וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כך תהפכו את העולם לטוב יותר עם אנרגיה סולארית

מוגש מטעם שחר אנרגיה

עודכן לאחרונה: 31.8.2022 / 8:20

השימוש באנרגיה סולארית הוא אחד האמצעים המרכזיים בעזרתם כל אחד מאיתנו יכול להפוך את העולם לטוב ונקי יותר. כאשר גם אנחנו יכולים להרוויח מכך והרבה - אין בכלל סיבה להתלבט

אנרגיה סולארית. pixabay,
אנרגיה סולארית/pixabay

מעיון בדפי ההיסטוריה ניתן ללמוד שהאנושות הולכת ומתקדמת מידי דור. כיום, לאחר שכבר השגנו שליטה מרשימה על מערכות רבות בחיינו והמצאות מתקדמות נולדות מידי יום, הגיעה תורה של האנרגיה, בה אנו משתמשים כמעט עבור כל דבר בחיינו, להתקדם ולהתחדש. שימוש באנרגיה מתחדשת, כמו זו המופקת בעזרתן של מערכות סולאריות, לא רק מקדם את האנושות, אלא גם תורם לאיכות הסביבה ולשמירה על כדור הארץ. בעצם, כך תהפכו את העולם לטוב יותר עם אנרגיה סולארית. לשחר אנרגיה, חברת אנרגיה סולארית, יש את הידע והפרטים.

אנרגיה סולארית. pixabay,
אנרגיה סולארית/pixabay
אנרגיה סולארית. pixabay,
אנרגיה סולארית/pixabay

כשהעולם מרוויח - גם אתם מרוויחים

על התרומה של השימוש באנרגיה סולארית מתחדשת כבר אין וויכוח , כולם יודעים שאנרגיה סולארית המופקת מהשמש היא אנרגיה ירוקה ונקיה, שעושה שימוש במשאבים הטבעיים של כדור הארץ ואינה פוגעת בו. זאת בניגוד לשיטות המסורתיות לייצור חשמל באמצעות שריפת דלקי מאובנים (כמו פחם וגז טבעי). האנרגיה הסולארית מופקת מאנרגיית השמש הזמינה לכל דורש, על ידי מערכות סולאריות מסחריות וביתיות.

וכשהעולם מרוויח - גם אתם מרוויחים! על הגגות שממילא יש לכם, ובדרך כלל אתם לא עושים איתם כלום - ניתן באופן פשוט להרוויח כסף, והרבה. באמצעות התקנה של מערכות סולאריות מסחריות על גגות בגודל של 300 מ"ר ויותר, תוכלו להרוויח עשרות אלפי שקלים ותקבלו תשואה יציבה של 17% רווח. לרווחיות זו נוספות ההקלות שנותנת המדינה, שמטרתן לעודד את השימוש באנרגיה סולארית: פטור ממס על ייצור חשמל עד לגובה של 24,000 ₪ בשנה, פטור מהיטל השבחה על ההתקנה ופטור מתשלום ארנונה על אזור השימוש במערכות. גם הבנקים מעודדים התקנת מערכות סולאריות באמצעות הקלות שונות על ידי מתן מימון, מאחר והשקעות אלו הן בטוחות ויציבות לשנים קדימה.

אנרגיה סולארית. pixabay,
אנרגיה סולארית/pixabay

כל הדרכים לייצר כסף בעזרת מערכות סולאריות מסחריות

שחר אנרגיה, חברת אנרגיה סולארית, מציעה ללקוחותיה מספר מסלולים אטרקטיביים בעזרתם יוכלו לייצר רווח משמעותי עם תשואה גבוהה מגג העסק, שלפני כן עמד ללא שימוש. לכל המסלולים שמציעה החברה ייתרון משמעותי - הלקוח לא צריך לעשות דבר, רק להנות מרווח כספי יציב וקבוע. חברת שחר אנרגיה דואגת לכל מה שצריך, לרבות התקנת המערכת, הסדרת האישורים הנדרשים ומתן אחריות ל-25 שנים.

במסלול הראשון, המיועד לגגות מגודל של 300 מטר ומעלה, הלקוח קונה את המערכת במחיר קבוע ויציב, וזו מחזירה את ההשקעה עד חמש שנים. במשך 20 שנים נוספות, נהנה הלקוח מרווח של עשרות אלפי שקלים מידי שנה ותשואה שנתית של 17% על השקעתו - ממש כמו לקנות דירה להשקעה, רק ללא התפעול והאחזקה הנדרשת.

במסלול השני, המתאים לגגות מגודל של 500 מ"ר ומעלה, שוכרת חברת שחר אנרגיה את גג העסק תמורת אחוזים מהרווחים של ייצור החשמל מהמערכת המותקנת על הגג.

המסלול שלישי מאפשר ללקוחות לערוך השקעה משותפת בהתקנת המערכות הסולאריות המסחריות. מסלול זה מתאים בעיקר לגופים גדולים כמו עיריות, רשויות ומפעלים.

שחר אנרגיה - חברת אנרגיה סולארית שעובדת בשבילכם

שחר אנרגיה, חברת אנרגיה סולארית, מהחלוצות בתחום במדינת ישראל, חרטה על דגלה את הזכות להעניק ללקוחותיה שירות מקצועי ומתקדם לאורך כל הדרך. הסטנדרטים הגבוהים שהציבה החברה, שבאים לידי ביטוי הן בשירות המקצועי של החברה והן בשימוש בציוד חדשני ומתקדם, הם חלק מהסיבות לכך ששחר אנרגיה זוכה במכרזים רבים של גופים ציבוריים ומפעלים גדולים. אז בעצם עכשיו זה כבר ברור: כך תהפכו את העולם לטוב יותר עם אנרגיה סולארית - בעזרתה של שחר אנרגיה, חברת אנרגיה סולארית שעובדת בשבילכם, וגם בשביל העולם.

מוגש מטעם שחר אנרגיה
  • עוד באותו נושא:
  • אנרגיה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully