וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

New Digital חוגגים 10,000 משתמשים בכרטיסי ביקור דיגיטליים

מוגש מטעם New Digital

עודכן לאחרונה: 29.9.2022 / 9:46

כרטיסי ביקור דיגיטליים הם הבשורה החדשה. הם מספקים כלי שיווקי יעיל במיוחד ומאפשרים לכם להגדיל את מעגל הלקוחות שלכם ולחזק את הקשר עם הלקוחות הקיימים. חברת New Digital היא הבחירה החכמה ביותר לכרטיסי ביקור דיגיטליים יעילים, מומלצים במחירים אטרקטיביים

כרטיס ביקור דיגיטלי. ניו דיגיטל,
כרטיס ביקור דיגיטלי/ניו דיגיטל

New digital לכרטיסי ביקור מומלצים

כרטיס ביקור דיגיטלי של New Digital הם כרטיסי ביקור מומלצים בזכותם תהנו מיתרונות רבים. מדובר במוצר מהפכני ויעיל, במחירים מצחיקים איתו תוכלו להנות מכל היתרונות האפשריים.

חברת New Digital לא רק בונה ומעצבת עבורכם את כרטיס הביקור אלא גם מפזרת ושולחת אותו לכל היעדים הרלוונטיים עבורכם, שאתם הגדרתם.

עם כרטיס ביקור דיגיטלי של חברת New Digital תוכלו להגדיל את מעגל הלקוחות של העסק, לשמר לקוחות קיימים, לשפר את הקשר העסקי עם הלקוחות שלכם וכך להגדיל את הרווחים של העסק.

מהו כרטיס ביקור דיגיטלי?

כרטיס ביקור דיגיטלי הוא כלי שיווקי יעיל במיוחד. למעשה מדובר בעמוד אינטרנט שמכיל מידע על העסק שלכם כך שתוכלו לשלוח אותו ללקוחות פוטנציאליים שונים או להעמיק קשר עם לקוחות קיימים. כרטיס ביקור דיגיטלי הוא מוצר נוח וממוקד וניתן להעביר אותו בקלות בין לקוחות על ידי אמצעים דיגיטליים שונים.

עם New Digital מקבוצת ירדן תוכלו לעדכן את הכרטיס בקלות

רוצים לשנות פרט בכרטיס? רוצים להוסיף תמונה? רוצים לשנות דרך התקשרות? או כל פעולה של שיווק דיגיטלי לעסקים תוכלו עם כרטיסי ביקור דיגיטליים של חברת New Digital ניתן לעדכן את הפרטים בקלות ובמהירות.

בכרטיס ביקור מודפס כאשר רוצים לעדכן פרט יש צורך בהדפסה חדשה של כרטיסי הביקור. במידה שיש ברשותכם עוד כרטיסי ביקור תאלצו לחכות שהם ייגמרו, לעדכן בכתב יד או פשוט לוותר על הכרטיסים שברשותכם ולהפסיד את הכסף ששילמתם. עם כרטיס ביקור דיגיטלי ניתן לבצע עדכונים פשוטים במהירות ובקלות בלי להתלבט.

מה היתרונות של כרטיסי הביקור של New Digital?

לכרטיסי הביקור של New Digital יש מספר יתרונות בולטים במיוחד-

1. מידע שיווקי ואינפורמטיבי כאחד

לעומת כרטיס ביקור מודפס, כרטיס ביקור דיגיטלי נמסר לאדם שכבר התעניין בשירות או במוצר שלנו ויצר איתנו קשר. על ידי כרטיס הביקור הדיגיטלי אנחנו מוסרים מידע אינפורמטיבי לגבי ההתקשרות איתנו אך גם מסר שיווקי. בכרטיס הביקור אנחנו יכולים לכלול אמירת תודה על רכישה שהתבצעה דרכנו, הצעה לרכישה בהנחה, פירוט על השירותים המוצעים על ידנו, תמונות של מוצרים וכל מידע חשוב שיכול לגרום ללקוח לסגור עסקה.

2. כמות המידע

לעומת כרטיס ביקור מודפס שמוגבל בגודל וכך בכמות המידע שניתן להכניס אליו, כרטיס ביקור דיגיטלי של New Digital לא מוגבל בגודל שלו וכך בכמות המידע שניתן להכניס אליו. כרטיס ביקור דיגיטלי של חברת New Digital מכיל את כל המידע הרלוונטי על העסק שלכם במקום אחד. על ידי שליחת הלינק ללקוח, הלקוח יוכל לקבל את כל המידע שהוא צריך בקלות, בלי לחפש, בלי לעבור בין עמודים באתר העסק ובלי להסתבך. כך ניתן להוסיף גם תמונות מתאימות, תכנים רלוונטיים, סרטוני תדמית, כפתורי הנעה לפעולה ועוד.

3. לא נגמר לעולם

מכירים את הסיטואציה בה אתם פוגשים לקוח רוצים להביא לו כרטיס ביקור של העסק אך נגמרו לכם כרטיסי הביקור? עם כרטיס ביקור דיגיטלי של New Digital הכרטיסים לא נגמרים וניתן בקלות לשלוח לינק לכל מי שאתם בוחרים.

4. מחירים מצחיקים

יחסית לאמצעי שיווק אחרים, כרטיס ביקור דיגיטלי של New Digital הוא מוצר יעיל, מהפכני ומומלץ במחירים אטרקטיביים במיוחד. התשלום עבור שירות כרטיס ביקור דיגיטלי לעסקים שלNew Digital הוא תשלום בצורת מנוי חודשי או שנתי בסך מספר מאות שקלים בודדים.

מוגש מטעם New Digital

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully