וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עדשות צבע עיניים: העוצמה של הצבע

מוגש מטעם LASH COSMETICS

עודכן לאחרונה: 20.10.2022 / 12:56

הביטו לנו בעיניים ותגידו שמעולם לא דמיינתם את עצמכם עם צבע עיניים אחר. בעוד שייתכן שאנו קצת דרמתיים, זו בהחלט מחשבה שעלתה אצל רובנו בראש, והאמת? זה הגיוני לחלוטין

עדשות. freepik,
עדשות/freepik

בתור חברה שאוהבת לשנות צבעי שיער, סגנונות איפור, וטרנדים אופנתיים, וודאי שנרצה גם מידי פעם לשנות את צבע העיניים שלנו בשביל לרענן את הלוק שלנו, לא ככה? ובכן, בעוד שבעבר יכולנו רק לחלום ולדמיין על צבע עיניים אחר, או לחילופין לרכוש עדשות צבע במראה לא טבעי (שהעניק לאנשים מראה קצת מוזר, ובעיקר לא טבעי!), כיום כבר מדובר ב"שיר" אחר לחלוטין. מדוע? מכיוון שבימינו יש עדשות צבע איכותיות במיוחד ובמבחר מרהיב של גוונים שמעניקות לנו מראה טבעי לחלוטין.

עדשות צבע איכותיות- למראה טבעי ויפה

בעוד שכולנו צריכים לאהוב את עצמנו ללא תנאים ולהרגיש טוב עם מה שקיבלנו מהטבע (ובעיקר מההורים!), הרצון בשינוי הוא לא רק חלק מטבע האדם, אלא הוא גם אחד היצרים הבריאים. מעבר לכך, אחד היתרונות המובהקים של עדשות צבע זה שמדובר בשינוי זמני והפיך, ובפעולה אחת פשוטה אנו זוכים במראה חדש ,ונהנים ממראה שונה ומרהיב. למעשה, אם תחשבו על זה, עדשות צבע לעיניים אינן שונות מתכשיט, בגד חדש, או תסרוקת חדשה שאנו מנסים כדי לתת למראה שלנו נגיעה שונה ומרעננת. מעבר לכך, כששמים עדשות צבע ניתן להשתמש בגוונים שונים של צלליות ולהתאים את הגוון החדש של העין לצבעים שבדרך כלל פחות מחמיאים לגוון הטבעי שלנו. כך או כך, לא משנה באיזה צבע תבחרו, העדשות יעניקו למראה שלכם שינוי זוהר וטבעי.

LASH COSMETICS- בטיחות לפני הכול

חברת LASH COSMETICS שמציעה ללקוחותיה מבחר מרהיב של עדשות צבע לעיניים מקפידה על עדשות איכותיות בלבד שגם מעניקות מראה טבעי וגם בטוחות לשימוש. כפי שוודאי אתם יודעים העיניים שלנו הן איבר מאוד רגיש ולכן אסור להתפשר על עדשות לא איכותיות שעלולות לגרום לדלקות, לזיהומים, וחלילה לנזק בלתי הפיך. חברת LASH COSMETICS רואה באיכות המוצרים ערך עליון ומקפידה שכל המוצרים שלה, ובפרט עדשות צבע לעיניים יהיו באיכות בלתי מתפשרת ובאישור התקנים המחמירים של משרד הבריאות.

אז אילו עדשות צבעוניות יש לחברת LASH COSMETICS?

ובכן, החברה מציעה מבחר של עדשות כחולות, ירוקות, אפורות, וחומות, ובשלל גוונים מרהיבים וטבעיים. כמו כן, לא מדובר בעדשות חד פעמיות שיש לזרוק לאחר שימוש אחד בלבד (כמו הרבה סוגי עדשות צבעוניות שנמכרות ללקוחות), אלא בעדשות צבע שנתיות שמחזיקות לשנה (בעזרת תחזוקה נכונה ומוקפדת!), ובעדשות תלת חודשיות שנועדו לשימוש לשלושה חודשים (לבחירתכם!). בנוסף, בחלק מהעדשות ניתן לשלב מספר ראייה, ולהשתמש בהן כתחליף למשקפיי ראייה ולעדשות ראייה רגילות. אז הנכם מעוניינים בעדשות צבע לעיניים? חברת LASH COSMETICS מבצעת משלוחים לכל הארץ ותשמח לעמוד לשירותכם.

ראו עוד: ריסים מגנטיים

מוגש מטעם LASH COSMETICS
  • עוד באותו נושא:
  • עדשות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully