וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איך בוחרים חנות פרחים?

מוגש מטעם Love and Roses

עודכן לאחרונה: 23.11.2022 / 13:04

זו המתנה שהכי קל לתת וגם המתנה שמשיגה את האפקט הטוב ביותר

פרחים. freepik,
פרחים/freepik

זר פרחים ענק יכול להעביר כל כך הרבה מסרים ותוך כדי להיות יפהפה כל כך ולהישמר למשך שבועיים. אבל כדי לעשות את כל זה בצורה הטובה ביותר צריך לדעת לבחור חנות פרחים מקצועית שתעמוד בכמה קריטריונים. במאמר זה נסביר מה הם.

1. קריטריון ראשון לחנות פרחים טובה: אספקה יומיומית

יש אינספור חנויות פרחים אבל לא כל אחת מהן תוכל לספק לך פרחים טריים שמתחדשים מדי יום. חנות פרחים שיש לה אספקה יומיומית של פרחים, ישירות מהמשתלות המובילות, נותנת לך תמורה טובה יותר למחיר שאתה משלם. פרחים טריים, פורחים וריחניים יהפכו את הזר להרבה יותר שווה ומרגש.

2. קריטריון שני לחנות פרחים טובה: התאמת זר ללקוח

האפשרויות הן רבות ותמיד אפשר ללכת על בחירה רנדומלית שמוצאת חן בעיניך. אולם אם תרצה להתאים זר פרחים שמתאים לאירוע ולאדם, הרי שכדאי לקבל ייעוץ מקצועי. הרי אין דין יום הולדת כדין ניחום אבלים, ואין דין בקשת סליחה כדין מתנת אוהבים. לכן חנות פרחים שתהיה זמינה בכל רגע עם אדם שמבין בנושא, היא מומלצת במיוחד.

3. קריטריון שלישי לחנות פרחים טובה: שזירה מקצועית

סידור פרחים ושזירה של זר הפרחים היא עבודה שדורשת מיומנות ומקצועיות גבוהה. לא חסרים חלטוריסטים שחושבים שבחנות פרחים אותם אנשים יכולים להיות גם מוכרים, גם שוזרים וגם לעשות עבודות שוטפות בחנות.

חנות פרחים טובה ומקצועית תעמיד אנשים בעלי ניסיון מוכח בשזירה וסידור זרי פרחים. כך תוכלו לקבל זר מעוצב ומרשים, כזה שיהיה צבעוני ויפה, וייצור סינתזה מושלמת.

4. קריטריון רביעי לחנות פרחים טובה: משלוח מהיר

כשאתם מזמינים משלוח של זר פרחים עבור מישהו, בטח אם זה נעשה בספונטניות וללא תכנון מראש, תרצו לא רק שיהיה זה זר טרי, יפה ובמחיר טוב. כאן חשובה לא רק עבודה מקצועית ומהירה של השוזרים (לעתים גם הזר נשזר בהתאמה אישית לבקשת הלקוח). חשוב גם ששירות המשלוחים יהיה מהיר ואמין. בשביל זה כדאי שיהיו מספר מרכזי הפצה במוקדים שונים.

חנות פרחים מומלצת: Love and Roses

מחפשים חנות פרחים שתעמוד בכל הקריטריונים הללו? Love and Roses היא חנות פרחים באזור המרכז שיש לה את כל אלה ויותר. פרחים חדשים טריים ויפהפיים מגיעים מדי יום; ישנו צוות שזמין בווטסאפ להתאמה אישית של זר עבורך; סידור ושזירת הפרחים נעשים במיומנות ומקצועיות רבה; ומשלוחי הפרחים יוצאים ממספר מרכזי הפצה בגוש דן.

מוגש מטעם Love and Roses
  • עוד באותו נושא:
  • פרחים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully