וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"כרישים בניקיון"- ניקוי ריפודים מעולם אחר, חווית שירות יוצאת דופן

מוגש מטעם הכרישים בניקיון

עודכן לאחרונה: 19.9.2022 / 14:39

הכירו את "כרישים בניקיון", החברה המקצועית ביותר שתכירו לניקוי ריפודים, ספות, מזרונים, שטיחים וכורסאות, שתחסל100 אחוזים (וכן, זה לחלוטין אפשרי) מן הלכלוך והמזיקין על רהיטיכם. ובד בבד, תעניק לכם את השירות הטוב ביותר שתוכלו לחוות

הכרישים בניקיון. הכרישים בניקיון,
הכרישים בניקיון/הכרישים בניקיון
הכרישים בניקיון. הכרישים בניקיון,
הכרישים בניקיון/הכרישים בניקיון

"הכרישים בניקיון" קמה לפני פחות משלוש שנים, וכבר הפכה, ולא בכדי, למובילה ביותר בתחומה בארץ, ואפילו- למצליחה ביותר. צוות הכרישים בניקיון מונה את ההון האנושי המיוחד ביותר שתכירו, אנשים מדהימים וחדי מעלה, שערכיהם הולכים לפניהם, והעבודה שלהם- הטובה ביותר שתראו בתחום ניקוי הריפודים. ואם במקצועיות עסקינן, מה הם לא ראו? ספות שלא עברו ניקוי עשור, ילדים וטף ששיחקו ואכלו על מזרונים ומיטות, שטיחים שעברו בירושות, וכורסאות שהשתיקה יפה להן. ועדיין, בכל עבודה מחדש, כמו קסם, הריפוד המלוכלך קמעה חוזר לחדש ומנצנץ, והנזק? נעלם כלא היה. וגולת הכותרת, כל הטוב הזה- במקסימום מחיר של 280 ש"ח בלבד לניקוי!

ואכן, אין כל ספק שהמקצועיות של הכרישים הולכת יד ביד עם הערכים שהצוות הזה לוקח עימו. זאת תוכלו לראות בעשייה היום יומית שלהם, ביחס החם והאישי ושירות הלקוחות המדהים. ובעיקר, באחוזי התרומה המטורפים שהחברה מעניקה באופן שוטף, יום יומי אפילו, בסכומים מדהימים שמגיעים אף לעשרות אלפי שקלים בשנה. אז איך ניתן בכל זאת להסביר את העובדה שהכרישים בניקיון היא חברת ניקוי הריפודים המצליחה בישראל? דווקא ובזכות כל זאת, ולא למרות.

בריאיון שערכתי מול יעקב קיל, מנכ"ל הכרישים, בן 34 בלבד, שהקים את החברה לפני פחות משלוש שנים, יכולתי להבין את התמונה ממש ברגע אחד. מספיק להביט על ארשת פניו, לראות את כל ערכי החברה המדוברים פרוסים עליה, ולהבין בדיוק מדוע ואיך הארגון נראה ומתנהל. "מלמדים אותנו לעשות שינוי, אבל יש מעבר בחיים האלו, הערכים הם מעל הכל. לקבר לא ניקח שום דבר, אבל הערכים שלנו- הם מה שנזכור." אומר יעקב בעיניים מחייכות. בדיוק כך, ועקב כך, מצליחה כל כך 'הכרישים' בתחומה, עושה חיל כחברה עסקית עולה, וממשיכה בפיזור ערכיה לעולם, באופן יום יומי.

שלום יעקב. ספר מעט על 'הכרישים בניקיון', וכיצד נפל הפור להקימה.

"טרם הקורונה, עבדתי שנים כמנכ"ל אולם אירועים. אז, הגיעה הקורונה, היה חוסר ודאות קשה מאד, והרגשתי שזו העת לעשות שינוי. לא הייתה ברירה.

רק לעובדים חיוניים הייתה אפשרות לעבוד בסגר הראשון. מאחר שלא היה ברור מה קורה, מה הולך לקרות ומה העתיד צופן למי מאיתנו, החלתי לנקוט בפעולות. נכנסתי לאינטרנט, כתבתי במנוע חיפוש הגדרת 'עובד חיוני', התוצאות שניתנו היו ככלל, משטרה, כבאות וניקיון. הבנתי שניקיון, בדגש על ניקיון ריפודים, יכול להיות פיתרון מצוין. אחלה רעיון! כאן התחלתי לחקור מעט יותר, להבין כיצד נתחיל להניע את זה, ופשוט פתחתי, פשוט התחלתי."

מה גרם לבחור דווקא בניקוי ריפודים באופן ספציפי?

"להגיע לנקות לאנשים מזרונים, שטיחים, ספות, מדהים! יש סיפוק בתוצאה. אהבתי מיד את הקונספט. תחושת הסיפוק, מה שאני גורם לאותו אדם שביצעתי עבורו את העבודה בצורה הטובה ביותר, זה בדיוק מה שהניע אותי."

מה שאומר שאתה אדם פרפקציוניסט, שחשוב לו מאד לקבל תוצאה מושלמת בכל דבר, ולהעביר זאת הלאה.

"לגמרי. תראי, בתור מנהל אירועים לשעבר, שפשוט לא יכול לעשות טעויות כי אי אפשר לערוך חתונה פעמיים, זה פשוט טבוע בי. אז, ברור שהכל חייב להתנהל בצורה המושלמת ביותר. כמנהל אירועים הייתי חייב לחשוב על הפרטים הקטנים ביותר, שכן, כל דבר הכי קטן יכול להרוס עבור הכלה, או החתן, את החתונה.

בניקיון ריפודים, כאשר אתה בעל העסק, אתה חייב לוודא שכל לקוח יהיה הכי מרוצה, ולהוציא את התוצאה הטובה ביותר והנקייה ביותר עבורו. לכן, אני חייב להיות אדם שרואה את התמונה המלאה."

היום, כמה נפשות פועלות מפעיל העסק?

"כיום אנחנו מעל 20 עובדים, והיד עוד נטויה."

יפה מאד, בייחוד יחסית לעסק שקיים פחות משלוש שנים.

"גם רואה החשבון אמר זאת! אנחנו שמחים מכך מאד".

מה אתה חושב שהביא לגידול המסיבי שלכם? מה הניע לקבלת התוצאות המדהימות הללו?

"העובדים שלנו! פשוט ככה. העובדים שלנו מדהימים, נחושים, חשוב להם. אלו אנשים שעושים המון עבור הלקוחות, עבור העבודה, אין מילים.

כולם הגיעו אלינו בקורונה, חלק עזבו קריירות אחרות שננטשו עקב הקורונה, ונשארו גם לאחר שהקורונה מעט שכחה. אנשים מדהימים שהיו צריכים להתפרנס כשהחל הסגר, ולא כולם קיבלו את תשלומי החל"ת של הביטוח הלאומי מאי אילו סיבות, או שהם פשוט לא הספיקו עבורם."

זו באמת הייתה תחושה של סוף העולם.

"בדיוק. כשכולם יושבים בבית ותופסים את הראש שסוף העולם מגיע, ועדיין צריך להאכיל משפחה, לשרוד, צריך להמשיך לחיות, כאן החלה 'הכרישים בניקיון' לפרוח ולצמוח.

הם אלו שמייצגים את החברה, אני לגמרי נותן להם את הקרדיט, מגיע להם."

ועדיין, ישנה חשיבות גבוהה במיוחד גם לכוח המניע, למנהל.

"זה באמת חשוב, הגיבוש, וגם את זה למדתי בתפקידי כמנהל אולם אירועים. אנחנו עורכים ישיבות צוות תכופות, מפגשי גיבוש למיניהם, זה חשוב לנו מאד. אנו מבינים שהכוח של הכרישים בניקיון הוא בדיוק עבודת הצוות שלנו, שיתוף הפעולה, ואת זה לא קונים בכסף, אלא ביצירת הגיבוש הזה בדיוק. מעבר לכך, חשוב לי מאד תמיד לספר להם את הסיפור שמאחורי הכרישים, להבהיר להם כמה אנחנו חשובים."

הכרישים בניקיון. הכרישים בניקיון,
הכרישים בניקיון/הכרישים בניקיון
הכרישים בניקיון. הכרישים בניקיון,
הכרישים בניקיון/הכרישים בניקיון

מה הכוונה? מהו הערך המוסף?

"אנחנו תורמים המון! אנחנו פועלים המון למען הזולת, תורמים גם בכסף וגם מבצעים מבצעי ניקיון מדהימים בעמותות וארגונים רבים ללא מטרות רווח, החל מ"גדולים מהחיים" לילדים חולי סרטן, נוער בסיכון ב"עמותת אלם" בכל 30 הסניפים בארץ, ועוד רבות. הכל למען הקהילה, וכמה שיותר לעזור ולסייע. כך העובדים שלנו בכרישים חיים את תחושת הסיפוק באופן יום יומי, כי הם יודעים שאנחנו מצילים חיים, והכל בזכות פועלם.

זה גם נורא מרגש. בכל פעולה כזו מחדש אנו מקבלים מבול של טלפונים, בפעם האחרונה למשל מהורי הילדים מהמחלקות האונקולוגיות שלהם תרמנו ל-36 ילדים תרופות לשנה קדימה, הם הודו לנו מכל הלב, וזה היה מאד מאד נוגע ומרגש."

מדהים. תחושת שליחות מטורפת.

"לגמרי. אנחנו גאים בזה מאד. וכמובן, חשוב גם לציין כאן את אקי אבני, שלוקח חלק פעיל, חשוב ומשמעותי בפעולות התרומה שלנו, בהתנדבות מלאה, ומנהל אותן לצדנו."

אין ספק שתחושת שליחות כזו יכולה להניע עובד ליהנות מכל רגע. הערך המוסף כאן משמעותי במיוחד.

איך חשבתם לקחת את העסק למקום הזה, לתרום כל כך הרבה?

"כשפתחתי את העסק, הבטחתי שזה בדיוק מה שאני אעשה. שאם אני מצליח, זה הכיוון שאלך עליו. וכך בדיוק היה. בין היתר, בזכות זאת 'הכרישים' כה מצליחה."

ספר מעט על פועלכם.

"אנו מגיעים לבתים. פעולת הניקוי מתבצעת על ידי הצוות שלנו בטווח זמן של בין שעה לשעתיים, עבור כל פעולת ניקיון. אני תמיד נותן כדוגמה את המקרה הקלאסי, והמאתגר ביותר שהיה לנו, גם בבית בבני ברק, עם

12 ילדים, ועשר שנים שלא ניקו את הספה, שגם היא עברה בירושה, העובדים שלנו סיימו את הניקיון, ובדיוק מופלא ללא כל סימן, בפחות משעתיים."

ראיתי. שינויים מטורפים.

"לגמרי. השינויים מהותיים, והתמונות מדברות בעד עצמם. בכל פעם מחדש זה נראה מדהים עוד יותר.

והכל במחיר אחיד ומצחיק של 280 שקלים בלבד לניקוי."

וואו! מחיר מטורף, ועוד לתמורה כזו.

"אחד הדברים החשובים שהיו בראשי כשפתחתי את 'הכרישים' היה שמירה על מחיר אחיד והוגן. מימשתי את הבטחתי ואני לגמרי מתכוון לשמור עליה. זה אחד הדברים שמייחדים אותנו ב'כרישים'. מבחינתנו, כסף זה לא הכל, ערכים לפני הכל."

לפייסבוק לחצו כאן
לאינסטגרם לחצו כאן

טלפון להזמנות- 0526722799 אפשר גם בוואטסאפ

מוגש מטעם הכרישים בניקיון
  • עוד באותו נושא:
  • ניקיון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully