וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השוואת ביטוח נסיעות לחו"ל - חובה לפני שסוגרים ביטוח

מוגש מטעם קשרים סוכנות לביטוח

עודכן לאחרונה: 26.10.2022 / 9:27

אין דבר יותר חשוב מאשר לעשות ביטוח נסיעות לחו"ל לפני שעולים על המטוס. הרי בסוף ביטוח הנסיעות הוא זה שאמור להגן עליכם במקרה שבו יתעוררו בעיות בריאותיות שונות

חופשה בחו"ל. freepik,
חופשה בחו"ל/freepik

כולנו עשויים לסבול מעניינים שונים שידרשו מאיתנו לגשת לרופא כדי לקבל את הטיפול האולטימטיבי. לפני שבוחרים חברת ביטוח כזאת או אחרת יהיה עליכם לעשות השוואת ביטוח נסיעות לחו"ל. השוואה בין חברות הביטוח חשובה בשביל שתוכלו לגלות מה כל חברת ביטוח נותנת לכם במסגרת הביטוח. גם אם הביטוחים נראים דומים אלה לאלה, במבחן התוצאה הם יהיו שונים מקצה לקצה. טוב לעשות בדיקה מקיפה שתסיר את כל סימני השאלה לפני שסוגרים ביטוח נסיעות לחופשה הקרובה. מה חשוב לדעת על השוואה מקיפה בין ביטוחי נסיעות לחו"ל? שאלנו את המומחים של משווק מורשה קשרים סוכנות לביטוח.

את ההשוואה מומלץ לעשת מראש

החלטתם לעשות השוואת ביטוח נסיעות לחו"ל? עשיתם בחוכמה. כדי שההשוואה תהיה אפקטיבית יהיה עליכם לבצע אותה מספר שבועות לפני הטיסה עצמה. כך תוכלו לעשות סקירה מקיפה שתביא איתה גם תובנות מתאימות. אם תבצעו את ההשוואה זמן מועט לפני הטיסה, לא תוכלו לרדת לרזולוציות עמוקות. יהיה עליכם להתפשר על הצעת הביטוח הראשונה שאותה קיבלתם מחברת ביטוח מסוימת. לא בטוח שההצעה הראשונה תהיה ההצעה הכי טובה לכם בהקשר של התמורה שאותה תקבלו. עשו לעצמכם חיים קלים, ואל תביאו את עצמכם לעמוד עם הגב אל הקיר.

בודקים את המחיר - אך לא רק אותו

ישנם כאלה שיוצאים מנקודת הנחה כי השוואת ביטוח נסיעות לחו"ל נועדה כדי לבחון את המחיר. זה נכון שתוכלו לבחון את המחיר, אך לא מדובר על העניין היחיד שאותו יהיה עליכם לבחון. כדי שתוכלו לטוס לחו"ל בראש שקט יהיה עליכם להבין מה כל חברת ביטוח נותנת לכם באותיות הקטנות. כלומר אילו מקרים יהיו מכוסים על ידי חברת הביטוח ואילו מקרים לא יהיו מכוסים. בתוך הפרמטרים האלה תוכלו לראות את ההבדלים האמיתיים בין חברות הביטוח. כל חברת ביטוח מנסה לספק ללקוחותיה ביטוח טוב, אך כזה שיטיב גם איתה עד כמה שאפשר.

התובנות לאחר השוואת ביטוח נסיעות לחו"ל

עשיתם השוואת ביטוח נסיעות לחו"ל? אם התשובה היא חיובית ככל הנראה הבנתם כי פספורט קארד הוא ביטוח הנסיעות המומלץ בישראל. מה הופך את הביטוח הזה להיות הביטוח הטוב בישראל? עצם העובדה שאינכם צריכים לשלם מכיסכם כאשר תרצו להפעיל את הביטוח במקרים שונים. בו בזמן הכיסויים הנרחבים שבהם יהיה ניתן לבחור כאשר עושים את הביטוח עצמו יעניקו לכם שקט. טוב לדעת כי מאחוריכם עומדת חברת ביטוח מנוסה שמקצועית בביטוחי נסיעות לחו"ל. הרי חברת פספורט קארד היא חברת הביטוח היחידה שמתמקצעת רק בביטוחי נסיעות לחו"ל ולא באף תחום אחר.

מוגש מטעם קשרים סוכנות לביטוח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully