וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איך בונים אסטרטגיה לצמיחה עסקית עבור המותג שלך?

מוגש מטעם ברנדוויז

עודכן לאחרונה: 15.11.2022 / 14:51

אנחנו בטוחים שאתה גאה במותג שלך, נושם אותו, חי אותו ולגמרי אוהב אותו. יחד עם זאת - מגיע הרגע שאתה מבין שמשהו בשיווק לא עובד נכון, ועליך לבנות אסטרטגיה שתצמיח את המותג שלך בצורה מהירה וחדה

ברנדוויז. ברנדוויז,
ברנדוויז/ברנדוויז

ידוע לך כמה קשה זה לבנות אסטרטגיה עסקית עבור מיתוג עסקי מדויק? זה מתסכל, זה דוחק אותך לפינה, זה דורש ממך לעבוד קשה ולעיתים לא לראות את התוצאות באותו הרגע. אתה תוהה מה הדבר הנכון, איך מגיעים לתוצאות, איפה כדאי להשקיע יותר ואיפה פחות ובכלל, איך מתחילים.

אין ספק שכולנו רוצים להפוך את המותג שלנו לבולט יותר, נחשק יותר ורצוי יותר. ישנו רגע מיוחד אשר דורש מאיתנו לחשב מסלול מחדש בכל הנוגע למיתוג ולשיווק נכון. הרגע הזה מבקש מאיתנו לראות הזדמנויות ואף לתפוס אותן. אחרי שחווינו את עידן הקורונה, בו ראינו איך עסקים רבים נופלים - הגיע הזמן לפעול מהמקום הנכון והבטוח ביותר.

במאמר הזה נדון ונעסוק ביכולת שלך לבנות, בצורה נכונה, אסטרטגיה עסקית מואצת למותג שלך!

יוצאים לדרך

כדי להצליח בעולם השיווק, יש להבין שמה שקודם לטקטיקה, זה אסטרטגיה. חשוב, בבניית המותג שלך, להבין מהם היעדים העסקיים שלך, מהם היעדים השיווקיים שלך, להבין את הפרסונה שאתה ומה אתה רוצה לייצג ולהוציא החוצה. צריך לבנות ולייצר אסטרטגיה נכונה שתואמת את המותג שלך. אם נחלק את זה לגורמים - הרי שפרסום מנצח נמצא כמעט בכל רשת אפשרית, ממומן או לא ממומן, יצירת תוכן, פעילות תמידית ברשתות חברתיות וכדומה... ברגע שמבינים את זה ולאחר שהמותג שלך קיבל עור וגידים, והבנת מה אתה רוצה לייצג, עכשיו תוכל ליצור תוכניות שיווקיות מעולות שיעלו את המותג שלך לקדמת הבמה.

שלושה מרכיבים חשובים שיעזרו לך לצמוח עסקית

1. הגדר את קהל היעד של המותג שלך: יש לכך משמעות רבה, ולמה? כי לא באמת כולם הם הלקוחות שלך, לא בגיל, לא בהגדרה שלהם וכדומה. תכתוב ותגדיר את חמשת הלקוחות האידיאליים של המותג שלך. תגדיר את חמשת הלקוחות הכי מעולים שלך, וזה כבר יגרום לדמיון לרוץ הלאה. שים לב להביט על כל האלמנטים: מין, גיל, עיסוק, תחומי עניין, הכנסות, מספר ילדים, רווקים או נשואים, גרושים, אזור בארץ וכדומה.

2. מה הייחודיות שלך כמותג: הגיע הרגע שאתה הכי חושש ממנו, וזה להבין את הערך שלך ושל המותג שלך. מה אתה מביא שהוא שונה מאחרים? מה הערך המוסף של המותג שלך? למה לקוחות בוחרים בך ולא במתחרים שלך? מה המשמעות של המותג שלך ולמה הוא יכול לגעת באנשים נוספים? אתה לא יודע? קשה לך להבין מה מייחד אותך? שאל את הלקוחות שלך -תשוחח איתם. לעיתים עדיף לא להניח מה הערך שלנו, לפעמים אחרים רואים זאת אחרת מאיתנו. לצאת מאזור הנוחות, ולפתוח את הראש - זה יגרום למותג שלך לשגשג.

3. לספר את הסיפור האישי שלך: נשמע מופרך? אין מה לעשות, אנשים אוהבים סיפורים! חולים על סיפורים, ניזונים מהם ורוצים אותם כמה שיותר. אחרי שהגדרת את קהלי היעד שלך, אחרי שהבנת מה הערך של המותג שלך הגיע הזמן לספר לעולם מה עומד מאחוריו ולמה הקמת אותו. הסיפור הזה הוא רק שלך, שמגיע מבפנים, זה שגרם לך לקום ולהקים את המותג. אז למה אתה מחכה? הגיע הזמן לספר, להוציא החוצה את מה שכמעט ולא יודעים. וכן, לפרסם ברשתות, באתר, בכל מקום שמביא לך לקוחות. תראה מי הפרסונה שאתה. שים לב שהסיפור שלך מייצג את מה שהמותג שלך מעביר, איך שאתה מספר את הסיפור שלך ככה המותג שלך מתנהל ביום יום. הסיפור שלך זה הערך של המותג שלך. בסיפור תוכל להכניס מסרים שיעזרו לך בשיווק.

מותג זה לא רק לוגו וסלוגאנים

מותג זה הרבה מעבר ללוגואים וסוגים של משפטי "חוכמה" שמתחכמים עם האנשים. זה הנכס שלך, זה "הבייבי" שלך. אתה - כחלק מבניית אסטרטגיה לצמיחה מואצת של המותג שלך - חייב לבדל את המותג שלך משאר המתחרים שלך. אתה חייב להביא את הערך של המותג ולהראות אותו לכולם. תראה את ההצלחות שלך, את המצוינות שלך, את החוויות של הלקוחות שלך, את ההמלצות שלהם. זה מה שיקבע אם שאר הלקוחות שאתה שואף אליהם יגיעו אליך.

הדבר החשוב ביותר בדרך לצמיחה עסקית זה היכולת שלך למקד את עצמך, בדיוק כפי שהזכרנו קודם. עליך לזכור ולהבין עד לפרטים הקטנים, מהו המותג שלך, ואיזה פרסונה אתה מוציא החוצה. יש לכך משמעות מאוד גדולה. אתה צריך להיות ממוקד וחד מטרה. לא להתפזר, לא לציין דברים שאינך מתמחה בהם, למרות הפיתוי הרב שיש בכך - הרצון של כולנו הוא להציע עוד שירותים... הבידול והמיקוד של המותג שלך, יכול לתרום לו רבות ואף לעלות אותו למעלה.

שמרו על פשטות ותהיו אותנטיים

אחד הדברים החשובים, כשחושבים על בניית אסטרטגיה, הוא לייצר אותנטיות סביב המותג. המותג שלך חייב להיות תמיד בקדמת הבמה, ואתה צריך לפרסם בעקביות את אותה הבטחה שאתה דוגל בה, שהמותג שלך מבטיח. אתה צריך להביא את מי שאתה ולעמוד מאחורי זה, לשמור על הגינות
ואותנטיות לאורך כל הדרך. כל סטייה, ולו הקטנה ביותר יכולה להשפיע על הלקוחות שלך. ברגע שאתה מבין מה המותג שלך, מה הסיפור מאחורי המותג, מה המותג מבטיח, מיהו קהל היעד, מה מבדל אותך ממתחרים, כל השאר זורם בקלות. כי אתה הופך להיות המותג, ואתה לא נפרד ממה שהמותג מייצג. וזה כל כך חשוב כדי לשמור, לאורך זמן, על אמינות מול הלקוחות שלך.

בהמשך לכך, המותג חייב להיות מגובש בהבטחותיו ולא להבטיח הבטחות שווא, חסרות בסיס שלא תוכל לתת עליהן מענה בעת הצורך. האותנטיות חשובה בתהליך של בניית אסטרטגיה.

מצרך חשוב בצמיחה של מותג - תוכן

צור תוכן אותנטי הקשור לסיפור של המותג שלך. תוכן איכותי ועקבי שיעלה בתדירות קבועה בכל הרשתות. וכן, תישאר עם יד על הדופק ותבדוק תמיד האם כדאי לשנות משהו. תוכן כתוב וויזואלי, סרטונים, כתבות, מאמרים, פוסטים, רילסים ועוד...

לסיכום

חשוב, לפני הכול, איך אתה רואה מותגים אחרים ולאיזה מותג אתה ניגש כדי לקבל שירות כזה או אחר. שים את עצמך בתור לקוח שמעוניין להגיע למותג שלך. זה יכול לעזור לך לצאת מהקופסה ולהביט מלמעלה על המותג שלך. ברגע שאתה רוצה לבנות אסטרטגיה לצמיחה עסקית מואצת למותג שלך, הרי שעליך לצאת מהקיבעון שנפל עליך. עלינו להשתחרר "מהעול" שיש עלינו כשאנחנו בונים את המותג עצמו, קשה לנו לחשוב על צמיחה עסקית או לשנות כיוונים שעד כה השתמשנו בהם. כדי לעשות צעד נוסף לעבר המטרה, חייב לעשות שינוי משמעותי.

הגיע הזמן לקחת אחריות על המותג שלך, לקח לך לא מעט זמן לבנות אותו, לייחס אותו ולהביא לכך שיהיו לך לקוחות. עכשיו - זה הזמן לבנות נכון את האסטרטגיה העסקית המואצת למותג שלך.
רק לאחר שתקבל מספיק ידע וניסיון בתחום השיווק של המותג שלך - כך תראה יותר רווחים ותמשוך את הלקוחות הנכונים שלך.

אנחנו פה, כדי שלא תעשה זאת לבד. צור איתנו קשר עוד היום, ותוכל לראות כמה מהר המותג שלך יהפוך למספר אחת.

לפגישת ייעוץ לחץ על הקישור כאן>

מוגש מטעם ברנדוויז
  • עוד באותו נושא:
  • מיתוג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully