וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכירו את חוות דגי הדן בקיבוץ דן: החווה הצפונית ביותר שמגדלת פורלים

מוגש מטעם פורל הדן

עודכן לאחרונה: 22.11.2022 / 12:22

צהרי יום שימשי, ארוחת צהריים מפנקת מוגשת לשולחן: מבחר דגים טריים לצד פלחי תפו"א עסיסיים, וירקות שורש מאודים מונחים לצדם. האם תהיתם אי פעם, איזו דרך עוברים הדגים הטריים והכה טעימים הללו עד אשר הם הופכים את מצב צבירתם לכדי ארוחת הצהריים המושלמת?

דגים טריים. שניר סופגי,
דגים טריים/שניר סופגי

בקיבוץ דן מספקים את התשובות הללו בשמחה גדולה. המפעל ובית גידול הדגים הגדולים ביותר בישראל לשיווק והפצה של פורלים טריים. הפורלים של חוות דגי הדן ידועים ביחודיותם, שכן הם גדלים במי הפשרת שלגים, דרך הגידול המיטבית ביותר.

החל משנת 1939 ועד היום, 24/7, בקיבוץ דן פועלת חוות גידול הדגים כחווה מגדלת וחווה מעבדת, ומשווקת מדי שנה יותר מ-600 טון דגים טריים! גלגולה של התוצרת עובר כברת דרך מפרכת, החל מבית הגידול במי הפשרת השלגים הקרירים, עד לשליית הדגים ע"י הצוות המסור של החווה, אריזתם ולעיתים הקפאתם באופן מיידי במידת הצורך. כך שומר הצוות המנוסה על טריותם ואף מאדירים אותה. משם, נשלחים הדגים הטריים היישר לרשתות ההפצה, ואז מוצאים דרכם אלינו, ברכישתם ברשתות השיווק הגדולות. תוצרת הדגים הייחודית הזו היא תוצרת חקלאית כחול לבן, ומכאן, איכותה הבלתי מתפשרת.

בעבר, היו בריכות הדגים הידועות של הקיבוץ מהוות בית גידול למגוון רחב של דגים טריים, ביניהם קרפיונים, אמנונים וכמובן פורלים, על כל סוגיהם. כיום, הרחיב בית הגידול את התמחותו וייחד אותה לכדי חוות גידול לדגי פורל הדן בלבד. בצורה זו, חוות דגי הדן מאפשרת לכם, הצרכנים, ליהנות מדגי הפורל האיכותיים ביותר, ללא פשרות. שכן, ההתמחות המיוחדת הזו שמה דגש על התנאים הנכונים ביותר לגידול דגי פורל, כך שלאחר שלייתם, יהיו הטובים והטעימים ביותר עבורכם.

ארוחת דגי פורל של חוות דגי הדן: בריאות וטעם מקסימליים במקום אחד

בנוסף לארוחה טעימה במיוחד, דעו כי חווית ארוחות הדגים הטריים שלכם היא גם אחת הארוחות הבריאות ביותר שתוכלו לסגל עבורכם ועבור משפחתכם. דגי הפורל של חוות דגי הדן מכילים מגוון סיבים וערכים, והמון מהם. כך למשל, עשירים הדגים בחומצות השומן המדהימות עבור גופנו: אומגה 3 ו-6, וכן בחלבונים, ברזל ויטמין B1, שלל ויטמינים נוספים מקבוצת ה-B, ועוד ועוד. נגדיל ונאמר, דווקא בגלל אופן גידול הדגים והשמירה על טריותם, הסיבים התזונתיים נשמרים באופן מיטבי עוד יותר, מרגע שלייתם ועד האכילה, וכך אתם הצרכנים, נהנים מארוחה סופר מזינה וטעימה במיוחד.

לאור העובדה כי העולם המערבי הביא עימו בכמה העשורים האחרונים מגוון רחב של ג'אנק פוד'ס מכל הסוגים, נותרנו עם מעט מאד מזון בריא, כזה שעל הדרך גם נוכל לעשות ממנו מטעמים. למעשה, מחקרים מראים כי רק כחמישה אחוזים מן האוכלוסיה צורכים את כמות הסיבים התזונתיים היומית המומלצת עבורם! הנתון הזה משמעותי במיוחד בכל הנוגע לבריאות, מניעת תחלואה ושמירה על גופנו. למעשה, אם נרד לפרטים, צריכה של מזונות עשירים בסיבים מסייעת משמעותית בהגנה על הגוף מפני מחלות לב, סְעִיפוּת, אבנים בכליות, תסמונת קדם וסתית, השמנת יתר, ועוד. ומאידך, משמרת את הבריאות, האיזון הגופני ותורמת משמעותית לתהליכי עיכול תקינים.

הדגים שלנו בחוות דגי הדן הם הפתרון המושלם לכך: שילוב של בריאות, טעם ואיכות בפילה פורל אחד. ונגלה לכם סוד: גם אם ממש מתחשק לכם ארוחת "ג'אנק" קלילה של פיש & צ'יפס, עדיין תוכלו לאפות את הדגים הקריספיים בתנור, וליהנות מכל הטוב הבריאותי שלהם, לצד ארוחה משובחת.

לא בכדי עושות המסעדות הטובות ביותר בארצנו הקטנטונת שימוש בדגים האיכותיים של חוות דגי הדן במטבחן. שכן, חוות דגי הדן גאה לעמוד בראש החוות המגדלות והמשווקות של הדגים הטריים והטובים ביותר בישראל. בין מסעדות אלו תוכלו למצוא את הקלארו, OCD, מסעדת טורקיז, לוטה גלי כנרת, רוז במלון פרא, הבוקרים רמת הגולן ועוד רבות וטובות, שלבטח יצא לך לסעוד בה וליהנות מארוחת דגים משובחת.

עם כמעט 100 שנות ניסיון, אנו מזמינים אתכם לרכוש ולהצטרף לאלפי לקוחותינו הנאמנים, שנהנים מדי יום מארוחת דגים מזינה ודשנה, מלאה מלוא חופן דגי הפורל, ואף לשתף אותנו במתכונים לפילה פורל מנצח. אנו שמחים לעמוד לשירות לקוחותינו בכל שאלה, טענה או מענה, ברכישה בחנויות המובחרות, וכמובן בהגעה ממש אלינו, כאן, בחוות דגי הדן שבקיבוץ הדן.

טלפון ליצירת קשר 0504399933

לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן

לעמוד האינסטגרם שלנו לחצו כאן

מוגש מטעם פורל הדן
  • עוד באותו נושא:
  • דגים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully