וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעיצוב אדריכלי ועד לרכישת אקססוריז לסלון

מוגש מטעם ג'נסיס דיזיין

עודכן לאחרונה: 30.10.2022 / 14:24

פרויקט מורכב כמו שיפוץ מסיבי, בנייה של בית מאפס או בנייה של מתחם נופש יכול להישמע מאוד מלחיץ, אבל כשיש מי שלוקח על כתפיו את כל הפרויקט, מא' ועד ת', אפשר לקחת נשימה ולהירגע, במיוחד אם הוא בידיים של אשת מקצוע כמו אוקסנה יודין, הבעלים של חברת ג'נסיס דיזיין

אוקסנה יודין, חברת ג'נסיס דיזיין. יח"צ,
אוקסנה יודין, חברת ג'נסיס דיזיין/יח"צ

"תלמד את כל החוקים כמו מקצוען, כדי שתוכל להפר אותם, כמו אמן".

הקרדיט לציטוט הזה אמנם שייך לפיקאסו, אבל אוקסנה, כמו פיקאסו, מגיעה מעולם הציור, ומבינה היטב את חשיבותם של החוקים, במיוחד כשרוצים ליצור חוקים חדשים בתוך קומפוזיציה קיימת. רבים מלקוחותיה המרוצים יכתירו אותה כארכיטקטית בחסד או אדריכלית מקצועית לעילא, אך היא תמיד תציין, שלפני הכל היא ציירת.

"היצירה שלי מתחילה בציור", היא מסבירה. "בפגישה עם הלקוח אני מאתרת את הצרכים שלו, לומדת אותו וסופגת את האנרגיה שלו. אם מדובר בבית של משפחה, חשוב לי להכיר את אופי בני הבית, את התחביבים שלהם, סגנון החיים וההרגלים. אני שואפת להכיר כל פרט שיכול להשתקף בעיצוב החלל ולשרת את כולם מבחינה פונקציונלית ועיצובית. כשמדובר בבית כנסת, אני חותרת להכיר את הקהילה שמתפללת, על כל צרכיה הייחודיים ואת אופי האוכלוסייה באזור וכדומה.

אוקסנה יודין, חברת ג'נסיס דיזיין. יח"צ,
אוקסנה יודין, חברת ג'נסיס דיזיין/יח"צ
אוקסנה יודין, חברת ג'נסיס דיזיין. יח"צ,
אוקסנה יודין, חברת ג'נסיס דיזיין/יח"צ

בשלב מאוד מוקדם של התהליך אני מכינה ללקוח הדמיה תלת ממדית מדויקת ברמה כזו, שהוא ממש יכול להרגיש את עצמו בתוך המבנה כפי שהוא מדמיין אותו בעיני רוחו. מבחינתי, הכיף הגדול מתחיל בדיוק שם, במקום שבו הלקוח מבין, שאני מבינה בדיוק מה הוא רוצה וצריך".

קורת גג אחת לאדריכלות, ניהול הפרויקט ועיצוב הפנים של המבנה

אנחת הרווחה של הלקוח לא נובעת רק מהבנת הצרכים שלו. לקוחותיה של אוקסנה יכולים להיות רגועים, שכן היא מציעה להם הרבה יותר משירותי אדריכלות או עיצוב פנים. היא למעשה לוקחת את הפרויקט כולו, ומשאירה ללקוח ליהנות מהדרך. ניהול הפרויקט, בחירת חומרי הגלם, רכישת האקססוריז והדקורציות, הכל עובר דרכה, ויחד איתה הלקוח יכול להיות בטוח, שכל שלב מבוצע באופן מיטבי, מקצועי ולשביעות רצונו.

אוקסנה: "הלקוח הממוצע יודע מה הוא רוצה, אבל לא כולם יודעים מה הם צריכים, בטח שלא לדרוש את זה. המטרה שלי היא לאתר את צורכי הלקוח, גם את אלו שהוא לא היה מודע להם, ולתת מענה מושלם לכל. אני יודעת לשלב בין הצרכים והרצונות של הלקוח בצורה יצירתית, ואני מכירה את כל הדרכים לעשות את זה, כך שאני תמיד עומדת במסגרת התקציב שיש ללקוח, וזאת מבלי לגרוע בטיב העבודה על כל שלביה. בסופו של דבר, הלקוח מקבל בדיוק את מה שרצה, מבלי שיצטרך לחשוב על הפרטים הקטנים. מציאת פתרונות יצירתיים, התגברות על אתגרים שמציבים תנאי השטח, הכנה וניהול של כתב כמויות ועלויות וניהול תקציב - הרזולוציות האלו, זו המומחיות שלי".

אוקסנה יודין, חברת ג'נסיס דיזיין. יח"צ,
אוקסנה יודין, חברת ג'נסיס דיזיין/יח"צ
אוקסנה יודין, חברת ג'נסיס דיזיין. יח"צ,
אוקסנה יודין, חברת ג'נסיס דיזיין/יח"צ

עיצוב שלא תלוי ברוחות העונה ומתבסס על חוקי טבע והסביבה

בעוד שטרנדים באים והולכים, חוקי הטבע לעולם נשארים, ובדיוק עליהם מתבססת אוקסנה. בכל יצירה, ללא יוצא מן הכלל, היא מעמידה את האדם במרכז, בין כוחות הטבע של היקום - המים, האש, האדמה והאוויר. כשהיא שואפת ליצור איזון בין הכוחות האלו, הן בתוך חללי המבנה והן מחוצה לו.
אוקסנה: "כולנו חותרים לאיכות חיים, ועיצוב החלל הוא חלק בלתי נפרד מכך. זה מתחיל הרבה קודם לכן, בבחירת המיקום של המבנה, חלוקת החללים, כיווני האוויר, ניצול חכם ויעיל של משאבי הטבע והסביבה, חיסכון אנרגטי ועוד.

"רבים סבורים שכל אלו הנם בגדר מותרות בלבד, אך למעשה, אלו הדברים הכי בסיסיים שכל אדם חייב לבחון בחייו ולשאוף אליהם, במיוחד בדלת אמותיו. אם הוא ייצור את האיזון הטבעי הזה בביתו, קל וחומר שהוא יצליח לאזן אספקטים נוספים בחייו, ובדיוק כשם שהחוץ משפיע על הפנים, כך הפנים מקרין החוצה. לשם אני חותרת להגיע, וזה בדיוק מה שאני מכנה הרמוניה".

רוצים לראות יותר? בקרו באתר של ג'נסיס דיזיין>>>
לתיאום פגישה חייגו 077-8046174
לדף הפייסבוק>>>
לאינסטגרם>>>

מוגש מטעם ג'נסיס דיזיין
  • עוד באותו נושא:
  • עיצוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully