וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מארגנים חתונה? אל תצאו מהבית בלי הפנקס של איזיווד

מוגש מטעם איזיווד

עודכן לאחרונה: 20.10.2022 / 15:03

הרבה זוגות היו רוצים לתכנן את החתונה שלהם כשהם מנוסים וחכמים הרבה יותר וכבר יודעים מראש את כל מה שהם גילו בדיעבד תוך כדי ההכנות. תהליך הארגון היה הרבה יותר פשוט והתקופה שקודמת לחתונה היתה עוברת בקלות רבה יותר וללא מתחים מיותרים

איזיווד. איזיווד,
איזיווד/איזיווד

בפועל, החיים לא עובדים ברוורס ותכנון חתונה דורש לא מעט ניסוי וטעייה והמון זמן שמוקדש למחקר - הרי איך תדעו אלו שאלות לשאול בפגישה הראשונה שלכם בגן האירועים, או כיצד להתנהל נכון עם תקציב החתונה ועוד שלל ההכנות הנדרשות?

אז מסתבר שיש דרך אחרת ואם אתם לא בעלי נסיון אתם יכולים להינות מהחכמה והנסיון של אחרים בעזרת הפנקס של חברת ארגון החתונות איזיווד. עידו ודניאל, זוג צעיר שהתחתן לא מזמן מספרים "הפנקס של איזיווד, פשוט הציל לנו את החתונה, ממש כך" ועידו מוסיף "אני רק יכול לדמיין מה קורה אצל זוגות שעוברים את דרך החתחתים הזו בעצמם ,מריבות מיותרות, מתחים וכעסים.. כל עוד יש לכם ביד את פנקס החתונה של איזיווד אתם הולכים על בטוח, הפנקס פתוח, והמידע זורם…"

"אל הפנקס של איזיווד הגענו ממש במקרה", משתפת דניאל, "שמענו על החברה מחברים שהתחתנו והשתמשו בשירותיהם כדי לסגור את כל הפינות והקצוות של תכנון והפקת החתונה שלהם. מראש ידענו שלא מתאים לנו לארגן את כל החתונה בכוחות עצמנו, ורצינו ליווי של מארגני חתונות מומחים. לכן תיאמנו פגישת ייעוץ עם מארגני החתונות של איזיווד כדי לשמוע על המסלולים השונים שיש להם, וכשהגענו לפגישה, הדבר הראשון שקיבלנו היה הפנקס. תוך כדי שדפדפנו בו הבנו שיש בידינו מוצר ששווה זהב".

חברת איזיווד, מסייעת לזוגות צעירים ערב חתונתם, למצוא את כל הספקים ונותני השירותים ליום החתונה שלהם, תוך התייחסות לסגנון, למיקום, לאופי וגם לתקציב שעומד לרשותם. כבר 15 שנים שצוות החברה מתמחה במשימה להפוך את ארגון החתונה מתיק מעיק לתהליך קל וכיפי, אשר במהלכו הזוגות חוסכים לעצמם זמן יקר, בוחרים ספקים בהתאמה אישית שעברו בקרת איכות על ידי החברה וחתומים על אמנת שירות.

מעבר לכך, באיזיווד מעמידים לרשות הזוגות מסלולים שונים לבחירה, כך שיוכלו לארגן את יום החתונה במסלול המתאים להם ביותר.

מטבע הדברים, לאורך כל השנים שבמהלכן מארגני החתונות של איזיווד ארגנו אלפי חתונות מכל סוג, הצטבר ידע רב ועשיר, ידע אשר יכול להפוך את ארגון החתונה לסופר פשוט. כיום הידע הזה מרוכז בפנקס מודפס ונוח לשימוש - "easywed בתכל'ס" שזמין לכל זוג וזוג.

איזיווד. איזיווד,
איזיווד/איזיווד

כל הטיפים הכי שימושיים שאפילו לא יכולנו לחלום עליהם, הופיעו בפנקס

"מכיוון שהפנקס מודפס יכולתי לשאת אותו בתיק ולקחת אותו איתנו לכל מקום" מספרת דניאל, "הפנקס ממש ליווה אותנו בכל הדרך לחופה, כשהוא כולל ידע עצום והמון טיפים של מארגני חתונות מומחים".
כמו לכל זוג שמתחתן בפעם הראשונה, גם לדניאל ועידו היו מלא שאלות, והפנקס של איזיווד תפקד עבורם כמו מארגן חתונות צמוד, אשר לא רק כולל את כל התשובות לשאלות שלהם, אלא גם מספק תשובות לשאלות שאפילו לא עלו בראשם.

איזיווד. איזיווד,
איזיווד/איזיווד

מעבר לכך בפנקס הופיעו טיפים בשלל נושאים, החל באיך להפוך את תהליך ארגון החתונה לפשוט או כל מה שצריך לדעת על בניית תקציב לחתונה, דרך כל הדברים שכדאי לשאול בפגישה הראשונה בגן האירועים או עם מעצב/ת שמלת הכלה, ועד טיפים לבחירת ספקי שירותים מסוגים שונים וצ'ק ליסט מלא לארגון החתונה.

חוץ מהתובנות של מארגני החתונות של איזיווד, יש בפנקס גם דפים לצורך רשימות והערות כך שתוכלו לרשום לעצמכם נקודות חשובות, שלא תרצו לשכוח במהלך תכנון יום החתונה שלכם.

"הפנקס היה הצלה של ממש, והוא הפך את תהליך תכנון החתונה לכל כך פשוט, עד שאני לא יודעת איך היינו מסתדרים בלעדיו! והכי נוח - שהוא נגיש ממש, אפשר לקחת אותו לכל מקום בקלות, ופשוט לשלוף בעת הצורך".

איזיווד. איזיווד,
איזיווד/איזיווד

הפנקס שיעשה את הכל כל כך הרבה יותר פשוט

אז מה עוד שווה לדעת? את פנקס החתונות של איזיווד תוכלו לקבל כאשר אתם מגיעים לפגישה לארגון חתונה. למעשה, זוגות שמתאמים פגישה יקבלו עותק של פנקס החתונות "easywed בתכל'ס" בו במקום, ללא עלות, בתיאום מראש.

במידה ואתם מעדיפים לתכנן את החתונה שלכם לבד, או לחלופין בחרתם במסלול המהיר לארגון חתונה שבאתר, תוכלו להזמין את הפנקס שיגיע ישירות אליכם, או לאסוף אותו מנקודות האיסוף.
שיהיה לכם ארגון חתונה מוצלח והכי חשוב - פשוט

מוגש מטעם איזיווד
  • עוד באותו נושא:
  • חתונה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully