וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בר-לב נדל"ן: משרד מצטיין לתיווך דירות בצפון תל אביב

מוגש מטעם בר-לב נדל״ן

עודכן לאחרונה: 7.9.2022 / 10:03

מכירה של דירה בצפון תל אביב טומנת בחובה לא מעט חששות ופחדים, בכל זאת מדובר בעסקאות נדל"ן בסכומי עתק. מי שמבקשים למכור את הנכס צריכים מתווך דירות מומלץ בתל אביב שיהיה קשוב לצרכים ולרצונות שלהם במדויק

בר-לב נדל"ן. יח"צ,
בר-לב נדל"ן/יח"צ

ברק בר-לב נחשב למתווך נדל"ן קשוב ומנוסה מאד, אמין והמקצועי ביותר באזור זה. למרות האטה מסוימת שנרשמה בשוק הנדל"ן בישראל, המחירים בצפון תל אביב ממשיכים לשבור שיאים, בין אם מדובר בדירות יוקרה למכירה או בבניינים שעתידים לעבור פרויקט תמ"א 38. מתחילת השנה רק באזור הצפון הישן של תל אביב, בחלקו הצפוני, נמכרו כ- 58 דירות במחיר ממוצע של 3,900,000 שקלים. והמחיר ממוצע למ"ר באזור זה עומד על כ- 60 אלף שקלים. אם קיבלתם החלטה למכור את הדירה שלכם בצפון תל אביב ואתם מעוניינים למקסם את העסקה בצורה הטובה והמהירה ביותר, מומלץ לתת לאנשי מקצוע לנהל עבורכם את התהליך - מתווכים מומלצים בתל אביב.

ידע הוא כוח

משרדי תיווך בצפון תל אביב יש לא מעט, אך בודדים הם אנשי המקצוע שמחזיקים מעמד לאורך שנים ארוכות בתחום כל כך תחרותי שדורש מיומנות רבה במקרקעין לצד משמעת ברזל ועמידה בלחצים. אחד מאותם אנשי המקצוע הללו הוא ברק בר-לב, הבעלים של "בר-לב נדל"ן". מדובר במשרד תיווך בוטיקי מוביל הממוקם בצפון העיר העברית הראשונה, ומתמחה בשיווק ותיווך של דירות למכירה בצפון תל אביב.

"אני לא רואה בשאר משרדי התיווך בצפון תל אביב כמתחרים שלי. פחות מעניין אותי מי ואיך האחרים עובדים. לכן אני גם לא דוגל בשיתופי פעולה עם מתווכים בתל אביב כיוון שעם כל הכבוד איני זקוק להם, אלא אני מיישם את הדרך הדקדקנית שבה אני פועל בצורה ייחודית והטובה ביותר עבור קהל מוכרי הדירות בצפון תל אביב", ברק בר-לב מספר.

משרד התיווך של בר-לב כולל מספר סוכנים נוספים, ובדיוק כמו ברק בר-לב, כל אחד מהם מחזיק בניסיון עשיר במקרקעין ובעל השכלה משפטית. "חשוב לי שבתוך "בר-לב נדל"ן" יהיו סוכנים שמדברים תל אביבית ואת תוכנית הרובעים בעיר, מבינים התחדשות עירונית מהי, אפילו יותר מעורכי דין. וכמובן שגם מכירים את העיר תל אביב על בוריה, שיהיה להם את הידע השיווקי, התכנוני והמקצועי והיכולת לנהל משאים ומתנים כשהם בקיאים בצורה מושלמת בכל הנוגע לחוקי מקרקעין, לתכנון ולבנייה, היטל השבחה וחוזים. אנו מתהדרים בשיטת עבודה שונה בכך שאנו לא פועלים כמו...ובטח שלא חושבים כמו...או משווקים נכסים בצפון תל אביב כמו... ולא מדברים כמו כל משרד תיווך אחר בצפון תל אביב", ברק בר-לב הוסיף.

זמן שווה כסף

ברק בר-לב והסוכנים שסובבים אותו מכירים את כל הרחובות, הסמטאות והשבילים בצפון תל אביב בעל פה. אם תעירו כל אחת ואחד מהם באמצע הלילה, הם עדיין יהיו מסוגלים לדקלם בדיוק היכן ומתי נמכר נכס באזור מסוים ובאיזה מחיר. "זמן שווה כסף, ואף אחד לא ישכנע אותי שעסקת נדל"ן צריכה להיגרר במשך חודשים ארוכים, דירה מכורה ב- 60 יום - ברווח מירבי ובינינו, גם זה יותר מדי זמן בשבילנו. זאת בהנחה ששני הצדדים בשלים מספיק כדי להוציא עסקה לפועל. וזה חלק מהתפקיד שלי ושל הסוכנים של "בר-לב נדל"ן", למצוא את הרוכשים הבשלים והנכונים לצאת לדרך במשא ומתן עבור קהל מוכרי הדירות שלנו", ברק בר-לב הסביר.

כלל ברזל מספר 1: הקשבה מלאה ללקוחות

עד כאן הכל נשמע קל ומושלם, האומנם? ממש לא, בעסקת נדל"ן יש לא מעט מכשולים. חלקם לעיתים צצים פתאום בלי שום הסבר רציונלי, בכל זאת מדובר בעסקה שיש בה המון אמוציות, שלא לדבר על מחלוקות בנוגע לסוגיית היטל ההשבחה, למחיר הסופי, לפינוי מדרגת התשלומים, לשמאות המוקדמת, בנקים שברגע האחרון יכולים שלא לאשר משכנתא וסיבות נוספות. "במידה וישנם מכשולים שיש ביכולתם לטרפד עסקה, יש לנו את הדרכים היצירתיות לעקוף או לדלג מעל כל בעיה. מהניסיון שצברתי לאורך כעשור בתחום ההתחדשות העירונית אני יודע שאין בעיה שאי אפשר למצוא לה פתרון. יחד עם זאת למדתי שניתן למנוע 98% מהבעיות במידה ועושים את הדבר הפשוט ביותר, מקשיבים למה שיש ללקוחות להגיד, ולאחר מכן בודקים. לפעמים מרוב הרצון למצוא חן ביניהם, לקבל בלעדיות ולהתחיל לרוץ ולחפש קונים, יש מי שאומרים כן ואמן על כל דבר מבלי לתת את תשומת הלב המירבית למצב התכנוני של הנכס, לשווי הנכס, לבקשות של המוכרים, לרצונות שלהם, לחרדות ולתוכניות לעתיד", ברק בר-לב הוסיף. לצד השם שעשה לעצמו כמתווך דירות מומלץ בתל אביב, מתווך אסרטיבי וחד כתער, מי שנעזרו בשירותיו של ברק בר-לב גילו גם בן אדם עם לב רחב והמון אמפטיה שהוא מעניק ללקוחותיו. מבחינתו מדובר בתכונה שכל מי שעוסק בעולם התיווך חייב שתהיה לו. "אני לא שונה מאף בעלים של דירה למכירה בצפון הישן, כמוהו גם אני נקשר לקירות, ממש כך. אני מבין היטב שדירה שעומדת למכירה היא לא רק נכס ומעליו תג מחיר, אלא שעבור המוכר הדירה שלו מסמלת משפחתיות, חום ואהבה", ברק בר-לב סיפר בפשטות מעוררת הערצה.

60 ימים לסגירת עסקה - רוץ

כיוון ש"בר-לב נדל"ן" הוא משרד תיווך בצפון תל אביב שאליו נוהרים אלפי אנשים בכל שנה, קהל של מוכרים וקונים מן המעלה הראשונה, ברק בר-לב והצוות האיכותי שמקיף אותו בנו לעצמם מאגר לקוחות רחב ומגוון, כך שיכולים 'לסדר' את הקלפים במהירות שיא, ולשדך לכל סיר מכסה בצורה מושלמת, כל אחד על פי הרצונות והיכולות שלו. כך בדיוק הם עשו לעצמם שם של סוכנות נדל"ן שלא צריכה יותר מ 60 ימים כדי למכור דירה בצפון תל אביב. האם מאגר גדול של לקוחות הוא סוד הקסם בלבד? "לא, זה רק חלק אחד מתוך מעטפת שלמה שאנו מעניקים. אני לא יכול לשדך בין מוכר לקונה מבלי שראיתי ובדקתי לעומק תכנונית, משפטית ושמאית את הנכס המדובר. הרבה פעמים כשאני בא לנתח עסקה מסוג של דירה למכירה בצפון תל אביב, אני נתקל בהרבה מאוד ידע שעלול לבלבל מתווך חובבן שאינו בקיא בתחום. אותו מתווך יכול לבזבז את זמנו על דירה שבכלל לא ניתן למכור אותה מפאת חריגת בנייה, משווי לא מדויק של הנכס, גודל לא נכון, ייעוד ועוד. הדברים הללו יכולים לתסכל מאוד את המוכר והקונה ובמקרה שלנו, אנו מלכתחילה נמנעים מלהיכנס להרפתקה כזו. אנחנו משקיעים המון כסף ואנרגיה בביצוע בדיקות מקדימות לנכס, הון בפרסום ושיווק בכל המדיות השונות, ואני לא אעשה זאת לדירה שלא עומדת למכירה כראוי, אחרת אני פוגע בסיכויים שלי ושל המוכרים למכור את הנכס עד כ- 60 ימים" אם בכלל, ברק בר-לב חידד את הנקודה.

בר-לב נדל"ן: מתווכים מומלצים בתל אביב

אם צריך לתאר במדויק את סוכנות התיווך "בר-לב נדל"ן" שפעילה בצפון תל אביב, המילים שמיד יקפצו לראש הן מקצועיות, יושרה ואמינות, יצירתיות וחתירה למגע עד להשגת התוצאה הרצויה, תוך כדי שמירה על האינטרס של שני הצדדים המעורבים בעסקה. משרדו של ברק בר-לב מהווה את הכתובת המקצועית למוכרי דירות רבים אשר מעוניינים למכור את דירתם בדרך הנכונה והיעילה ביותר. לקוחותיו מספרים כי לא מדובר בעוד מתווך דירות רגיל אלא שבאמנות מרשימה, הוא יודע לבדוק ולחשב את זכויות הבניה מתוך תוכניות בניין עיר שחלות על המגרש בו הנכס נמצא, יכול לחזות מתי הדירה תימכר, מזהה בשניות נכס עם חריגת בניה, אומן במו"מ ויודע לסנן רעשים שאין להם משמעות או השפעה ולהתרכז בפרטים שעושים את ההבדל בין עוד עסקה, לבין זו הרווחית והמשתלמת ביותר. כך לאורך השנים ברק בר-לב חסך עשרות ומאות אלפי שקלים במצטבר לקהל לקוחותיו, בזכות ניהול משא ומתן אלגנטי, חכם וענייני.

לדירה מכורה ב- 60 יום וברווח מירבי - זה הזמן שלכם ליצור קשר

זכרו, עסקה של דירה למכירה בצפון תל אביב היא צעד חשוב לבטחון הכלכלי העתידי שלכם. כדי למנוע סיכונים ותסכול מיותר, חובה לעבור את תהליך המכירה בעזרת אנשי מקצוע מנוסים הבקיאים בכל הדקויות הקטנות שעושות את ההבדל. אם גם אתם מעוניינים למכור דירה בצפון תל אביב עד כ- 60 ימים, "בר-לב נדל"ן" היא הכתובת המקצועית והנכונה שלכם.

הם שם, תמיד, בשבילכם
צרו עמם קשר בונה, משתלם ומשנה חיים:
בר-לב נדל"ן: 077-449-0338
אתר
פייסבוק
בר-לב | מומחים בדירות למכירה בצפון תל אביב

בר-לב נדל"ן. יח"צ,
בר-לב נדל"ן/יח"צ
מוגש מטעם בר-לב נדל״ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully