וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קידוחי וניסורי בטון מהטובים בתחום

מוגש מטעם א.א המנסרים

עודכן לאחרונה: 20.10.2022 / 10:39

בטון מהווה את הבסיס החזק והמוצק של כמעט כל מבנה- בית פרטי, בניין דירות, חניון או מקלט

ניסור בטון. freepik,
ניסור בטון/freepik

בטון הוא חומר חזק שמעניק למבנה בסיס יציבות ועמידות לאורך זמן, ולכן כבר בעבודות התשתית הראשונות של הבניה חשוב לייצר את יציקת הבטון כמו שצריך, ליצוק אותה בכמויות הנכונות במקומות הנכונים. אך תמיד כמו תמיד, בהמון מקרים יתרחשו שינויים, נצטרך לשנות דברים ולבצע שדרוגים במבנה. לצורך כך תהיה דרישה לשבור את הבטון על מנת לבצע עבודות שונות או לסתת אותו בצורה אחרת. למלאכה זו יש צורך בשימוש בכלים ואמצעים מיוחדים שאפשר לעשות רק דרך מקצוענים שמבינים בתחום זה.

עבודות ניסור וקידוח מזמינים דרך המומחים בבטון

דרך חברת המנסרים - ניסור בטון אפשר לבצע מגוון עבודות של ניסור וקידוח בבטון לכל סוג של פרויקט ומבנה. עבודות תשתית, הרחבה של חלל, פתיחה של קיר ועוד - דרך חברת המנסרים - ניסור בטון ועבודות קידוח בטון אפשר לעשות הכל בצורה מקצועית, מבטיחה ואיכותית.

למה יש צורך לנסר ולקדוח בבטון ובמה זה שונה מקיר רגיל

זה פשוט שבטון זה לא כמו קיר אבן רגיל בשום דבר - לא בחומר, לא בתהליך היצירה ולא באופן הבניה והשינוי אם ייצטרכו. קיר אבן רגיל אפשר פשוט לשבור או לסתת, הגם שזה יהיה באמצעות כלים ודרך איש מקצוע, אך זה לא כמו ניסור או קידוח בבטון. אז יצטרכו להשתמש בכלים ואמצעים כבדים וחזקים יותר, בטכניקות שימוש שדורשות פיקוח ובקרה על ידי אנשי מקצוע מוסמכים בעלי אישור להתעסק עם זה.

בטון הוא חומר כבד וכל שינוי בו מצריך תשומת לב רבה. כאשר חותכים בטון, צריכים להיות מדויקים שכן כל שינוי הוא קריטי למבנה ולדרך הטיפול והבניה. חברת המנסרים - ניסור בטון כבר מבצעת שנים רבות במקצועיות רבה עבודות קידוח בטון וניסור בטון ברמה הגבוה ביותר לכל סוג של פרויקט.

אילו סוגים של ניסור וקידוח בבטון אפשר לעשות דרך חברת המנסרים?

עבודות קידוח בטון או ניסור אפשר לעשות דרך חברת המנסרים - ניסור בטון במגוון פרויקטים: קדיחה של חור בבטון על מנת להעביר כבלים, צינורות, תשתיות, פתחי אוורור, פתיחה של דלת, פתיחה של קיר או חלון ועוד.

מה ההבדל בין קידוח לניסור בטון?

בהתאם לסוג הטיפול והצורך שיש, מנסרים או קודחים בבטון בדרכים ייחודיות שיאפשרו לנו הגעה למקום העשייה ולעבוד משם. במקרים בהם נרצה לשנות את המבנה הכללי, למשל לפתוח פתח בקיר, להוסיף מעבר או חלון בקיר בטון, הרי שנרצה לעשות ניסור. במקרים בהם נרצה למשל להעביר כבל או צינור ותשתיות דרך קיר בטון, יהיה צורך בקידוח של נקודה ספציפית ממוקדת בבטון מבלי להרוס את המבנה שמסביב.

זה הזמן לקרוא למקצוענים ולבצע עבודות תיקון, שיפוץ ובניה של בטון בצורה אחראית ואיכותית.

מוגש מטעם א.א המנסרים
  • עוד באותו נושא:
  • קידוחים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully