וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשימת קניות לכלב חדש בבית

מוגש מטעם מאפט

עודכן לאחרונה: 30.8.2022 / 14:54

מביאים כלב חדש הביתה? מזל טוב לרגל הרחבת המשפחה והלב. אין ספק כי לגדל כלב זאת הנאה צרופה לשני הצדדים. יחד עם זאת הכלב החדש מגיע גם עם אחריות מרובה, שכן עלינו מוטלת החובה לספק את כל צרכיו

חנות חיות. freepik,
חנות חיות/freepik

לפניכם רשימת קניות של ציוד בסיסי שמומלץ להצטייד בו עוד טרם הגעת הכלב הביתה:

כלי אוכל ומים: העדיפו קערות מנירוסטה שכן הן קלות יותר לניקוי, מחזיקות מעמד לאורך שנים והכלב אינו יכול ללעוס אותן. רצוי להימנע מקערות פלסטיק העלולות לצבור חיידקים עם הזמן ואף לעורר תגובה אלרגית אצל חלק מהכלבים.

אוכל לכלבים: תזונה נכונה, העונה על כל צרכיו הבריאותיים של הכלב, הינה הכרחית לשמירה על בריאותו, חיוניותו ואריכות ימיו. יש להתאים את סוג המזון בהתאם לגילו של הכלב ולהעדיף אוכל לכלבים מומלץ ממותג ותיק ומוכר. בנוסף, כלבים קטנים במיוחד, או גדולים במיוחד, יש לשקול להזין באוכל ייעודי לזנים קטנים או גדולים.

מיטה: מיטה איכותית לכלב תעניק לו מקום קבוע משלו, וגם תפחית את הביקורים שלו על הספה או במיטה שלכם. אם אתם לא בטוחים איזו מידה לקחת, העדיפו מיטה לכלב גדול, אשר תאפשר לו להשתרע בנוחות. חשוב להקפיד כי המיטה מרופדת וניתנת לכביסה.

צעצועי לעיסה: בדיוק כמונו, גם כלבים זקוקים לעניין ותעסוקה בחייהם, ובעיקר בשעות בהם הם נשארים לבד בבית. כדי שתכולת הבית לא תילעס על ידי החבר החדש, מומלץ לספק לו שלל צעצועי לעיסה אשר יספקו לו תעסוקה ואף מענה ליצר הלעיסה הטבעי שלו. בנוסף קיימים כיום בשוק גם צעצועי לעיסה דנטליים, המסייעים לבריאות חניכיים והשיניים של הכלב, ומפחיתים ריחות פה רעים.

קולר, רצועה ותג: הקולר משמש גם עבור רתימת הכלב לרצועה, וגם ככרטיס ביקור שיסייע לו לחזור הביתה, במידה וחס וחלילה ילך לאיבוד. חשוב להתאים את הקולר לצוואר הכלב כך שמצד אחד לא יחנוק, אך מצד שני לא יהיה רפוי מדי. מירווח שיאפשר לכם להחליק שתי אצבעות בין הקולר ובין צוואר הכלב לרוב יענה על דרישות אלו. לקולר יש להצמיד תג עם השם והטלפון שלכם, למקרה שהכלב ילך לאיבוד.

מוצרי טיפוח: הברשת הפרווה על בסיס קבוע מסייעת לשמירה על בריאות העור והפרווה. הצטיידו במברשת ייעודית לכלבים, המתאימה לסוג הכלב (בעלי החנויות לרוב ידעו להמליץ לפי גזע, או תמונת, הכלב). בנוסף יש להצטייד גם בשמפו לכלבים ובתכשירי הדברה נגד פרעושים וקרציות המתאימים לגילו וגודלו של הכלב.

גדר גורים: כאשר מדובר בגור שאינו מחונך עדיין לצרכים ושמירה על חפצי הבית, אפשר לשקול שימוש בגדר גורים אשר תחסום לו את הגישה לכל חלקי הבית בשעות בהן לא ניתן להשגיח עליו.

עד כאן רשימת המוצרים הבסיסיים הנדרשים להכנת הבית לכלב החדש. כמובן שיש מבחר מוצרים נוספים שנועדו להקל ולשמור על הכלב שלכם, ואותם ניתן לקנות גם בהמשך. אנו מאחלים לכם שנים רבות של הנאה צרופה עם בן המשפחה החדש!

מוגש מטעם מאפט
  • עוד באותו נושא:
  • כלב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully