וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מילד בודד לאחד המפיקים החזקים בישראל: הצביטה שגרמה לשינוי האדיר של טל רגס

מוגש מטעם טל רגס

עודכן לאחרונה: 29.8.2022 / 15:43

טל רגס הוא מפיק אירועים ידוע ומצליח, שלאחרונה ריגש את עוקביו ואותנו בפוסט ויראלי שחשף ילדות קשה כילד מוחרם עם קשיי הסתגלות. היום הוא נזכר בטל של 2016 ומתקשה להאמין לטרנספורמציה שעבר: "מתוך רגעים הכי אפלים שילד לא אמור לעבור, הגעתי לאן שהגעתי היום"

טל רגס. אדיר גיל,
טל רגס/אדיר גיל

טל רגס בן ה-23 מחולון, הוא ללא ספק אחד המפיקים הכי מצליחים כיום בישראל, ידוע בתעשיית הפקות האירועים והנשפים המצליחה, כשמאחוריו שנים רבות של ניסיון ועשייה, יחד עם מיזמים ועסקים שמחוברים בעיקר לבני נוער (וכל זאת לצד ההתעסקות שלו בתחום הכדורגל, בה יתחיל השנה את עונתו העשירית). כשסטורי שהעלה לאחרונה לאינסטגרם שלו הפך ויראלי, רבים גילו את האמת על סיפורו החשוף ומעורר ההשראה. בשיחה כנה איתנו הוא מספר שהדרייב והאמביציה ליזום וליצור, הגיעו דווקא ממקומות חשוכים ולא פשוטים שחוה בילדות.

"הייתי ילד שהחבר הכי טוב שלו היה הכדור, הכדורגל הציל אותי"

"בתור ילד שעבר חרם, שהיה יושב לבד בכיתה והיה חסר ביטחון לדבר עם אנשים, אני בעצמי לפעמים עדיין לא מאמין איך כל זה קרה", מספר המפיק והיזם טל רגב בכנות אמיצה. "בבית הספר היסודי עברתי חרם במשך שנתיים ולאחר מכן, בתיכון, שוב לא הצלחתי למצוא את עצמי מבחינה חברתית. הייתי ילד שרק רצה להתחבר לאנשים ולהיות עם אנשים, אבל מצאתי את עצמי שוב ושוב יושב לבד בהפסקות, שותק, לא מדבר ולא מביע דעה". רגס מספר על ילדות קשה, השפלות מצד בני כיתתו ובדידות מתמשכת. "הדבר היחיד שהציל אותי בתור ילד, היה האהבה שלי לכדורגל. ההתחלה שלי בתור שחקן מקצועי, ומה שנתן לי תעסוקה קבועה. הכדור היה החבר היה טוב שלי. עד היום, למרות כל הפציעות, אף פעם לא אוכל לוותר עליו".

השילוב של היעדר חיי חברה ועובדת היותו שחקן כדורגל מוביל, לא הוסיפו להרגשה הכללית שלו בתור ילד: "העובדה שהייתי שחקן כדורגל מאוד דומיננטי לא עזרה לי בכלל מבחינתה חברתית, ובמהלך הזמן גיליתי לצערי שלהרבה אנשים קשה עם הצלחה שלא קשורה אליהם". בשלב מסויים, כשכבר לא היה מעוניין להגיע ללימודים ושכמעט העיפו אותו מבית הספר, הוא זכה במישהי אחת שהצליחה לראותו אותו באמת. אומרים שכל ילד צריך מבוגר אחד שיאמין בו, ולמזלו של טל, הייתה מחנכת אחת בבית הספר שהחזיקה אותו ועזרה לו לסיים את בית הספר בהצלחה.

איך הכל התחיל?

בעוד יום רנדומלי כשהוא בכיתה י"ב, טל החליט ללכת בפעם הראשונה בחייו למסיבה ולדבריו, זה היה רגע מכונן שטרף את כל הקלפים מחדש: "פגשתי במסיבה הזאת אנשים ששינו לי ולהם את החיים. אחד מהם הוא שותף שמתלווה אליי עד היום בשם יוסף צדיק. הקמנו חברת מסיבות לנוער בשם 'פייק ניוז', שהיום היא כבר בת חמש שנים, חברה שהפכה להיות הבית השני שלי. ה'פייק ניוז' היא הפקה שהקמנו שנינו מאפס והיום היא הפקת הנוער הכי מובילה בישראל. התחלנו מהפקות של 700-800 איש והיום אנחנו כבר מרימים אירועים לאלפי אנשים שחווים איתנו רגעים יחד עם צוות משפחתי ומדהים".

טל רגס. אדיר גיל,
טל רגס/אדיר גיל

שלושה עסקים גדולים והזרוע עוד נטויה

ה"פייק ניוז" היא הפקת הנוער הכי מובילה בישראל והיא חממה לילדים צעירים שיכולים להבליט את עצמם בחיים המודרניים, ונותנת להם את תחושת המשפחתיות שכל כך חשובה לטל. "במשך כל חמש השנים האלו, זכיתי לעבוד עם אלפי אנשים, חלקם פחות דומיננטיים, שהזכירו לי את עצמי", הוא מספר. "רציתי להביא אותם לבמות הכי גדולות שיש. הילדים שהצטרפו לצוות שלי קיבלו טיפוח מסיבי ממני, הסברתי להם איך להתנהל, איך לדבר, נתתי להם תחושת ביטחון ונתתי להם להיות בפרונט של הבמה. רובם לא זכו לזה בסיטואציות אחרות בחיים שלהם, ואני מרגיש בר מזל שזכיתי ושאני זוכה לעשות את זה יום יום". הפקת ה"פייק ניוז" ממשיכה בכל המרץ ומתוכננים אירועי ענק שטרם נראו בישראל ובקרוב ייחשפו.

לצד ה"פייק ניוז", טל ושותפו יוסף צדיק הם הבעלים הגאים של חברת "פרום פרימיום", חברת נשפים לבני נוער. "פרום פרימיום" סגרה בעונה האחרונה 30 נשפים שהגיעו לאוזן של כל בית ספר באזור המרכז. "הבאנו לעולם הנשפים דם חדש - הכי חשוב לנו להיות מיוחדים והכי מקוריים מבחינת לוקיישנים, רעיונות, בתפאורה ובחוויה הכוללת שאנחנו מעניקים לילדים. אנחנו למעשה לוקחים את הסטנדרנט והופכים אותו לפרימיום, לאירוע קיצוני של ממש". לצד כל אלו, רגס הוא מנהל אזור המרכז של חברת "נטו פאן", חברת בת של השטיח המעופף, שדואגת לבני הנוער ביעדים בעיקר באיזור סאני ביץ', פאלמה דה מיורקה, אילת, יורט דה מאר ועוד.

"טל בן ה-16 עדיימו עומד מולי במראה בכל בוקר"

טל רגס בגרסת 2022, עם קילומטראז' של 23 שנים, הוא מפיק אירועים שמחזיק שלושה עסקים שמחוברים ללב ליבו של הנוער הישראלי, ולא מוכן לעצור לרגע, ולא שוכח מאיפה הוא בא. "אני לא יכול לשכוח את אותו הילד העצוב שהביט בי במראה בשנת 2016, ואני כל בוקר קם במטרה אחת - להפוך כל ילד כזה למשהו גדול. אני מרגיש גאווה שמתוך רגעים אפלים שלי כילד הגעתי לאן שהגעתי, הצלקות שלי הפכו אותי למי שאני, ואני הבטחתי לעצמי שאני אעזור כמה שאוכל לכמה שיותר ילדים כאלה. עד שאני לא מגיע לאן שאני רוצה ולמטרות שהצבתי לעצמי, אני לא הולך לישון. קיימים לפנינו עוד עשרות פרוייקטים חדשים עם אנשים שיצטרפו יחד איתי למסע שלי. אני שמח לראות את עצמי גדל בכל פעם, ועוד יותר שמח לראות את האנשים סביבי שעוברים איתי את הדרך הזאת".

אינסטגרם

טל רגס. אדיר גיל - פרום פרימיום טקס הפרחת בלונים,
טל רגס/אדיר גיל - פרום פרימיום טקס הפרחת בלונים
מוגש מטעם טל רגס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully