וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוטף הרצפות שמשנה את חוקי המשחק בעולם הניקיון

עודכן לאחרונה: 8.9.2022 / 15:48

הכירו את HIZERO F500, האפל של שוטפי הרצפות והפרקטים בעולם, המוביל בגאווה בתחומו והמעניק לכם מקסימום ניקיון ובמינימום מאמץ

לכל תחום יש את הטכנולוגיה המובילה שלה, כזו שמשאירה את כל המתחרים מאחור, לא כי הם לא טובים, אלא משום שהם פשוט לא טובים כמותה.

מה ההבדל בין HIZERO F500 לשאר השואבים השוטפים? הכל!

ה-F500 החדש של HIZERO הינו פורץ דרך בתחום שוטפי הרצפות והפרקטים והוא מגיע עד לזמן עבודה של 70 דקות יעילות לניקיון מבריק ונוצץ.

הרולר הפולימרי הרך והייחודי שלו, מבטיח יעילות ניקיון מקסימלית למשטחים מבלי לשרוט או להשאיר סימנים על הריצפה וזאת תודות לוסט מים אוטמטי שיש למכשיר.

הטכנולוגיה החדשנית של המכשיר מפרידה ומחלקת אוטומטית את הלכלוך היבש והרטוב לשני תאים נפרדים, מיכל מים נקיים נפרד ומיכל מים מלוכלכים בנפרד, אליו נשאבים כל המים והנוזלים המלוכלכים שעל הרצפה והתוצאה? לא פחות ממשולמת.

מי שהתנסה בעבר בדגמים הקודמים F801 וF803 , בוודאי ידע על מה אנחנו מדברים, אם זאת, השואב החדש HIZERO F500 עבר מתיחת פנים חדשה ולו נוספו שיפורים ניכרים בביצועים וזוויות הניקיון וכל חלקי המכשיר נשלפים מחלקו העליון של המכשיר ובזריזות.

מכשיר רב תכליתי שמנקה את עצמו

HIZERO F500 הוא הרבה יותר מרק שואב סופר יעיל עם טכנולוגיה מהפכנית. הוא הפתרון האולטימטיבי שלכם לשוטף, שואב, מנקה ומנגב וגם, אם כל הטוב הזה לא מספיק לכם אז הוא בנוסף, גם מנקה את עצמו תוך כדי פעולה, עם מנגנון ניקיון מובנה, כך שהרולר הפולימרי שיש לו, יישאר תמיד נקי ויעיל מתחילת העבודה ועד סופה.

השואב הזה פשוט עושה את כל העבודה המלוכלכת שלכם והוא אינו דורש תחזוקה יומיומית או לאחר כל שימוש. היש יותר משמח מזה?

HIZERO F500. אי אל אס בית של מותגים בע"מ,
HIZERO F500/אי אל אס בית של מותגים בע"מ

מנקה הכל החל מאבק ועד קוסקוס, קורנפלקס וקטשופ

שמעתם פעם על שואב אבק מתחשב? אם לא, כנראה שטרם הכרתם את HIZERO F500 . המכשיר הזה נועד על מנת לעשות לכם חיים קלים ופשוטים והייעוד שלו בא לידי ביטוי בצורה הטובה ביותר כשאתם לא מתאמצים.

נסו את המכשיר המשוכלל הזה וגלו, שאין דבר שמצליח לעמוד בפני יכולות הניקוי האולטימטיבי שלו גם לא שיער חיות מחמד, או אורז נצמד. ואם כבר חיות מחמד, היישום הייחודי לניקיון של HIZERO F500 הפועל בצורה שקטה והיגיינית נוצר למעשה, בהשראת האופן הטבעי בו כלב משתמש בלשונו כדי לנגב צלחת מנוזלים ומוצקים כאחד.

בנוסף, השואב אינו משחרר אבק או אלרגנים, במקום זאת לוכד אותם בתאים ספציפיים, מה שהופך אותו לבחירה מעולה עבור אנשים עם אלרגיה או אסטמה.

HIZERO F500. אי אל אס בית של מותגים בע"מ,
HIZERO F500/אי אל אס בית של מותגים בע"מ

חיי סוללה ארוכים פי 2 מהמתחרים

בתפעול פשוט, קל ונוח תיהנו מביצוע ניקוי רצפה עם 4 פעולות במוצר אחד שיהפוך את החיים שלכם להרבה יותר קלים ובניגוד לשאר השואבים בשוק, חיי הסוללה שלו ארוכים במיוחד. לשואב יש סוללת ליתיום - יון עוצמתית ביותר, המאפשרת שימוש רציף לניקיון של עד 70 דקות.

פחות מים, פחות רעש, פחות זמן

עם HIZERO F500, ניקוי שטח רצפה של 100 מ"ר יארך כ-8 דקות בלבד. אתם לא באמת צריכים לחשב כמה זמן ייקח לכם לנקות את כל הבית, אבל תסמכו עלינו כשאנחנו מבטיחים לכם שזה ייקח הרבה פחות זמן בהשוואה למכשיר ניקיון אחר.

עם עוצמת ניקוי מקסימלית ושקטה ב- 70% מרוב שואבי האבק הנפוצים, עם עוצמת רעש הנמוכה מ- 60 דציבלים, הוא ניתן לתפעול גם כשבני הבית ישנים, ממש כך, ואף חוסך עד 90% פחות מצריכת המים בהשוואה לשאר המכשירים מאחר ויש לו ויסות מים אוטומטי וחדשני.

ללא לכלוך וללא מאמץ

הלכלוך המוצק והנוזלי שנאסף באמצעות HIZERO F500, מופרד אוטומטית למיכלים נפרדים הניתנים להסרה בקלות לצורך ניקוי ומותיר את הריצפה נקייה וחלקה בלי לשבור את הגב, וללא דלי ומגב.

השואב מתאים לכל סוגי הרצפות: גרניט, קרמיקה, לימנציה, פי.וי.סי, עץ, שיש ופרקט והוא יחזיר לכם את הברק שאבד לביתכם במהלך השנים. אנחנו לא יכולים לחכות לרגע בו תנוחו על הספה ולא תוכלו לזהות את הפרקט שלכם אחרי הניקיון עם 'HIZERO F500 כי לנקות ולשאוב מעולם לא היה קל יותר כשאתם משתמשים במכשיר הזה.

כשהעתיד כבר כאן

האם ידעתם שהמילה טכנולוגיה ביוונית פירושה "תורת האומנות"? השואב החדש HIZERO F500, הצליח לשכלל את האומנות הזו עד לכדי שלמות והוא מביא את המדע הביוני ישירות אליכם הביתה עם מינימום צריכת אנרגיה.

HIZERO F500. אי אל אס בית של מותגים בע"מ,
HIZERO F500/אי אל אס בית של מותגים בע"מ

טכנולוגיה מהפכנית עם 62 פטנטים ו24 חודשי אחריות

תודות לתכנון חכם ומדוייק, לHIZERO F500, יש טכנולוגיה פורצת דרך שמוגנת ב-62 פטנטים, והודות לטכנולוגיה הזו הוא משאיר אבק, תרתי משמע, לכל שאר השואבים השוטפים בשוק, וזאת גם מכיוון שכל שאר השוטפים, עובדים על טכנולוגיה מיושנת של שאיבה שקיימת במאה שנים האחרונות רק עם תוספת של מכלי מים.

ואם לרגע חששתם, אז למכשיר יש 24 חודשי אחריות יבואן רשמי בנוסף ל 12 חודשי אחריות על הסוללה, כי ככה זה כשאתה בטוח במוצר שלך.

השואב שעובד בשבילכם על מנת שלא תצטרכו להתאמץ

הצוות שעומד בראש הטכנולוגיה המתקדמת של HIZERO F500 מעריך את הזמן שלכם ואת זמן האיכות שיש לכם בבית עם עצמכם והמשפחה והוא התאים את המכשיר לאורח החיים של המאה ה21.

המהנדסים והמעצבים של HIZERO F500 שאפו בתכנונו להגיע לכדי איזון אידאלי של אסתטיקה ופונקציונליות.

הם לקחו בחשבון וייחסו חשיבות לכל הפרטים הקטנים והגדולים כאחד, עד שהצליחו ליצור מכשיר אחד מושלם.

הצוות עמל רבות על מנת שלא תצטרכו לעבוד קשה מידי וייצר לכם שוטף רצפות שמגלם את כל הפתרונות המעשיים לרצונות והצרכים שלכם עבור בית נקי ומצוחצח. פרסי החדשנות העולמים הרבים בהם ממשיך לזכות השואב המהפכני הזה, כל שנה מחדש, היא ההוכחה שהעבודה הקשה שלהם -משתלמת.

המכירה מתחילה עכשיו!

אי. אל. אס, בית של מותגים בע"מ, הם היבואנים הרשמיים של המותג HIZERO בישראל והיא תחל במכירת HIZERO F500, החל מאוקטובר הקרוב ברשת מחסני חשמל, שופרסל אונליין ומשווקים נוספים.

המכירות המוקדמות יתחילו באתר היבואן בימים הקרובים בהיקפים קטנים בשל הביקוש הרב, אז מהרו לרכוש את המכשיר שיהפוך את החיים שלכם להרבה יותר קלים ושישגר אתכם הישר אל עבר הקדמה, לעתיד נקי יותר.

  • עוד באותו נושא:
  • רצפות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully