וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כל מה שצריך לדעת על דלתות קו 0

מוגש מטעם חברת אלידור

עודכן לאחרונה: 4.12.2022 / 9:16

עולם עיצוב הבית עובר תהפוכות כל הזמן. ההתפתחויות הטכנולוגיות והעיצוביות, הטרנדים שבאים והולכים ודעת הקהל משפיעים מאוד על עולמות העיצוב ומאפשרים לנו לצאת מגבולות המחשבה וליצור מוצרים שעד לפני רגע נראו בלתי אפשריים

דלת כניסה לבית. freepik,
דלת כניסה לבית/freepik

אחד מהמוצרים האלה הוא דלתות קו אפס, דלתות שנראות כאילו הן בוקעות מתוך הקיר עצמו. בוודאי יצא לכם לראות דלתות כאלו במסעדות יוקרה או בסרטים הוליוודיים, אך האם ידעתם שאתם יכולים להנות מדלתות קו אפס גם אצלכם בבית?

אם אתם מחפשים דרך לשדרג את עיצוב הבית או שמאסתם בעיצובי הדלתות הסטנדרטיים אנחנו מזמינים אתכם להמשיך לקרוא. ממש כאן למטה תוכלו למצוא את כל המידע שחשוב להכיר על דלתות קו אפס שיגרום גם לכם להתאהב בהן.

איך דלתות קו אפס עובדות?

על מנת לייצר את הדלתות המיוחדות האלה נדרשת עבודת מחשבה ועיצוב די נדירה בנוף של היום. דלתות קו אפס מקבלות את המראה המיוחד שלהן בזכות העובדה שהמשקוף שלהן לא בולט, ופעמים רבות מגיע בצבע שקוף, ושכל המנגנון של הדלת נמצא בהתאמה מושלמת לקיר. כך, הדלת נראית כאילו היא בוקעת מתוך הקיר עצמו, מה שהקנה לסוג דלתות אלו את שמם.

מהם החומרים מהם ניתן להכין דלתות קו אפס?

כמעט מכל חומר שהוא! הטכנולוגיה של היום מאפשרת לנו לפרוש כנפיים בכל מה שקשור לתעשיית הבנייה ועיצוב הפנים ונותנת לנו לתת לכם את המוצרים הטובים ביותר. כיום, נהוג לייצר דלתות קו אפס מחומרי הגלם המוכרים לכולנו כמו עץ, אלומיניום, פלדה ועוד. במידה ויש לכם חומר גלם מיוחד שאתם רוצים להשתמש בו עבור הדלת שלכם אנחנו ממליצים לכם פשוט לשאול. בעלי המקצוע הם אלו שידעו להגיד לכם האם ניתן להפוך את החלום שלכם למציאות.

למה לי לבחור בדלתות קו אפס?

דלתות קו אפס הן בחירה מעולה למי מכם שרוצה לשדרג את הבית או את העסק בצורה משמעותית. מדובר בצורת עיצוב בית שלא רואים בכל מקום ואין ספק שיש לה את אפקט ה"וואו" על אנשים. דלתות אלו הן דלתות אמידות במיוחד שיודעות להחזיק לאורך זמן ולא לאבד מהאפקט המדהים שלהן. השילוב החלק שלהן עם הקיר מאפשר לכם להנות מקירות הבית בצורה אידיאלית. כדאי לדעת כי במרבית המקרים דלתות קו אפס מגיעות עם אחריות רחבה במיוחד, ארוכה הרבה יותר ממה שנהוג לקבל על דלתות רגילות, כך שזו יכולה להיות השקעה משתלמת במיוחד.

האם ניתן לבצע התאמה אישית לדלתות קו אפס?

אכן כן! אחד הדברים שהופכים את דלתות קו אפס לכל כך פופולאריות בבתי עסק רבים היא העובדה שניתן להפוך את הדלת למיצג אומנותי של ממש. ניתן להתאים את הדלת בדיוק לגוון של הקיר ולחומרים ממנו הוא עשוי. יותר מזה, במידה ויש לכם טפט מיוחד על הקיר שאתם רוצים להמשיכו על הדלת תוכלו לעשות זאת בקלות רבה. כל מה שאתם צריכים לעשות זה פשוט לבקש. תוכלו לבצע התאמה אישית לקו העיצובי של הבית שלכם, רק חשוב לבטא את הציפיות שלכם בשלבי העבודה המקודמים על מנת שתוכלו לקבל את המוצר החלומי שלכם בזמן.

אני רוצה להתקין דלת קו אפס במקום דלת קיימת בבית, זה אפשרי?

האופציה הזו מסבכת קצת את העניינים, אך זה עדיין אפשרי. כל העניין בדלתות קו אפס הוא השקיעה של הדלת בקיר והמשקוף ה"נעלם", אותו משקוף שקוף שגורם לדלת להיעלם בתוך הקיר. במידה ואתם רוצים להתקין דלת קו אפס במקום דלת קיימת, דלת בעלת משקוף, תצטרכו להתכונן להוסיף לעבודה לא מעט כסף ולא מעט זמן. יידרש מבעלי המקצוע לפרק את המשקוף הקיים, להתאים את התצורה של הדלת שתתאים לדלת החדשה ורק אז לבצע את ההתקנה של הדלת.

מהו המחיר של רכישת והתקנת דלתות קו אפס?

קשה לתת מחיר מדויק עבור העבודה הזו משום שכל סוג דלת מגיע עם תג מחיר שונה וכך גם משך העבודות, מהו מצבו הראשוני של המיקום החדש של הדלת ועוד. במרבית המקרים, מחירה הנקי של הדלת לרוב יתחיל ב-2,500 שקלים ויכול גם לעלות במידה ומדובר בדלת של רשת מוכרת ואיכותית או אם ביצעתם התאמות מיוחדות של דלת האפס.

מוגש מטעם חברת אלידור
  • עוד באותו נושא:
  • דלתות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully