וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טסים ללונדון? מה לא כדאי להחמיץ בביקור?

מוגש מטעם AIG

עודכן לאחרונה: 21.8.2022 / 14:56

לונדון מהווה את אחת מהעיר המתויירות על ידי הישראלים וגם אחת מהאהובות ביותר עליהם

הגלגל הענק בלונדון. pexels,
הגלגל הענק בלונדון/pexels

אם גם אתם החלטתם לטוס ללונדון ואולי זאת הפעם הראשונה בה אתם מבקרים בעיר - או שלא ביקרתם בה כבר שנים רבות, להלן מספר אטרקציות, מקומות ואתרים בעיר שלא כדאי לכם להחמיץ את הביקור בהם:

הייד פארק

הייד פארק מהווה את הפארק המרכזי והמפורסם ביותר בלונדון ובאנגליה בכלל. מעבר לצמחיה היפה, לאגם המרשים (שקופא בעונת החורף) ולפינות הישיבה הרומנטיות בהן תוכלו לתפוס הרבה רוגע ושלווה, בהייד פארק תוכלו למצוא גם את פינת הנואמים המפורסמת - כאשר, במידה והתמזל מזלכם אולי תזכו לשמוע נאום מעניין.

ארמון בקינגהאם

רוצים טעימה מחייה של מלכה אמיתית? אין כל ספק כי ביקור בארמון בקינגהאם יכול לספק לכם טעימה שכזאת. מדובר בארמון ענק ומפואר אשר כולל מאות חדרים אשר רק כ-18 מהם פתוחים לקהל - בחדרים תוכלו להתרשם מאוסף ציורי השמן של המלכה ומפרטי אמנות כאלו ואחרים. כמובן, שאחת מהאטרקציות הגדולות של הארמון הם השומרים, אשר אינם זזים ממקומם.

קובנט גארדן

מדובר באזור ייחודי ומעניין, אשר כולל בין היתר גם את בית האופרה המלכותי, תיאטראות בתי קפה טרנדיים, מגוון רחב של חנויות, מסעדות, שוק אוכל גדול ועוד.. אם התמזל מזלכם אולי תזכו לצפות במופע רחוב - כאשר, באזור זה מתקיימים לא מעט מופעים מיוחדים שכאלו..

רחוב אוקספורד

גם אם אתם חובבי קניות וגם אם אתם פחות בעניין, אין שום סיבה שתוותרו על טיול ברחוב אוקספורד. ברחב זה תוכלו למצוא סניפים של כל רשתות האופנה הגדולות והמובילות. כמובן, שברחוב ובסביבתו יש לא מעט בתי קפה, ברים ומסעדות טובות. הרחוב נמצא באזור מרכזי אשר יחבר אתכם לעוד מקומות אטרקטיביים כמו כיכר פיקדילי ולכן, ההמלצה היא להמשיך את הטיול הרגלי לא רק לאורך הרחוב אלא גם ברחובות הסמוכים אליו.

בניין הפרלמנט והביג בן

ביג בן שהינו מגדל השעון, מהווה למעשה את סמלה של העיר לונדון. השעון ממוקם על גג של בניין הפרלמנט הבריטי - שגם הוא מהווה כאתר תיירותי שלא כדאי להחמיץ אץ הביקור בו. במקרים רבים קיימת אפשרות להיכנס אל תוך הפרלמנט ולצפות בדיונים - כך שאם אתם בעניין של פוליטיקה, אין שום סיבה שתחמיצו את החוויה.

שכונת קמדן

אם אתם אוהבים שכונות בוהמיות מדליקות ומיוחדות, אל תחמיצו ביקור גם בשכונת קמדן. השכונה תאפשר לכם לפגוש טיפוסים צבעוניים, לבקר בשווקים מיוחדים ולשבת בבתי קפה או בפאבים שכונתיים - אשר ישיבה בהם תאפשר לכם לחוות את השכונה ואת האווירה הייחודית שלה בצורה הכי טובה.

ביקור בסוהו בשעות הערב

אם אתם אוהבים חיי לילה ובילויים, לא כדאי לכם להחמיץ ביקור בשכונת סוהו. מדובר בשכונה יוקרתית אשר מציעה מועדוני לילה, מסעדות יוקרתיות וגם לא מעט חנויות.

כמובן, שסוהו מהווה גם אטרקציה בשעות היום, אז אם חשקה נפשכם בשופינג, תוכלו לעשות זאת בחנויות הרבות המקיפות את כיכר פיקדילי, בשוק צ'יינה טאון וחנויות הפזורות בכל רחבי השכונה.

לסיכום, לונדון מציעה למבקריה מגוון רחב במיוחד של אטרקציות, אתרי בילוי ומקומות מיוחדים - ולכן, מה שהצגנו כאן זה רק חלק קטן מהאפשרויות אותם בירת אנגליה והממלכה המאוחדת מציעה עבורכם. יחד עם זאת, בכדי ליהנות מחוויית טיול מהנה וממצה חשוב לא לשכוח לעשות ביטוח חו"ל - כך שתוכלו להיות שקטים בידיעה שגם אם יקרו מקרים בלתי מתוכננים או צפויים, אתם מצדכם, תהיו מוגנים.

מוגש מטעם AIG
  • עוד באותו נושא:
  • לונדון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully