וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפקת אירוע בטבע בקלות: 4 טיפים בדרך לחגיגה המושלמת

מוגש מטעם עידנ’ס

עודכן לאחרונה: 12.12.2022 / 13:10

אין ספק שלאירועים בטבע יש סטייל אחר וייחודי - לכן הם נחשבים יוצאי דופן

ציוד לאירועים. freepik,
ציוד לאירועים/freepik

תנסו לחשוב על זה, כמה פעמים יצא לכם להיות מוזמנים לחתונה באולם אירועים, לעומת חתונה ביער או בחוף הים? סביר להניח, שאם זכיתם לקחת חלק באירוע שנערך בטבע, אתם זוכרים זאת היטב, לעומת אינספור אירועים "רגילים" שנערכים תמיד באולמות אירועים זהים. החדשות הטובות הן - שזה לא כל כך מסובך כמו שזה נשמע. במאמר הבא, חברת עידנ'ס הולכת לספק לכם 4 טיפים מנצחים להפקת אירוע בלתי נשכח בטבע.

אירועים בטבע הפכו לאחד הטרנדים הלוהטים בעולם ההפקות ואפשר להבין למה. אחרי הכול, מי לא רוצה לספק לאורחים חוויה מושלמת וליהנות מחגיגה בלתי נשכחת? בין אם אתם עורכים חתונה, יום הולדת, בת/בר מצווה או אפילו אירוע עסקי - הפקת אירוע כזה או אחר בטבע זו בחירה מושלמת: התפאורה העוצרת הנשימה של הטבע, האווירה הייחודית וכמובן שלא נשכח את מזג האוויר הנפלא שארצנו הקטנטונת בורכה בה. אבל כדי להפיק אירוע כזה, יש כמה דברים שאתם חייבים לקחת בחשבון. פגשנו בחברת עידנ'ס שמספקת ציוד לאירועים להשכרה והחלטנו לבקש כמה טיפים חשובים שיעזרו לכל אחד להפיק אירוע מוצלח בחיק הטבע.

לוקיישן הוא הכול

ראשית עליכם לבחור את המקום של האירוע. בישראל, תוכלו ליהנות ממבחר רחב של אתרים ושמורות בהם תוכלו לערוך כל סוג של אירוע. היתרון הגדול הוא שארצנו בורכה בשלל נופים, כך שכל אחד יכול למצוא את התפאורה הטבעית המושלמת עבורו - בין אם זה אירוע בחוף הים, ביער ציורי או בשמורת טבע, במדבר, בחווה ואפילו בחצר האחורית של ביתכם! בחרו במיקום המושלם עבורכם ובדקו מול הרשויות המקומיות שאכן ניתן לקיים אירוע בהתאם לכמות האורחים. שימו לב להתחשב גם בשיקולים כמו נוחות הגעה למקום.

תכנון לוגיסטי מדויק

הדבר הבא שעליכם לבחון זה את כל נושא הלוגיסטי. בהתאם לאזור שבחרתם לקיים את האירוע, עליכם להבין כיצד להפוך אותו למקום בו תיערך החגיגה החלומית שלכם. עליכם להבין מה אין במקום שעשוי להיות בעייתי להפעלת האירוע. לדוגמה, אולי מצאתם מקום מדהים, אבל אין שם צל, במצב כזה - תצטרכו לדאוג לציליות או אוהלים מיוחדים לאירועים. באופן כללי, יש תמיד לבדוק את התחזית המשוערת על מנת להיערך לכל מצב מראש (כמו לדוגמה מכסה לגשם). בנוסף, אתם צריכים להבין כיצד אתם הולכים להפעיל במקום תאורה, סאונד, היכן יהיה הקייטרינג (האם יש מספיק נקודות חשמל), כמה גנרטורים תצטרכו להשכיר? היכן האורחים ישבו? כמה שולחנות וכיסאות אתם צריכים? ולא לשכוח את סוגיית השירותים שהרבה פעמים הופכת לבעיה מרכזית בהפקת אירועים מסוג זה.

השכרת ציוד ואטרקציות לאירוע

דאגתם לכל הנושא הלוגיסטי, ממשיכים לשלב הבא! זה הזמן להבין כיצד אתם יכולים להפוך את האירוע שלכם בטבע לחוויה בלתי נשכחת. עידנ'ס ממליצים להשכיר חבילות ציוד ואטרקציות לאירועים, שיוכלו לכסות אותכם מקצה לקצה ולספק לכם גם אטרקציות מהנות שישדרגו את החגיגה, ציוד לאירועים כמו פינות זולה, פוטונים, כלים וסכו"ם. בנוסף, בהתאם לעונה בה ייערך האירוע, אל תשכחו את נושא מיזוג האוויר. אם האירוע שלכם נערך ביום חם, מומלץ להשכיר מזגנים ניידים. כמובן שציוד לאירועים בטבע זה משהו שיש להתאים אישית בהתאם לסוג ולצרכי האירוע, לכן הדבר הנכון ביותר הוא להתייעץ עם אנשי מקצוע שיוכלו להכווין אותכם בדיוק למה שאתם צריכים.

לא להזניח את נושא הבטיחות

עוד נושא שיש להקדיש לו תשומת לב זה כל נושא הבטיחות. כשעורכים אירוע בטבע חשוב לקחת בחשבון שיש לפעמים תנאי שטח לא נוחים, כמו מדרונות תלולים. עליכם לוודא שהמקום יהיה נגיש לאנשים מבוגרים וכן לאורחים עם מוגבלויות, ילדים קטנים ועוד.

כמה מילים אחרונות

מכאן והלאה הפקת אירוע בטבע תהיה דומה כמו כל מקום אחר - בין אם זה בחירת האוכל, האווירה, המוסיקה והעיצוב, השמים הם הגבול! אירוע בטבע זו חוויה לא שגרתית, מהנה ובלתי נשכחת, יחד עם זאת - חשוב לזכור שיש הרבה יותר דברים שיכולים להשתבש, במיוחד אם אין לכם ניסיון בהפקות מסוג זה. אם מדובר באירוע בקנה מידה גדול, אנחנו ממליצים להתייעץ עם אנשי מקצוע בתחום שיוכלו לוודא שאתם מתייחסים להיבטים חשובים. שיהיה בהצלחה!

מוגש מטעם עידנ’ס
  • עוד באותו נושא:
  • אירועים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully