וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוקטוריה של שף בן הדר: חווית אוכל אחרת

מוגש מטעם דוקטוריה

עודכן לאחרונה: 28.8.2022 / 11:56

אם אתם מגדירים עצמכם אניני טעם, אתם בהחלט חייבים להכיר את דוקטוריה, חברת קייטרינג הבשרים בבעלות שף בן הדר. מדובר בחווית טעמים יוצאת מגדר הרגיל, אשר תיקח אתכם למסע חוויתי ויוצא דופן של קולינריה משובחת

דוקטוריה של שף בן הדר. בן הדר,
דוקטוריה של שף בן הדר/בן הדר
דוקטוריה של שף בן הדר. בן הדר,
דוקטוריה של שף בן הדר/בן הדר

בן הדר, שף האסאדו המפורסם, הוא האחראי על אירועי הבשר המדהימים שנראים לאחרנה בברנז'ת המסיבות הפרטיות ואירועי החברה. ואכן, לאחר ביקור באחד מאירועים אלו, ניתן בהחלט להבין על מה המהומה. ניחוחות בשר הברביקיו הייחודיים, פרי יצירתו של בן, פוקדים את החדר, חוצים את גבולות מרחביו, ומגיעים רחוק ועד אפיהם של סועדים בקצהו השני. מדובר באירועי קייטרינג מסוג אחר, איכותיים ומסקרנים, טעמים שהחיך איננה יכולה להישאר אדישה אליהם, שימוש בחומרי הגלם האיכותיים ביותר, וחוויה יוצאת דופן. כחלק מהאירוע מבצעים שף בן הדר ועובדיו, תחת ניצוחו, מופעי אש לעוברים ושבים, וכל החוויה המדהימה הזו מלווה בצלילי מוזיקה המותאמים תו תו לכל ביס וביס. אין כל ספק כי אירועי קייטרינג הבשרים של שף בן הדר וצוותו הם בגדר רמה אחרת לחלוטין. כזו שעם סיום האירוע, עושה חשק לעוד, להיסחף שוב לחגיגות הטעמים הכה מיוחדות הללו.

שף בן הדר, בן 28 כיום בסה"כ, וחי את מרבית חייו, בצליית בשרים על האש. החל מהתחביב הישן בעשור הקודם ועד ליין האירועים המיוחד שלו כיום. הוא תמיד ידע שיש לו כישרון מיוחד מאד בין ידיו, אשר גורם לכל סועד להתפעל בכל פעם מחדש. עם השנים, החליט בן להפוך את התחביב רב התשבוחות למקצוע, התחיל ללמוד, לטייל ולחוות עוד ועוד טעמים, לקבל השראות חדשות ולפתח סגנונות יחודיים משלו. כיום, כבעל חברת הקייטרינג שלו, 'דוקטוריה', אחת מחברות קייטרינג בוטיק הבשרים המוכרות ביותר, הוא מנצח על מקהלת אירועי החברה והאירועים הפרטיים, ומשנה לחלוטין את כל מה שהכרתם על אוכל ככלל ובשר בפרט.

הי בן, ספר לנו. איך הכל התחיל?

"תמיד אהבתי לבשל. עוד בכיתה ח' אני זוכר שתמיד אני זה שהייתי אחראי על ה"על האש", ברביקיו למשפחה, לחבר'ה, במתכונת מאד מיוחדת. איכשהו תמיד הטעמים שאליהם הגעתי היו נורא מיוחדים, כולם תמיד נורא התלהבו. אני הרגשתי בעננים, אהבתי את זה מאד, והבנתי שיש כאן הרבה יותר מתחביב עבורי.

אחרי הצבא, בתחילת גיל ה-20, התחלתי ללמוד באחד מבתי הספר המפורסמים בארץ לבישול בתל אביב. זאת על מנת להרחיב את הידע שלי, לקבל השראה ולפתח ככל הניתן את כישוריי.

בין לבין גם המשכתי ללמוד, בארץ ובחו"ל, טיילתי בארגנטינה ולמדתי שיטות הכנה מיוחדות וייחודיות של אסאדו מהטובים ביותר בתחום. כך הגעתי גם למסעדות, חלקן מהמפורסמות בעולם, שיפרתי עבורן תפריטים, ראיתי מסעדנים וסועדים מתלהבים ואוהבים, ורציתי רק להמשיך.

באזור גיל 25 חזרתי לארץ, פתחתי את 'דוקטוריה', והתחלתי לבנות את העסק שלי לאט לאט. כיום העסק קיים כשנתיים וחצי, ואנחנו עורכים אירועים קטנים עד גדולים מאד, והיד עוד נטויה."

ואז? הבשורה פשוט התפשטה כמו אש בשדה קוצים?

"ממש כך. אנשים נורא אהבו והכדור התחיל להתגלגל. השיווק התחיל להתהוות מפה לאוזן, אחד אהב, סיפר לאחר, שסיפר לשלישי וכדומה. מערך האירועים הלך וגדל.

כיום, כמעט 3 שנים לאחר פתיחת דוקטוריה, התחלתי להשקיע גם בשיווק, ולקחת את העסק אפילו עוד כמה צעדים קדימה."

ספר על האירועים של 'דוקטוריה'. מה כל כך מיוחד בהם ומושך את הקהל בצורה כזו? מה מיוחד בבשרים שלכם?

"חשוב לי לציין ראשית את איכות הבשרים שלנו. אני מקפיד על זה מאד בדוקטוריה, ומבחינתי לא ייפתח אירוע ללא הדיוק המופתי באיכויות שלנו. הבשר שלנו מגיע מרמת הגולן, ארגנטינה ונברסקה, ואני מגיע לבחור אותו במיוחד עבור כל אירוע ואירוע. מדובר בבשר בוטיק, שאנו מיישנים ומרככים אצלנו בדוקטוריה, והכל תחת בקרה קפדנית שלי, ושל הצוות שלי.

בכל אירוע מחדש, מקבל הבשר את התנאים האידיאליים על מנת להגיע למקסימום איכות שלו. ברמה של מרקם חמאתי ורך, כמו לאכול ענן. והכל תחת הטיפול המסור שלי ושל הצוות שלי, מתחילת האירוע ועד סופו.

בנוסף, האירועים שלנו באמת מרהיבים! אנחנו מבצעים מופעי אש, כך שכל האורחים חווים ממש איתנו יחד את החוויה המדהימה של האוכל והאירוע. יש גם דגש חשוב מאד על אסתטיקה, על צילחות, וכמובן על טעמים. השילוב בין הטעמים, האיכויות של הטעמים, וכל המיקס הזה יוצר את האירועים הזכורים של דוקטוריה."

אילו סוגי אירועים אתם עורכים?

"אירועים מכל הסוגים. אחת ההתמחויות העיקריות שלנו היא אירועי חברה, בעיקר עבור חברות הייטק. ומעבר לכך, גם אירועים קטנים, כמו מסיבות פרטיות, ועד אירועים גדולים יותר כמו בר מצוות, בת מצוות, אירועי סלבס, והרשימה היא כמובן פתוחה.

אנחנו ערוכים לכל סוג של אירוע, אני והצוות שלי המונה גרילמנים, סו שפים ועובדים נוספים. טווח העובדים המגיעים כמובן תלוי בגודל האירוע, ונע מ-2-3 עובדים ועד 20 עובדים עבור אירוע גדול."
אתם בדוקטוריה עושים רק אירועים בשריים?

"כרגע כן, אני מוגבל מפאת כשרות וזה חשוב לי מאד. מה שכן, בנוסף לבשרים, תמיד יש תוספות, סלטים מיוחדים מאד, לחמים, דוגמת פרנות חמות חמות שאנו צולים על המנגל. אנחנו משקיעים מאד באירועים שלנו.

בין הסלטים שלנו תוכלי למצוא שילובי טעמים מיוחדים שרק לדבר עליהם עושה לי חשק. האהובים עליי הם למשל סלט עם כרוב צילי וחמאת בוטנים. בו אנחנו מכינים לבד את מרכיבי החמאת וריבת הצ'ילי. כמו כן סלט עלים ירוקים ברוטב מדהים של תפוזים סחוטים במקום, ובתוספת אגוזים מקורמלים. מנת מתאבן נוספת שהיא לחלוטין 'וואו' היא סלט הפורטובלו שלנו, מפטריות שמגיעות טריות טריות מהחממות ואנו צולים על האש במקום."

ספר לנו דבר נוסף על האירועים של דוקטוריה לסיום

"כבר הזכרתי זאת, אבל מאד חשוב לי לציין את האסתטיקה והדיוק שלנו באוכל שלנו! האוכל שלנו אסתטי במיוחד, מוגש ברמת צילחות מושלמת, בצורה מרשימה, ולצורך הדוגמה על מנת להבהיר את הרמה, לצד קישוטי אוכל מיוחדים דוגמת סחלבי מאכל (ועוד סוגי פרחי מאכל).

כמו כן, חשוב להזכיר את המקצועיות שלנו בדוקטוריה. זה מבחינתי חלק בלתי נפרד פועלנו.
אני מקפיד מאד על הדברים האלה. ופה גם אזכיר שכל הצוות שלי הוכשר על ידי בלעדית, על מנת שיהיה מצוין, לא פחות, ותחת פיקוח הדוק שלי לכל אורך האירוע. כך שכיום כל הגרילמנים שלי מאד מקצועיים, מוכשרים ברמה הגבוהה ביותר, ואני לחלוטין גאה בצוות שלי.

אנחנו דואגים שכל אירוע מחדש יהפוך לחוויה אמיתית עבור כל סועד. ואין לי ספק שנמשיך ונגיע למחוזות חדשים וטובים עוד יותר."

לאינסטגרם של דוקטוריה

מוגש מטעם דוקטוריה
  • עוד באותו נושא:
  • קייטרינג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully