וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

3 כללים שיעזרו לכם לזהות המלצות אותנטיות ברשת

מוגש מטעם Lawyer-Reviews

עודכן לאחרונה: 20.10.2022 / 14:08

כצרכנים שמחפשים מוצר כמו שעון חדש או שירות של איש מקצוע הדבר הנכון ביותר שניתן לעשות הוא לחפש המלצות. לפני שפונים, ליועץ מס, חשמלאי, רואה חשבון או כל בעל מקצוע חופשי - מוטב שנקרא את מה שיש לאחרים לספר על השירות שהם קיבלו. המלצה אותנטית של גולשים שווה המון

המלצות באינטרנט. freepik,
המלצות באינטרנט/freepik

כיום, הדרך הכי פשוטה למצוא המלצות, היא להשתמש באתרי המלצות באינטרנט. זה המקום להדגיש שלא כל ההמלצות שאתרים מפרסמים, באמת אותנטיות. כללי העזר הללו יעזרו לכם לזהות המלצות אותנטיות באמת, באתרי המלצות באינטרנט.

1. המלצה אותנטית היא המלצה מפורטת ברמה סבירה והגיונית

כדאי להתייחס בזהירות להמלצות באתרי המלצות, אשר מנוסחות בצורה לקונית, כלומר קצרה או תמציתית. למשל, קיבלתי שירות מצוין, זו דוגמא להמלצה שלא אומרת הרבה. לעומת זאת, המלצה כמו: עורך הדין בפגישה היה אדיב, ענייני, שאל שאלות מנחות וענה לי בהרחבה, זה כבר המלצה מפורטת יותר. המלצות מפורטות באופן סביר (לא פחות מדי, לא יותר מדי), הן אותנטיות בסבירות רבה. בצירוף שני הכללים הבאים, תזהו מצוין מהן המלצות באמת אותנטיות.

2. המלצה אמיתית תנוסח בלשון הדיבור ולא בשפה מקצועית מדי

המלצה שאיננה אותנטית, עשויה להיכתב על ידי בעל עסק עצמו ובדרך כלל על ידי פרסומאי, איש שיווק או מקדם באינטרנט. במקרים רבים, כאשר את ההמלצה כותב איש מקצוע בשכר, הניסוח לא יהיה יום יומי. כלומר, יהיה שימוש בשפה מקצועית מדי, המושגים עשויים להיות פחות נפוצים ולפעמים הסגנון יהיה שיווקי באופן מוגזם. כאשר הניסוח של ההמלצה כתוב בלשון יום יומית, בשפה שבה אנשים מדברים בבית, בעבודה וברחוב, זה סימן להמלצה אותנטית.

3. כשהממליץ כן ואמיתי - הוא לא יהסס להופיע יחד עם תמונה ופרטים מזהים

כאשר המלצה מגיע מכל הלב והיא אותנטית, לרוב הממליץ לא יהסס לפרסם פרטים מזהים או לפחות את חלקם. המלצות בעילום שם, ללא שום פרט מזהה אפילו מינימלי, יש סיכוי רב שהן לא אותנטיות. לעומת זאת, פרסום לצד תמונה, שם או לפחות פרט אישי אחר, לרוב מעיד על המלצה אותנטית שאפשר לסמוך עליה.

לסיכום, המלצה שמפורסמת באתרי המלצות תהיה אותנטית בהינתן כמה תנאים. פירוט מספק, ניסוח הגיוני ולא שפה גבוהה מדי וכן קיום פרטים מזהים של הממליץ.

מוגש מטעם Lawyer-Reviews
  • עוד באותו נושא:
  • המלצות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully