וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיורים מומלצים בפריז

מוגש מטעם פריזון

עודכן לאחרונה: 2.11.2022 / 9:31

פריז היא העיר שכולם חולמים להגיע אליה. יש כאלה שתמיד רצו לראות את מגדל אייפל מקרוב, אחרים חלמו לבקר בלובר ויש שרוצים להתהלך ברחובותיה של פריז ולספוג את רוחה. פריז היא עיר של אמנים, אוהבים, מעצבי אופנה ואחרים, והעיקר העיר מציעה לכל אחד משהו מיוחד

מגדל אייפל פריז. freepik,
מגדל אייפל פריז/freepik

אם רוצים להרגיש את אירופה במיטבה, כדאי להגיע לפריז ופשוט לטייל בה. לצד הטיולים העצמאיים, כדאי להירשם לסיורים בפריז שמעניקים לכם ערך מוסף.

להצטרף לסיור בפריז

בין אם זו הפעם הראשונה שבה אתם מגיעים לפריז ובין אם לא, כדאי בהחלט להצטרף לסיור. סיורים מומלצים בפריז הם דרך להכיר את העיר מזווית אחרת ולקבל את כל המידע שאתם צריכים. גם אם אתם לא בקטע של סיורים ואוהבים לטייל לבד, סיור טוב יכול לתת לכם המון. קבלו את כל הסיבות להצטרף לסיור:

· הסיורים מועברים בעברית - החלק הטוב של הסיור הוא שהוא מועבר בשפה העברית. בין כל הבליל של השפה הצרפתית, תשמחו לשמוע שיש מי שמדבר את השפה שלכם. אז תרגישו בפריז כמו בבית.

· נותנים לכם מידע - הסיורים מעניקים לכם את כל המידע הדרוש ואת כל מה שאתם צריכים לדעת על פריז. אז מי שמחפש רקע היסטורי ותרבותי יכול בהחלט להצטרף לסיור.

· רעיונות לבקר במקומות שלא חשבתם עליהם - הסיור לוקח אתכם למקומות שונים בפריז. את חלקם אתם אולי מכירים ואת האחרים לא. לפיכך, סביר מאוד להניח שדווקא בסיור להכרת העיר תראו מקום מיוחד שתרצו לחזור אליו שוב.

הסיורים שממש לא כדאי לכם להחמיץ

בפריז יש כל כך הרבה מה לראות שאפשר להתפזר די בקלות. אתם כמובן יכולים לשוטט להנאתכם ברחובות ולספוג את האווירה, אבל אם אתם מעוניינים בהכוונה ממוקדת יותר, סיורים מומלצים בפריז הם הבחירה הנכונה. סיורים אלה יעזרו לכם לעשות סדר בדברים ויארגנו לכם את הראש.

כך, אחד הסיורים המומלצים יותר הוא "בונז'ור פריז", או במילים אחרות זהו סיור של "ברוכים הבאים לפריז". הסיור מיועד בעיקר לאנשים שמבקרים את פריז בפעם הראשונה והשנייה בחייהם, והם רוצים להכיר אותה ולדעת להתמצא בה. הסיור מועבר בעברית על ידי מדריכים מנוסים אשר מכירים את העיר. הוא לוקח אתכם למקומות המופלאים שבזכותם פריז היא מי שהיא היום כמו הנהר, שוק הפרחים, נוטרדאם דה פריז וכמובן מגדל אייפל.

הסיור השני הוא "להתאהב במונמארטר" אשר מתקיים גם הוא בעברית. אם אתם רוצים לבקר בשכונה הכי רומנטית בעיר, מונמארטר היא השכונה. לצד בתי הקפה, המסעדות והמועדונים, ניתן לסייר בעקבות אמנים כמו פיקאסו או ואן גוך ולשמוע עליהם סיפורים. כל מי שאוהב לשלב בין רומנטיקה לאמנות יהנה במיוחד מהסיור הזה, ויש גם הפתעה בסוף, אז כדאי בהחלט להירשם.

מעוניינים להצטרף לאחד הסיורים? מהרו עכשיו לפני שייגמר המקום בדיוק לסיור שרציתם.

מוגש מטעם פריזון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully