וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוצים לרכוש השכלה פיננסית בחינם ולשפר את מצבכם הכלכלי?

מוגש מטעם אורי קוסקאס

עודכן לאחרונה: 3.11.2022 / 12:15

הכירו את האיש שמספק לכם את כל מה שנחוץ לכם כדי להצליח, מה שהמדינה טרם השכילה לעשות

אורי קוסקאס. יאיר סיגרון,
אורי קוסקאס/יאיר סיגרון

אחד הדברים הבולטים בהעדרם בישראל הוא השכלה פיננסית. המצב הכלכלי במדינה לא פשוט בכלל, ערך הכסף וכוח הקנייה של הצרכנים נמוך ביחס לרוב מדינות העולם. מרבית הציבור חי במינוס או על מסגרת האשראי והלוואות, נטל המיסים ממשיך לעלות, ולא נראה כאילו יש מישהו שבאמת מנסה לעזור לציבור להרים את הראש מעל המים. מצד שני, מה אנחנו כציבור עושים בשביל לשפר את המצב הכלכלי שלנו? לדברי אורי קוסקאס, יועץ פיננסי מהמובילים בישראל, הכל מתחיל מידע והשכלה פיננסית. "הרי אם נשאל את האדם הממוצע, מה דמי הניהול שלך בקופות הגמל והפנסיה, רוב הסיכויים שהוא לא ידע את התשובה. כנ"ל לגבי הריבית הממוצעת נכון להיום במשכנתא שהוא משלם, מה הכיסויים הספציפיים שהביטוחים שלו מכסים, מה יהיה הסכום החודשי שממנו יחיה בגיל הפרישה ועוד".

האם אתם מתנהלים נכון מבחינה כלכלית?

אם אינכם יודעים לענות על כל השאלות הללו צריכה להידלק לכם נורה אדומה. אי אפשר להימלט מהעובדה, שמקבלי ההחלטות בישראל טרם השכילו להנחיל לציבור השכלה פיננסית, מה שמביא אותנו להבנה, שאנחנו צריכים לעזור לעצמנו ולקחת את השליטה בידינו.

יש מי שמוכן לתת לכם את הידע, במתנה

הרבה לפני שהפך ליועץ פיננסי ועסקי, אורי קוסקאס הוא יזם ואוטודידקט, שהחליט להרים את הכפפה ולהנגיש את הידע לקהל הרחב, בחינם. בין אם מדובר בלקיחת משכנתא, בבניית תמהיל ביטוחי או בהתנהלות כלכלית נכונה, אם אתם לא יודעים לקרוא את השורות הקטנות, רוצים להבין אחת ולתמיד על מה הגופים המוסדיים, המדינה ובעלי אינטרסים שונים עושים ורוצים מהכסף שלכם, ובמקרה הטוב חושבים שהשורה התחתונה היא גובה הריביות, המשיכו לקרוא.

אורי קוסקאס. יאיר סיגרון,
אורי קוסקאס/יאיר סיגרון

הדרך מהשכונה בחולון לפורטוגל עוברת דרך כל העולם

אורי קוסקאס גדל בחולון. להוריו היה מספיק כדי לחיות בכבוד, אך כמו רבים, גם להם היה מינוס בבנק. כדי לנסות לשפר את עתידו, נרשם לפנימייה צבאית, שם סיים את לימודיו, ואחריהם התגייס לקורס טיס. את השירות הוא סיים כלוחם ומפקד ביחידה למלחמה בטרור.

עם שחרורו, הבין אורי, שעם מינוס 2,000 שקל בבנק הוא לא יגיע רחוק, מה שהוביל אותו להקים חברה למכירת הכשרות וציוד ללוחמה בטרור. פעילותו העסקית הגיעה להודו, אפריקה, ארה"ב, רוסיה, אוקראינה ומקסיקו, והחברה גדלה בהתמדה.

אורי קוסקאס. יאיר סיגרון,
אורי קוסקאס/יאיר סיגרון

על פניו, נראה שהקריירה של אורי עלתה על דרך המלך, ושאיפתו ליצור לעצמו חופש בחירה ופעולה הושגה. בשלב הזה הוא החליט להתמקד בתחומים שקרובים יותר לליבו, והקים מיזמים בשוק ההון והגיימינג. את הראשון מכר על מנת להתמקד בשני, שכן באותה עת חי בחו"ל, והגיימינג היה תחביב שמילא את מרבית שעות הפנאי שלו. אולם, עקב שינויים רגולטוריים מחמירים שנכנסו לתוקף בשנת 2016 סגר את העסק.

בנקודה זו אורי חווה משבר, אך קשה ככל שהיה, הוא לא נתן לו לעצור אותו מלהתפתח ולהישאר בתנועה. אורי החל לבחון את תחום הנדל"ן. ההבנה שבישראל היצע נמוך של השקעות ומחירי נדל"ן גבוהים מאוד (וזאת מבלי להתייחס למס הרכישה ומימון נמוך ויקר), הובילה אותו לחקור וללמוד יותר על נדל"ן בארץ ובעולם ולהתמקד בתחום התכנון והמימון, אך בעיקר עשה לביתו. במקביל, הקים חברה שמספקת שירותים בתחום ליזמים ולאנשים פרטיים, וסיפק שירותי ייעוץ נדל''ן לאנשים פרטיים ובדיקת זכויות לנכסים במטרה לסייע שלאנשים לסלול את דרכם בתחום השקעות הנדל"ן בצורה בטוחה וחכמה.

בשנה האחרונה עקב מחירי הנדל''ן הגבוהים בישראל, המימון הלא אטרקטיבי ומס הרכישה הגבוה, החליט אורי לצאת מגבולות ישראל ולחפש מדינה שתהיה אטרקטיבית למשקיע אשר מעוניין לרכוש דירה ולקבל מימון. לאחר הרבה מאוד שעות מחקר, החליט אורי להתמקד בפורטוגל, כאשר החל לרכוש דירות להשקעה לעצמו. בשלב מסוים החליט להעביר את המסר הלאה וייצר תוכן רב בנושא ובמסע שעבר כמשקיע. כיום אורי גם מספק שירותי ליווי מקצה לקצה לאנשים שרוצים לרכוש דירה בפורטוגל, כולל בניית תשתית מול הרשויות, פתיחת חשבון בנק, לקיחת משכנתא, איתור נכס, ניהול משא ומתן, טיפול בכל הליך הרכישה ואפילו מציאת שוכר וניהול הנכס.

במקביל אורי החל להרצות על תחום הנדל"ן הן בגופים אקדמיים והן במסגרת אירועים עסקיים ופרטיים. אם תחום השקעות הנדל"ן מעניין אתכם, ספרו "פרקטיקה בנדל"ן" יכול להיות צעד ראשון
במקביל אורי מייצר תכנים שפתוחים לקהל הרחב ומלמדים איך לבצע השקעות בפורטוגל, כולל סרטונים בנושא. סקרנים? לחצו כאן ותמצאו מידע מפורט בעברית שיעשה לכם סדר.

מה אפשר לעשות עם 100 אלף ₪?

פעילותו הענפה בפורטוגל נולדה מתוך ההבנה, שהרבה ישראלים מצליחים לצבור הון, אך לא די כדי להשקיע בנדל"ן בישראל. אבל גם מי שלא מחפש השקעה מסוג זה יכול למצוא כמה אפיקים טובים מאוד להשקעה. דרך אגב, אם תשאלו את גוגל מה אפשר לעשות עם 100 אלף ₪, הדף של אורי יופיע במקום הראשון. זה הסכום שיש לו הכי הרבה חיפושים במנוע החיפוש, והדף של אורי בנושא הוא הכי נצפה מבין כל התכנים שהוא ייצר עד כה.

אורי קוסקאס. יאיר סיגרון,
אורי קוסקאס/יאיר סיגרון

יועץ עם אג'נדה

אורי רואה בנושא ההשכלה הפיננסית שליחות, ולכן הציב לעצמו מטרה, להנגיש את המידע ולייצר תכנים בכל הנושאים החשובים שקשורים לנדל"ן, שוק ההון, פיננסים, הלוואות, יזמות ועוד. את כל התכנים הללו ניתן למצוא בפורטל שלו או במדיות נוספות, בעיקר ערוץ היוטיוב שלו והטיקטוק.
אבל במקביל, לאורי יש גם אינטרס אישי. כיועץ, הוא מעדיף לעבוד עם לקוחות שמבינים על מה הוא מדבר. הוא חותר לדבר עם הלקוח באותה שפה ולגשת ישר לעבודה, במקום לבזבז זמן מיותר על הרצאות והסבר מונחים בסיסיים.

אורי יכול לסייע לכם בכל שלב של חיי העסק ועבור כל מטרה. רוצים להגיע מוכנים לפגישה? כאן תמצאו מידע נרחב זו לא טעימה קטנה מעולם הפיננסים. יש כאן את כל מה שאתם צריכים כדי להתחיל לחשוב, לפעול ולהתנהל נכון. וכדי לדעת יותר על שירותי הייעוץ של אורי לחצו כאן.

לסיום,

בישראל יש היצע הולך וגובר של יועצים. רבים מהם מתמחים בתחום אחד או שניים, אך אורי מציע את השילוב של מספר תחומים יחד: נדל"ן, שוק ההון, מכשירים פיננסיים ויזמות. נתון זה הנו בעל ערך רב, בשל העובדה, שהתחומים הללו מחוברים בכמה דרכים שקריטי להבין אותם. אורי: "כאשר בונים תוכנית אסטרטגית לצמיחה כלכלית או כדי להשיג מטרה פיננסית באחד מהתחומים האלה, לעיתים רבות השילוב שלהם יכול לעזור בהשגת המטרה. בנוסף, כחלק מפיזור השקעות חכם, צריך להכיר את כולם ולדעת לא לשים את כל הביצים בסל אחד. כאשר הולכים ליועץ השקעות בשוק ההון הוא ידע לדבר רק על שוק ההון, כאשר הולכים לסוכן פנסיוני הוא ידע לדבר אך ורק על הפנסיה וקופות הגמל שלנו, ולכן בשביל לקבל את כל התמונה ולדעת לחבר את הנקודות שיעזרו לנו לתכנן את העתיד הפיננסי שלנו בצורה נכונה חייבים מישהו שמתמחה בכל התחומים האלה כאחד".

הבשורה הכי טובה שאורי מביא לנו היא חשיפת תכנים בחינם מתוך האמונה שכל אחד ואחת צריכים את ההבנה הבסיסית לקבלת ההחלטות הפיננסיות החשובות ביותר בחיים וצמיחה כלכלית. שווה בדיקה!

מוגש מטעם אורי קוסקאס
  • עוד באותו נושא:
  • נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully