וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סובלים מכאבים? אפשר לשים לזה סוף - טיפולי פיזיותרפיה

מוגש מטעם אסטריקס פיזיותרפיה

עודכן לאחרונה: 18.10.2022 / 10:11

כולנו חווים מדי פעם כאבים שנגרמים בשל שלל סיבות וגורמים - מחלות, פציעות, שחיקה, תנועות לא נכונות, דרך חיים לא מאוזנת ובריאה ועוד

פיזיותרפיה. freepik,
פיזיותרפיה/freepik

בהחלט ניתן לעשות עם זה משהו ואסור בשום פנים להזניח - בנוסף לטיפול הבסיסי אותו תקבלו דרך הרופא שלכם, ייתכן ותופנו לקבל סדרת טיפולי פיזיותרפיה שיעזרו לכם להחלים, לשקם את האזורים הפגועים ולשים סוף לכאבים.

במרכז אסטריקס פיזיותרפיה תוכלו לקבל מגוון טיפולים מתקדמים ומקצועיים לכל בעיה של שריר שלד ומקורות של כאב - תאונות דרכים, פציעות ספורט, חבלות בקרב מבוגרים, מחלות ועוד. כאן נותנים שירות מקצועי ואישי מעולה, עם יחס מסור ואדיב לכל מטופל הפונה אל המרכז.

מהפציעות השכיחות ביותר - טיפולים מתקדמים לרגל

פציעות ספורט מתרחשות לעתים קרובות מאוד. רובן קלות, אך לחלקן יש השלכות מרחיקות לכת על בריאותו וביצועיו של האדם הספורטאי ועל המשך עיסוקו בתחומו. לכן, מענה טיפולי מקצועי ויסודי יוכל לטפל בבעיה מן השורש, למנוע כאבים, לאפשר המשך פעילות ולשקם את האזורים הפגועים בצורה יסודית ונכונה.

מהפציעות השכיחות ביותר המביאות מטופלים רבים לטיפולי פיזיותרפיה, ובייחוד בקרב ספורטאים, הן פציעות נפיחות בקרסול, שמקורן בנקע בקרסול. בשל המבנה המורכב של כף הרגל, על כל העצמות, השרירים והגידים שעוזרים לנו ליציבות והשגת גמישות וזריזות, כף הרגל מאוד פגיעה ורגישה לפציעות טראומה בכלל ופציעות ספורט בפרט. לכן, כאן במרכז אסטריקס פיזיותרפיה יודעים לתת מענה ייחודי ומקצועי ביותר לפציעות של נפיחות בקרסול.

אסור להזניח מפרק פגוע

נקעים בקרסול שאינם מטופלים עלולים חלילה לגרום הגבלה זמנית או פרמננטית בטווח התנועה של מפרק הקרסול וחוסר סימטריה בין שתי הרגליים. מצבים אלו עלולים אף להשליך בצורה משמעותית ביותר על המשך הפעילות המקצועית של הספורטאי, וכן שינויים בדפוסי תנועה של מפרקים אחרים, כמו ברכיים וירכיים.

כאן נותנים מענה לפציעות קרסול שכיחות

במסגרת הטיפולים תתבצע הערכה מקיפה לגבי מצבו של הקרסול הפגוע, מציאת דרכים להפחתת הכאבים לטווח הקצר והארוך, הדרכת המטופל להמשך פעילותו וטיפול ספציפי מותאם אישית עד חזרה לשגרה ותפקוד מלא בהקדם האפשרי.

טיפולים במרכז אסטריקס פיזיותרפיה כוללים בין היתר טיפול מנואלי, מוביליזציות מפרקיות למען שיפור בטווחי התנועה, הפחתת רמות הכאב והנפיחות באמצעות מגוון טכניקות כמו אלקטרותרפיה, אולטרסאונד וכן חבישת קינזיוטייפ.

טיפולי דיקור יבש - דיקור מערבי

במרכז אסטריקס פיזיותרפיה ניתן לקבל גם טיפולי דיקור יבש, הנקראים גם דיקור מערבי. טכניקת דיקור מערבי זכתה להכרה בינלאומית בקרב מתרגלים ונעשה בה שימוש נרחב בליווי לטיפולים הפיזיותרפיים הסטנדרטיים.

דיקור יבש כרוך בהחדרת מחטים לרקמות שהשתנו או לא שאינן מתפקדות כמו שצריך, על מנת לשפר או לשחזר את התפקוד המקורי האופטימלי. הדיקור המערבי למעשה משתמש בנקודות ה"מרידיאן" המוכרות מהדיקור הסיני, אך מיישם אותו על פי עקרונות "מערביים" קונבנציונליים, תוך התייחסות מיוחדת לנוירופיזיולוגיה ואנטומיה רלוונטיים.

סובלים בשל נפיחות בקרסול? מעוניינים לשמוע עוד על טיפולי דיקור מערבי? כאן תקבלו את כל מה שאתם צריכים.

מוגש מטעם אסטריקס פיזיותרפיה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully