וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניקוי מזרנים - למה מומלץ?

מוגש מטעם קלין פרו

עודכן לאחרונה: 2.10.2022 / 12:26

סדר וניקיון הם חלק בלתי נפרד מחיי היום יום שלנו. אנחנו מקפידים ומשתדלים לשמור על רמת חיים גבוהה בהרבה פעולות שאנחנו עושים והרבה מאמץ שאנחנו משקיעים

ניקוי מזרן. freepik,
ניקוי מזרן/freepik

חלק גדול מהדברים שלנו אנחנו יודעים איך לנקות ומה צריך להיעשות אבל מה אתם יודעים על ניקוי מזרנים? ובכן במאמר קצר זה אנחנו נסביר לכם למה מומלץ לנקות את המזרנים שלנו ואיך עושים את זה?

ניקוי מזרנים בבית הלקוח

ניקוי מזרונים מקצועי זה אומר להזמין איש מקצוע הביתה. לניקוי מזרן אנחנו צריכים שתהיה לנו יכולת לפרק את הלכלוך, לשטוף אותו היטב מהמזרן ולייבש ביסודיות. שלושת הפעולות האלו צריכות להתבצע בדיוק מוחלט אחרת מצד אחד או שלא ניקינו מספיק טוב את המזרן או שהפוך הצפנו אותו והוא לא מתייבש כמו שצריך וזו בעיה אפילו יותר גדולה. ניקוי מזרנים נחשב יחסית מסובך אם משווים לשאר הרהיטים כמו ספות כורסאות ואפילו שטיחים וכמו כן על המזרנים שלנו בדרך כלל אנחנו משקיעים לא מעט וישנים עליהם כל יום. דווקא בגלל זה כשמדובר על ניקוי מזרן מקצועי אסור להתפשר על ניקוי שעושים אחת לשנה על מנת לשמור על המזרן שלנו ועל השינה שלנו.

למה כל כך חשוב לנקות את המזרן?

יש משפט אנגלי ישן שאומר שהכי חשוב זה להשקיע בנעליים שלכם ובמזרן שלכם כי אתם תמיד תהיו על אחד מהם וקשה לא להסכים עם זה. ניקוי מזרנים זה לא ניקוי יקר ולא ניקוי שצריך לעשות לעיתים תכופות אלה מספיק אפילו פעם בשנה להזמין ניקוי מזרנים ואתם דואגים לשמור על המזרנים שלכם. כשאתם משקיעים וקונים מזרן איכותי מה הציפייה שלכם מבחינת תוחלת חיי המזרן? מה יכול להרוס את חוויית השינה שלכם על המזרן? האם יש סיבה שמזרן איכותי לא יחזיק לכם לפחות 10-15 שנה? אז אין סיבה. אם תשמרו על המזרן שלכם נקי, רענן ומחוטא אין לכם באמת סיבה להחליף את המזרן שלכם. במיוחד אם אתם קונים משהו איכותי לילדים שלכם ואתם לא רוצים להגיע למצב שבגלל כמה פעמים שהילד עשה פיפי על המזרן אתם מחליפים אותו אחרי שנה, חבל. לכן לבעיה כל כך נפוצה יש פתרון מאוד פשוט וזה להזמין ניקוי מזרונים עד הבית. מעבר לזה גם איכות השינה שלכם קשורה באופן ישיר למצב המזרן שלכם. אם אתם יודעים שאתם הולכים לישון על מזרן ישן ומסריח זה לא משנה מה איכות המצעים שלכם או זה שאתם מחליפים כל יום מצעים, המרגש לא יהיה אותו דבר כמו לישון על מזרן נקי ורענן.

ניקוי מזרנים - האם יש דרך לנקות לבד?

זה שאלה די נפוצה, הרבה דברים יכולים לקרות למזרן שלכם וזה תלוי מאוד מה קרה, איך קרה ובעצם כמה המצב נורא. יש כמה דברים שאתם צריכים לקחת בחשבון. קודם כל מה המזרן שלכם ספג? כי ברור שאם הילד אכל לחם עם שוקולד והפיל את הכריך על המזרן אז תספיק לכם מטלית רטובה והכל בסדר. אבל אם מדובר על פיפי ונוזלי גוף? אז זו הבעיה הגדולה. תבינו שמבחינת הגיון כל מה שהמזרן שלכם סופג קשה מאוד להוציא החוצה מהמזרן ואין לכם שום סיכוי לעשות את זה בלי ציוד וחומרים מתאימים. אז חשוב לשים לב כמה המצב נורא לפני שאתם מזמינים ניקוי מזרנים ועל זה תוכלו להתייעץ ולשלוח לנו תמונות ללא עלות. תזכרו שלא משנה אם מצאתם את שיקוי הפלא או אבקת קסמים שאתם תשימו על המזרן וגם אם התמזל מזלכם והעלמתם את הריח, לא הוצאתם את הטינופת החוצה ותתפלאו כמה פנים המזרן זה המצע האולטימטיבי להתפתחויות של פטריות, עובש , חיידקים ושאר הצרות.

אז נסכם בקצרה, המזרנים שלכם אמורים לשרת אתכם מספר דו ספרתי של שנים ואם זה לא קורה לא שמרתם טוב על המזרן שלכם. הדרך לשמור על המזרן היא מאוד פשוטה ולא יקרה ולכן הכדור בידיים שלכם ואתם מוזמנים להחליט מה שווה לכם ומה לא.

מוגש מטעם קלין פרו
  • עוד באותו נושא:
  • מזרנים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully