וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יאיר בושרי (בי גלובל) - האם להשקיע בנדל"ן של קפריסין או יוון?

מוגש מטעם יאיר בושרי - חברת ביגלובל (BGLOBAL)

עודכן לאחרונה: 23.11.2022 / 16:06

יאיר בושרי, בעליה של קבוצת בי גלובל (BGLOBAL) עונה אחת ולתמיד על השאלה של משקיעים רבים: האם להשקיע בנדל"ן של קפריסין או בנדל"ן של יוון. יש הרבה סיבות ולכל שוק יתרון וחסרון. קריאה מהנה

יאיר בושרי (בי גלובל - B GLOBAL). יח"צ,
יאיר בושרי (בי גלובל - B GLOBAL)/יח"צ

ע"פ יאיר בושרי, יזם הנדל"ן והבעלים של חברת ביגלובל (BGLOBAL) בחירת היעד המתאים להשקעה שלך היא משימה קשה. יש הרבה גורמים שאתה צריך לקחת בחשבון, כמו המצב הכלכלי, מחיר הנכס ומספר התיירים. במאמר זה יאיר בושרי בעליה של חברת בי גלובל (B GLOBAL) יסקור שני יעדים פופולריים להשקעות נדל"ן - יוון וקפריסין. ידון ביתרונות ובחסרונות שלהם על מנת לעזור לך לקבל החלטה מושכלת היכן להשקיע את כספך.

יאיר בושרי (ביגלובל) - "אנחנו יכולים לראות שקפריסין קצת יותר זולה מיוון, אבל לא בהרבה". ההבדל העיקרי הוא במחיר הממוצע של הדירות; מחירי הדירות ביוון ובקפריסין די דומים. בממוצע, דירה עולה ביוון 3,000 יורו יקר יותר מאשר בקפריסין.

לימסול או רודוס? ניקוסיה או אתונה? פאפוס או קורפו?

שוק הנכסים בקפריסין וביוון נמצא במגמת עלייה בשנים האחרונות. בקפריסין יש יותר מ-400 פיתוחים מתוכננים או בבנייה, עם סך של 100,000 יחידות דיור. ביוון יש למעלה מ-800 פיתוחים מתוכננים או בבנייה עם סך של 500,000 יחידות דיור. באיזה מהם כדאי להשקיע? התשובה היא גם וגם אם אתם יכולים כי 2 השווקים נהדרים להשקעות נדל"ן של משקיעי חוץ!

יאיר בושרי על היתרונות של השקעות נדל"ן ביוון או קפריסין

שוק הנדל"ן היווני והקפריסין חווים פריחה בדיוק בימים אלו, וזה הטיימינג המושלם למשקיעי חוץ אשר מחפשים הזדמנויות באזור קרוב לישראל.

אז מה היתרונות של השקעה בקפריסין או ביוון? ישנן סיבות רבות מדוע אנשים בוחרים לקנות שם נכס. האקלים מושלם כל השנה והאי הוא יעד תיירותי פופולרי. ישנם יתרונות רבים נוספים להשקעה בנדל"ן ביוון או בקפריסין מסביר יאיר בושרי (בי גלובל). קודם כל, יוקר המחיה זול בהרבה בעיר בירה או עיר מרכזית כמו ניקוסיה או אתונה מאשר בבריטניה, צרפת או גרמניה וכמובן ישראל. שנית, ישנם סוגים רבים ושונים של בתים למכירה ותוכלו למצוא נכס המתאים לצרכים שלכם. לבסוף, אפשר להשקיע בסכום נמוך של 130,000 אירו ולקבל החזר טוב על ההשקעה.

השקעות נדל"ן ביוון או בקפריסין הן לא רק דרך מצוינת לגוון את תיק ההשקעות שלך אלא גם דרך לקבל חשיפה לשוק האירופי.

השקעה בנדל"ן היא תמיד רעיון טוב, במיוחד כאשר יש לך נכס להשקעה בחו"ל. היתרונות של השקעה בנדל"ן בחו"ל הם רבים, והם ישתנו בהתאם למדינה בה אתה משקיע. חלק מהיתרונות של השקעה ביוון או בקפריסין כוללים תשואות גבוהות יותר ועלויות נמוכות יותר, מה שמוביל לתשואה טובה יותר על ההשקעה שלך לאורך זמן.

יאיר בושרי עם החסרונות של השקעות נדל"ן ביוון או קפריסין

השקעה בנדל"ן בין אם תבחרו להשקיע באי קפריסין או באחד האיים של ייון, היא השקעה סולידית לעתיד. זה יכול להיות גם השקעה טובה להווה. כל עוד אתה יודע מה אתה עושה ואיפה להשקיע.
אחד החסרונות של השקעה בנדל"ן ביוון או בקפריסין הוא שהמחירים עדיין גבוהים למרות שהם ירדו. המשמעות היא שייקח יותר זמן וכסף כדי לקבל את כספך בחזרה, מה שיכול להיות מתסכל אם אתה רוצה למכור במהירות.

חיסרון נוסף הוא שאין הרבה אפשרויות זמינות בכל הנוגע לסוגי ומחירי נכסים, מה שיכול להקשות על משקיעים שרוצים משהו ספציפי.

יש גם מיסים על נכסים, שיכולים לייקר אותו מכיוון שהם משתנים בהתאם לסוג הנכס שאתה קונה.
מחירי הנכסים בקפריסין וביוון עולים בהתמדה בשנים האחרונות. רכישת נכס במדינות אלו הפכה להשקעה פופולרית הן עבור המקומיים והן עבור זרים.

היתרונות של השקעה בנכס הם רבים, כולל פוטנציאל לעליית הון, הכנסות משכירות והטבות מס אפשריות. עם זאת, ישנם גם כמה חסרונות שכדאי לקחת בחשבון לפני קבלת ההחלטה הסופית.
החיסרון הראשון הוא שהמחירים יכולים להיות תנודתיים ועשויים לרדת באותה מהירות שהם עולים. החיסרון השני הוא שייתכן שלא תוכל לתבוע הקלות במס על הרכישה שלך אם אתה לא תושב קפריסין או יוון.

השקעה בנדל"ן בקפריסין או יוון היא בחירה פופולרית עבור אנשים רבים. עם זאת, המשבר הכלכלי האחרון ושיעורי האבטלה הגבוהים הקשו על אנשים למצוא עבודה ולהרוויח מספיק כסף כדי לכסות את תשלומי המשכנתא שלהם. זה הוביל לעלייה בעיקולים ובמחדלים במשכנתאות, מה שהוביל חלק מהמשקיעים לשקול מחדש האם כדאי להשקיע בנדל"ן.

משקיעים צריכים להיות מודעים לסיכונים של השקעה ביוון או בקפריסין אם הם רוצים להימנע מבעיות פיננסיות גדולות.

האם כדאי למשקיע חוץ לרכוש נכס ביוון או קפריסין?

שוק הנדל"ן בקפריסין עדיין מתקדם, כאשר המחירים עלו ב-12% ב-12 החודשים האחרונים למשל בפאפוס. הדבר נובע בעיקר מביקוש מוגבר לנכסים של משקיעים זרים.

גם יוון ראתה עלייה במחירי הנכסים, אך העלייה הייתה רק 3%. זה יכול להיות בגלל מגבלות ההלוואות המחמירות שהופעלו מאז 2011.

מומלץ למשקיעים לשקול את הנסיבות והצרכים האישיים שלהם לפני קבלת החלטות השקעה.

האם כדאי למשקיע זר לרכוש נכס ביוון או בקפריסין?

התשובה לשאלה זו היא בהחלט כן. הסיבה לכך היא שגם יוון וגם קפריסין הן יעדי תיירות פופולריים, כשהראשון מתפאר בכך שהוא מקום הולדתה של הציוויליזציה המערבית. קפריסין מציעה יעד זול, טיסה קצרה מתל אביב ואטרקציות רבות למטיילים בכל הגילאים. הרבה ישראלים בוחרים להשקיע בלרנקה, פאפוס, לימסול, ניקוסיה וכן גם איה נאפה.

בנוסף, שתי המדינות ממוקמות באזור שבו הסיכון לאסונות טבע נמוך. המשמעות היא שהם מציעים הזדמנות השקעה אטרקטיבית למשקיעים זרים שרוצים לגוון את תיק ההשקעות שלהם ולהגדיל את התשואות על ההשקעות שלהם.

משקיעים מסוימים עשויים להיות מעוניינים להשקיע בשתי המדינות בגלל אקלים ההשקעה השונים.
קפריסין מציעה ביקוש מוגבר לנכס ממשקיעים זרים אך יאיר בושרי מסביר כי משקיעים צריכים לשקול את הנסיבות והצרכים האישיים שלהם לפני שהם מקבלים החלטות השקעה כלשהן.

לסיכום, יאיר בושרי מסביר כי שוק הנדל"ן בקפריסין אטרקטיבי מאוד עבור משקיעים זרים (ישראלים ואירופאים), וזו הסיבה שאנשים רבים מחפשים לקנות שם נכס. למדינה יש כלכלה יציבה, עם שיעורי אבטלה נמוכים ורמת חיים גבוהה. יתר על כן, ממשלת קפריסין ניסתה באופן פעיל למשוך השקעות זרות באמצעות הקלות מס ותמריצים אחרים.

מוגש מטעם יאיר בושרי - חברת ביגלובל (BGLOBAL)
  • עוד באותו נושא:
  • השקעה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully