וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כיצד צילום מוצרים משפיע בהגדלת מכירות של אתרי מסחר אלקטרונים?

מתן אביב

עודכן לאחרונה: 13.11.2022 / 15:35

לא משנה באיזה שוק אתם פועלים, אין ברירה אלא למצוא דרכים להתבלט ולהתעלות על המתחרים. אחת מהן היא צילום מוצרים אפקטיבי ואיכותי, שכבר הוכח כמגדיל מכירות משמעותי - אבל זה לא היתרון היחיד שלו

קורקינט. מתן אביב,
התמונות שתבחרו צריכות לשקף את תדמית המותג שלכם ולספר סיפור/מתן אביב

היום מותגים צריכים להתאמץ יותר כדי לשכנע את הכמות העצומה של קונים פוטנציאליים לבצע רכישות באתר - ככל שיותר ויותר אנשים נכנסים לשוק הזה התחרות גדלה, ויש צורך להשתפר כל הזמן.

21.8% מאוכלוסיית העולם קונים באינטרנט, לא פחות מ-1.66 מיליארד אנשים. לא משנה באיזו שוק אתם פועלים, מאופנה ועד לטכנולוגיה, אתם צריכים להתבלט ולמצוא דרכים יצירתיות לעשות זאת. בין האסטרטגיות השונות שאתם יכולים לחשוב עליהן, ישנה אחת שיש לה השפעה עצומה על התנהגויות קנייה והיא צילום מוצרים.

שימו לב לממצאים של אתר המכירות מהגדולים בעולם - Etsy, אתר מסחר אלקטרוני המתמקד בפריטים בעבודת יד וינטג' וציוד מלאכה. עם קטלוג של למעלה מ-60 מיליון פריטים, החברה גילתה שאיכות התמונות הייתה הגורם החשוב ביותר במכירה מקוונת עבור 90% מהמשתמשים בה!

איכות הצילום היא חובה כשמפעילים אתר מסחר אלקטרוני, אבל זה לא מספיק בפני עצמו. כיום אנשים, במיוחד דור ה-X, Y, Z, מחפשים חוויות ברכישה מקוונת, וזו הסיבה שתמונות האווירה או הפקשוטים שתייצרו צריכות לשקף את תדמית המותג שלכם ולספר סיפור.

לפי מחקר שנערך על ידי Big Commerce, נמצא כי 78% מהקונים המקוונים רוצים שהתמונות יביאו איתן חיים למוצרים. הם רוצים לראות את המוצר כאילו הוא חלק מחיי היומיום שלהם. לצילום מוצר יש את הכוח לספר סיפור: מהו בעצם המותג, מה הם הערכים שלו, מה החזון שלו ומה היא התרומה שלו לקהילה - בצורה הזאת צרכנים מזדהים עם המותג מאמינים בו ורוכשים אותו.

יין. מתן אביב,
תמונה טובה יכולה לעשות את ההבדל, ולגרום ללקוח לרכוש את המוצר/מתן אביב

צילום מוצרים מקצועי מעשיר את המותג שלכם ומוסיף לו ערך

כשקונים קוראים את תיאור מוצר, הם זוכרים בדרך כלל רק 10% מהמידע, אך הוספת תמונה איכותית יכולה לשפר את הזיכרון ביותר מ-65%. צילום מקצועי סטיילינג וקריאייטיב מקוריים גורמים לכך שאתר המסחר האלקטרוני שלכם יישאר במוחו של הלקוח הפוטנציאלי שלכם.

אם אתם מתחרים עם עסק אחר שמוכר מוצרים דומים מאוד למוצרים שלכם, הבידול העיקרי כאן, מעבר למחיר, הוא תמונות שיהיו באיכות גבוהה יותר. הן יכולות לעשות הבדל גדול בהחלטת הקנייה של הלקוחות, כי התמונות ימשכו אותם יותר לכיוון שלכם - אפילו אם זה אותו מוצר בדיוק!

תחשבו על זה לרגע בעצמכם: אם המוצר, המחיר והתנאים זהים? בטוח שתבחרו במה שנראה לכם טוב יותר.

צילום מוצר אפקטיבי מגדיר ציפיות

תלונות נפוצות נגד קמעונאים הן שהמוצר שהתקבל לא התאים למוצר המפורסם. אחוזים גבוהים מהמוצרים הנמכרים באינטרנט מוחזרים בגלל שהפריט נראה שונה מהתמונות, מה שגורם לאובדן הכנסה כמו גם להוצאות נוספות של טיפול בהחזרות. צילום מוצרים מקצועי לפני השקת אתר המסחר האלקטרוני שלכם יכול לסייע רבות בהפחתת ההחזרות ולחסוך בהוצאות מיותרות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
צילום אווירה למותגים. מתן אביב,
תמונות טובות מסייעות גם בזיכרון צילומי/מתן אביב

תמונות מקצועיות באיכות גבוהה ממקסמות את ההחזר על ההשקעה

המדיה החברתית משמשת כמעט את כולם בצורה כזו או אחרת. עכשיו יותר מתמיד, משתמשים מפרסמים תמונות לחשבונות שלהם, מבקשים מחברים ובני משפחה המלצות לפני ביצוע רכישות. משתמשים אלה גם מפרסמים באופן קבוע כדי לשתף את חוויות הקנייה שלהם - טובות ורעות.

כדי למקסם את הסיכוי להגיע ללקוחות חדשים באמצעות שיתופים, יש צורך בתמונות מקוריות ומיוחדות שמייצגות את המותג שלכם בצורה הטובה ביותר.

לסיכום נדגיש זאת כך

השקעה בצילום מוצרים עבור אתר שלכם היא אחת ההחלטות העסקיות הטובות ביותר שתקבלו. אתם תראו את שורת הרווח גדלה, תוכלו להדגיש את יתרונות המוצרים שלכם, לבסס את זהות המותג ולמשוך לקוחות חדשים. היתרונות של צילום מוצר עולים בהרבה על העלויות הראשוניות.

* הכותב הינו צלם מוצרים ואוכל מקצועי

צריכים צילום מוצר לעסק שלכם? צרו קשר במספר - 054-5922971

  • עוד באותו נושא:
  • צילום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully