וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטארט-אפ ישראלי שחוסך לעולם הפרסום 80% מהזמן על הפקת תכנים גרפיים

מוגש מטעם Fuga

עודכן לאחרונה: 7.12.2022 / 16:17

חברת Fuga טכנולוגיות בע"מ השיקה מוצר ראשון לפני שלוש שנים ומאז הביקוש אליו הולך וגואה

היזמים וצוות Fuga. יח"צ,
היזמים וצוות Fuga/יח"צ

בחצי השנה האחרונה הכפילה חברת Fuga את ההכנסות שלה וכעת היא יוצאת לסבב גיוס על מנת להתרחב גם לחו"ל ולגייס עוד כוח אדם כדי לעמוד בביקוש ההולך ועולה של לקוחות שפונים אליה ורוצים להטמיע את המערכת.

אז מהו בעצם הפתרון של Fuga, ולמה החברות המובילות בתחום הפרסום בארץ ובעולם כבר מאמצות אותו?

עד היום רוב הזמן של המעצבים במשרדי פרסום היה מתבזבז על התאמות תוכן. יש הרבה ערוצי פרסום וסוגים רבים של באנרים בגדלים שונים שצריך לייצר. כל שינוי קטן בניסוח, במחיר של המוצר, או אפילו שינוי מילה, היו גוררים שעות על גבי שעות של עבודות התאמה, שהיו מתסכלות את המעצבים ושורפות שעות עבודה רבות ומשאבים יקרים למפרסמים הגדולים.

ואז הגיעה Fuga. המערכת של Fuga עושה את כל ההתאמות הגרפיות לכל פלטפורמה בלחיצת כפתור אחת. בצורה כזאת המערכת חוסכת 80% מזמן העבודה על הפקת תכנים גרפיים והמעצבים מתפנים לעסוק במה שהם באמת טובים בו - בעיצוב.

אוטומציה לתכנים גרפיים זו בעיה שחברות רבות ניסו לפתור, מפני שעבודה ידנית "שורפת" כמות אדירה של זמן וכסף בשנה. בשנים האחרונות היקף ההתאמות הגרפיות הגיע לממדי ענק, דבר המאלץ בתי הפקת תוכן להחזיק מספר רב של גרפיקאים ואף לנסות להוציא את העבודה למדינות עולם שלישי. כל המערכות שפותחו עד כה לאוטומציה מצריכות התאמות של מתכנתים שמחירן יקר וגם התענוג הזה אורך זמן רב. לכן הפתרונות עדיין יקרים ודורשים זמן. המערכת של Fuga נוצרה עבור מעצבים שיכולים לבנות את האוטומציה בעצמם בזמן קצר ללא צורך במתכנת, ולכן מדובר במוצר שובר שוויון בשוק.

חלק ממשרדי הפרסום הגדולים בארץ ובעולם, לרבות WPP המונה למעלה מ-700 משרדי פרסום תחתיו, מקאן אריקסון, יהושע TBWA, וכך גם חברות קמעונאיות כמו הום סנטר, סופר-פארם ויוניליוור כבר עובדות עם המערכת. כיום המעצבים שלהן כבר לא מוכנים לוותר על המערכת.

"אם היו לוקחים לי את Fuga עכשיו, הייתי מתפטרת" - אומרת מעצבת באחד ממשרדי הפרסום הגדולים בארץ, שכבר לא יכולה לחזור לשיטה הישנה.

"מאז שאנחנו משתמשים במערכת, המעצבים שלנו נהנים יותר מהעבודה, כי הם בעצם מעצבים רוב זמנם ולא מתעסקים בהתאמות משעממות. זה גם גורם לנו להגיב הרבה יותר מהר. לדעתי, בית הפקה שלא ישתמש במערכת הזאת בעוד כמה שנים פשוט יקרוס תחת העומס או יצטרך להעסיק הרבה יותר כוח אדם" - אומר תום גויקמן, מנהל הסטודיו של TBWA.

מנכ"ל החברה, אביעד גבעון, הוא יזם מנוסה שמגיע גם מעולם הטכנולוגיה וגם מעולם האמנות. עם שחרורו מהשירות הצבאי בצנחנים ביקש ממנו מפקד החטיבה לכתוב ולהפיק את ספר חטיבת הצנחנים. הספר הזה הופץ לאלפי יוצאי החטיבה. לאחר מכן הוציא אביעד לאור רומן שנבחר לרומן השנה ורומן הביכורים של השנה. כמו כן כתב וביים סרט קולנוע שהיה מועמד לשלושה פרסי אופיר.

תוך 5 שנים, החברה שואפת להגיע ליותר מ- 600 לקוחות במנוי שנתי - מה שיבטיח לה הכנסה קבועה של עשרות מיליוני דולרים בשנה.

Fuga ויזמיה יוצאים לגיוס המונים ומאפשרים למשקיעים להיות חלק מההצלחה שלה שרק הולכת וגדלה.

חושבים שאתם מתאימים להיות משקיעים שלנו? השאירו פרטים בטופס שבקישור זה >>

מוגש מטעם Fuga

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully