וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מגשי האירוח של נוגטין

מוגש מטעם נוגטין

עודכן לאחרונה: 27.10.2022 / 9:44

חגיגה אמיתית של טעמים ומראות שלא הכרתם קונדיטוריית נוגטין - חוויה מרחיבת נפש, קולינריה במיטבה

מגשי אירוח נוגטין. רמי לוי, סטיילינג: נועה עמוסי,
מגשי אירוח נוגטין/רמי לוי, סטיילינג: נועה עמוסי

ביקרנו במפעל ובחנות נוגטין בקרית מטלון, פתח-תקווה. "כבר מבחוץ הבחנו בריח משכר ובמבחר מגשי אירוח צבעוניים מרהיבי עין, מסודרים ומעוצבים בקפידה. כך פגשנו את ערן עמר, השף קונדיטור המוכשר, הבעלים והמנהל של קונדיטוריית נוגטין".

מגשי אירוח נוגטין. רמי לוי, סטיילינג: נועה עמוסי,
מגשי אירוח נוגטין/רמי לוי, סטיילינג: נועה עמוסי

ערן, מהי התשוקה הגדולה שלך בנוגטין?

מאז ומתמיד אהבתי ליצור ולפנק אנשים. החלום שלי היה להקים קונדיטוריה ברמה אחרת, כך למדתי את רזי הפטיסרי בקונדיטוריות המובילות בעולם: בקנדה, בארה"ב ובפריז, במשך שנים עבדתי שם והתמקצעתי בתחום.

בשנת 2005 הקים ערן את "נוגטין" (מהמילה נוגט). כדי להעניק פינוק מושלם, ערן יצר קונספט חדש מיוחד של מגשי אירוח על טהרת הטריות, התמחות ספציפית שהביאה ניחוח אחר לעולם המסעדנות והקינוחים.

נוגטין שיווקה את מוצריה לשירותי קייטרינג, מסעדות ובתי-קפה, לאחר כשלוש שנים, נפתחה חנות קטנה לקהל הפרטי שקיימת עד היום בקרית מטלון, פתח-תקווה. מאחורי החנות תוכלו להתרשם ממפעל מסודר ונקי, בו עובדים מדי יום שפים וקונדיטורים מהמובילים בתחומם.

לאילו אירועים מתאימים מגשי האירוח? מגשי האירוח שלנו מתאימים לכל סוגי האירועים: חתונה, חינה, שבת חתן, ברית /ה, בר/בת מצווה, ימי הולדת, אירוע פרטי בבית, ישיבה חשובה במשרד או מסיבה פרטית, אירועי חברה, וגם אם סתם בא לך לפנק את בן/בת הזוג בארוחה רומנטית. המגשים מעוצבים בקפידה עד הפרט האחרון ומגיעים בקרטון מיוחד השומר על הטריות ומרקם המוצרים ואינו כלול בתשלום, ישנם גם מגשים אישיים מפנקים.

מוסיף ערן:

"נוגטין" חרטה על דגלה להשתמש בחומרי גלם המובחרים ביותר, הדגש הוא על טריות, טעמים משובחים, מרקמים איכותיים, עיצוב מרהיב וכמובן שירות. אנשי הייעוץ שלנו קשובים לצרכי הלקוח, עורכים שיחת אפיון ראשונית בסבלנות רבה ובניסיון לקלוע במדויק לטעמו של הלקוח ולצרכים שהוא מתאר.

בנוסף, בנוגטין ישנם גם מגשי אירוח כשרים למהדרין ומגשי אירוח פרווה לשומרי כשרות.

מהם מגשי האירוח המתוקים והמפנקים של נוגטין? עוגות מוס טריות הן עוגות הדגל של נוגטין, הן קלילות ואווריריות, נימוחות בפה ומועשרות בשוקולד בלגי מריר משובח, שוקולד חלב או שוקולד לבן איכותי ותמציות איכותיות להענקת אופי ייחודי וארומה משכרת.

עוגות מוס מפנקות משובחות נוספות הן: מוס גבינה, מוס ריבת חלב, מוס חלבה טריקולד קלאסית, פררו רושה, עינוגי שוקולד, מוס פרלין, טראפלס ועור...

ואם תרצו תוכלו להנות גם מעוגות שמרים, מוס פרווה ומוס חלבי

בנוגטין תוכלו להתענג על חלום של פטיפורים: סלסלאות קדאיף, נגיעות אגוז ושוקולד. מגשי עוגיות ועוגות במרקם קטיפתי, קינוחים קרמיים נימוחים בפה ועוד.

עוגות המוס והפטיפורים הם בין מוצריה הבולטים של נוגטין, שמושכים אליה לקוחות מכל רחבי הארץ בשל יופיים המרהיב, היצירתיות הרבה, והאהבה הגדולה בה הם נעשים.

וגם... מגוון רחב של מגשי אירוח מלוחים מבית נוגטין

לנוגטין אוכל ביתי משובח: פסטות מיוחדות, תפוחי אדמה אפויים מוקרמים בשמנת, מגשי רביולי ועוד. מגוון מגשי כריכים קטנים אישיים מעוצבים וטעימים, מיני קישים, מיני פשטידות, מיני בושה איטלקי, סלטים, גבינות, לחמים מטבלים ועוד...

לסיכום: מגשי האירוח של נוגטין והטעמים המשובחים יוצרים אירוע וחוויה בלתי נשכחים, חגיגה של טעמים, ריחות ומראות, נשארתי עם טעם של עוד...

מזמינים אתכם לפנק ולהתפנק: 03-3817387 בואו ליהנות ממבחר עצום של מגשי אירוח: https:///www.nougatine.co.il

מוגש מטעם נוגטין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully