וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טיפולים אסתטיים - הדרך הפשוטה לשיפור המראה שלנו

פיליפ בניאמינסון, מוגש מטעם ונוס קליניק

עודכן לאחרונה: 18.10.2022 / 7:17

כיום הרבה מאוד אנשים בוחרים להשקיע דווקא בעצמם ובמראה שלהם כי הם הבינו שהמוצר הכי טוב שאי פעם הם ישווקו זה יהיה הם עצמם

טיפולים אסתטיים. freepik,
טיפולים אסתטיים/freepik

ישנם אנשים אשר בוחרים להשקיע בבית שלהם, ישנם אנשים אשר בוחרים להשקיע ברכב שלהם, ישנם אנשים הבוחרים להשקיע בבגדים שלהם ויש אנשים אשר בוחרים להשקיע בעצמם. אז כמובן כי טיפולים אסתטיים אינם האופציה היחידה לשיפור המראה החיצוני. השיפור מתחיל מתזונה נכונה ובריאה, פעילות גופנית בריאה ואורח חיים תקין. אך עם זאת לכל אדם יש יתרונות ויש גם חסרונות ופה בדיוק התחום שלנו נכנס לפעולה.

כל מטרת הטיפולים האסתטיים הינה להבליט את היתרונות שלנו מבחינת פרופורציה ותווי פנים ולטשטש את החסרונות שלנו. ישנם שלושה עקרונות ברזל שמנחים את כל התחום של האסתטיקה הרפואית ועל זה נספר לכם בקצרה.

· סימטריה - אף אחד מאיתנו לא נולד 100% סימטרי ואין על זה ויכוח. אך כמובן שחוסר סימטריה בתווי הפנים הוא בולט וזו אחת הסיבות היותר נפוצות לטיפולים אסתטיים. סימטריה היא עקרון מנחה בכל טיפול שנבצע בתחום שלנו וזה די ברור מאליו.

· פרופורציה - בגלל שיש לנו לא מעט תווי פנים אחד הדברים היותר חשובים שצריך להקפיד עליהם כאשר אנחנו מעוניינים בטיפול מסוים הוא המחשבה של איך אנחנו שומרים על פרופורציה בריאה ויפה לשאר תווי הפנים שלנו. יכול להיות שראיתם באיזה תמונה שפתיים שלדעתכם מושלמות אבל אם תנסו להבין מה גורם לכם לחשוב שהשפתיים מושלמות זה ללא ספק פרופורציה לשאר תווי הפנים. עוד מתקופת יוון העתיקה פרופורציה הייתה קו מנחה להרבה פרויקטים של בניית מקדשים ואתרים מושקעים והם כבר לפני אלפי שנים חקרו וניסו להבין מה גורם לעין האנושית לראות כל דבר בתור משהו מושלם ומצאו נוסחה די מעניינת בשם יחס הזהב (GOLDEN RATIO) מוזמנים לקרוא על הנושא אם זה מעניין אתכם.

· תוצאה טבעית - עכשיו אנחנו יודעים כי הרצון לתוצאה טבעית הוא די ברור מאליו אבל מה גורם לתוצאה להיראות טבעי? אז ובכן זה מחזיר אותנו מעט אחורה במאמר ונגלה לכם רמז שזה מתקשר לסימטריה ופרופורציה כי אם משהו לא סימטרי או פרופורציונלי בתווי הפנים שלנו אז זה לא נראה טבעי באיזה שהוא מקום אבל זה רק חלק מהסיבות. את התוצאה הטבעית שלכם אתם תוכלו לקבל רק מרופא מספיק מיומן שיודע לעבוד בצורה עדינה מאוד כי פיסול פנים דורש הרבה מעבר למזרק ויד שתוציא את ההזרקה לפועל. התאמת החומרים המוזרקים היא גם כן קריטית למראה טבעי ואנחנו לא מתביישים לפרגן לחומרים המובילים בשוק שמעניקים תוצאה מדהימה וטבעית ועל זה אנחנו מציינים במאמרים אחרים לדוגמא מוזמנים לבקר בדף חומצה היאלורונית באתר שלנו.

טיפולים אסתטיים - טיפולי הדגל בתחום

אז כמובן יש כמה טיפולים אסתטיים שהם נפוצים יותר מהשאר ואנחנו ננסה לדרג את שלושת הטיפולים הנפוצים ביותר בסדר יורד.

· הזרקת חומצה היאלורונית - הטיפול הכי נפוץ בתחום האסתטיקה הרפואית מהסיבה שהוא נותן מענה להרבה מאוד בעיות. מילוי קמטים עושים בחומצה היאלורונית כמו כן גם מילוי שפתיים , מילוי שקעי עיניים , עיצוב קו לסת , מילוי לחיים , מילוי רקות , דקולטה , כפות ידיים ובעצם רב האזורים בגוף שלנו המענה יהיה חומצה היאלורונית אבל בכל זאת לפני שאתם קופצים למסקנות לגבי עצמיכם תתייעצו עם רופא מוסמך.

· הזרקת בוטוקס - זה הטיפול השני הכי נפוץ בתחום ויש משהו שחשוב להבין לגבי הבוטוקס. בוטוקס הוא לא חומר מילוי קמטים! זה רעלן שכל תפקידו לשתק שרירים ובמקרה גילו כי הוא יכול לשמש גם לצורך טיפולים אסתטיים לפני עשרות שנים בודדות. בוטוקס מזריקים בשרירים

כמו המצח, צידי העיניים, בין הגבות, שריר הלסת ועוד כמה שרירים שהטיפול בהם משמעותית פחות נפוץ. הבוטוקס במצח לדוגמא מונע מהשריר להתכווץ וכשאתם מרימים את הגבות השריר לא מגיב והמצח לא מתקפל. זהו, זה הכל. בוטוקס לא ממלא את הקמטים במצח אלה רק מרפה את השריר שגורם למצח להתקמט.

· חוטים נספגים - הטיפול השלישי הכי נפוץ בתחום הטיפולים האסתטיים הוא טיפול בחוטים נספגים שהם מתחלקים לכמה קבוצות ואנחנו נדבר על ה-2 הרלוונטיות ביותר - חוטי הרמה וחוטי קולגן. חוטי הרמה מגיעים בהרבה מאוד צורות, אורכים, חברות , עובי שונה וכו'. מטרת חוטים אלו היא כמו שזה נשמע - להרים את הרקמות שהתדלדלו ומתחילות לקבל נפילות וצניחות שמעידות על תהליך ההזדקנות. חוטים אלו מחזיקים יותר זמן מבוטוקס וחומצה היאלורונית אבל המטרה שלהם קצת שונה והתוצאה שלהם נותנת מה ששום טיפול לא נותן ובמקרים מסוימים זה אפילו מציל אנשים מלהיכנס לשולחן הניתוחים. הסוג השני הוא חוטי קולגן והם לא יתנו לכם אפקט מתיחה משמעותי אבל מה שכן זה טיפול מעולה לעיכוב הזדקנות העור. זאת אומרת שאם אתם רוצים להאט את תהליך הזדקנות העור אז ללא ספק חוטי קולגן יתנו לכם את המענה. חוטי קולגן נותנים רשת תמיכה לרקמות ומגרות ייצור מוגבר של קולגן ואלסטין שזה בדיוק מה שגורם לעור לשנו להיראות צעיר, גמיש ורענן.

אנחנו מקווים כי הצלחנו לתת לכם קצת ידע בתחום החדש והמסובך שלנו ואנחנו מקווים כי הצלחנו לענות לכם על כמה שאלות ואם עדיין יש לכם שאלות אתם מוזמנים להיכנס לאתר הקליניקה שלנו ולהנות מהרבה תוכן שיכול לתת לכם לא מעט תשובות ואם בכל זאת יש לכם שאלה אישית שהייתם רוצים לקבל תשובה מגורם מוסמך אנחנו מזמינים אתכם לצלצל אלינו ואנחנו נשמח לייעץ לכם באהבה.

פיליפ בניאמינסון, מוגש מטעם ונוס קליניק
  • עוד באותו נושא:
  • ביוטי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully