וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברת V labs תוספי תזונה: "לא טרנדים ולא קסמים"

מוגש מטעם V labs

עודכן לאחרונה: 18.8.2022 / 13:00

בימים אלה, כשהמודעות לתוספי מזון, ויטמינים ומינרלים בשיאה,ניתן למצוא על מדפי החנויות מותגים רבים ושונים. הפעם החלטנו לבדוק את תוספי המזון של אחת החברות הותיקות והמוכרות בתחום - V labs, המייצרת תוספי מזון פרימיום למגוון בעיות. והרי הממצאים

V labs תוספי תזונה. יח"צ,
V labs תוספי תזונה/יח"צ

V labs היא אחת החברות הותיקות הקיימות בישראל המייצרת ויטמינים ותוספי תזונה. החברה, שהוקמה לפני כשבע שנים, מפעילה קו ייצור של תוספי תזונה פרימיום למגוון פתרונות בריאות רחב וביניהם השמנת יתר, נשירת שיער, בעיות שינה, בעיות עיכול וגזים, כאבי ודלקות שרירים, פצעי אקנה, בעיות בעור הפנים, בעיות און גברי ותפקוד מיני, תוספי תזונה לספורטאים, אבקות חלבון ועוד. החלטנו לדגום את המוצרים ולשוחח עם מייסד החברה והמנכ"ל מוטי שרוני, העומד בראש החברה.

V labs תוספי תזונה. יח"צ,
(שורף שומן - מוצר הדגל)/יח"צ
V labs תוספי תזונה. יח"צ,
(און גברי)/יח"צ

תוספי תזונה פרימיום - חומר פעיל יותר מכל תוסף אחר

כל תוספי התזונה של labs Vמיוצרים מ 100%- חומרים טבעיים וצמחי מרפא. החברה פועלת על פי תקני משרד הבריאות, והייצור הינו תחת התנאים המחמירים ביותר בשיתוף עם טכנולוגים ומהנדסי מזון.

"בכל תוסף תזונה שלנו ישנם חומרים טבעיים פעילים, שהם למעשה החומרים העיקריים והפעילים מבין הרכיבים הנמצאים בתוסף", מספר מוטי שרוני. "אנו לא חוסכים בכמויות של החומרים הפעילים ומשתמשים במינון הגבוה ביותר שמאשר לנו משרד הבריאות, וזאת בכדי שלקוחותינו יהנו מתוצאות מקסימליות של מוצרינו. ישנן חברות שחוסכות בכמויות של רכיבים עיקריים בכדי להוזיל את מחיר המוצר. אנחנו לא מחפשים לחסוך על חשבון האיכות. בין המוצרים הפופולריים והנמכרים ביותר שלנו ניתן למצוא את שורף השומן ,V-Shred תוסף המחולל פלאים בתחום ההורדה במשקל, V- Mega HR, התוסף הטוב ביותר בשוק לעצירת נשירת השיער, ו- V-Boost, התוסף הטוב ביותר בתחום האון הגברי והתפקוד המיני. כל התוספים של חברתינו מוכיחים את עצמם על בסיס יומיומי".

V labs תוספי תזונה. יח"צ,
(חומץ תפוחים להרזייה)/יח"צ

פריסה ארצית בכל חלקי הארץ - מצפון לדרום

את מוצרי V labs ניתן למצוא על מדפי חנויות הטבע, הפארם ובתי המרקחת בכל חלקי הארץ, בעשרות נקודות בפריסה ארצית. "במשך מספר שנים עבדנו ישירות מול הצרכן באונליין, וזאת בכדי לדגום בצורה רחבה את יעילותן של הפורמולות", מספר שרוני. "לא מספיק לייצר פורמולה טובה, צריך גם לוודא שבשורה התחתונה היא עובדת בשטח וישנן תוצאות באחוזים גבוהים".

לאחר מספר שנים בהן החברה צברה אלפי פידבקים מאלפי לקוחות המאשרים שאכן הפורמולות המצויינות עובדות ביעילות גבוהה, בשנה האחרונה, מוצרי החברה עלו סוף סוף על מדפי הפארם והטבע.

"כעת אנחנו משווקים בחנויות בכל רחבי הארץ כב-80 חנויות בפריסה ארצית", מספר שרוני. "חשוב לנו שכל מי שיוכל להיעזר במוצרינו יוכל לשמוע עליהם ולהשיג אותם, ולכן אנו משקיעים רבות בקידום החנויות השונות המוכרות את מוצרינו ועוזרים להן להגיע לחשיפה ראויה. בקידום של חנויות, אנו מפרסמים את כל המוצרים הנמצאים בחנויות אלו, רק בכדי שיקבלו את החשיפה המקסימלית. חשוב לנו שכל מי שצריך יגיע אלינו, חשוב לנו שבעלי החנויות יצאו נשכרים ומתוגמלים, אצלנו כולם חשובים וכולם צריכים להרוויח".

"לא טרנדים וקסמים, אלא תוספים שעובדים ולקוחות קבועים ומרוצים"

החברה פונה לכל שכבות האוכלוסייה, ומייצרת תוספים כשרים למהדרין עם כל התעודות והאישורים הנדרשים, בכדי שכולם יוכלו להיעזר בהם. "עניין הכשרות מאוד חשוב לנו ואנחנו מאוד מקפידים עליו" מספר שרוני, "בנוסף, אנחנו בתנועה מתמדת כל הזמן, חשיבה על רעיונות חדשים ועבודת מחקר על פורמולות חדשות לעוד מגוון רחב של בעיות בריאותיות בכדי שנוכל לעזור לכמה שיותר אנשים ובכמה שיותר מישורים. במקביל, חשוב לנו ללוות את הלקוחות שלנו ולהיות שם בשבילם. אנחנו מפעילים מערך של שירות לקוחות, בו אנחנו נותנים ייעוץ מקצועי לכל שאלה ועל כל מוצר. בנוסף, ישנם מוצרים שאנו מלווים את השימוש בהם, לדוגמא: במוצרים להורדה במשקל אנחנו מלווים את הלקוחות יחד עם תפריט תזונה שנבנה על ידי תזונאי מומחה, על פי משקל הגוף. החזון שלנו הוא: ליצור ולהנגיש את הפורמולות הטבעיות הטובות והיעילות ביותר לכל בעיה בריאותית, ולנפץ את מיתוס הקסמים המובטחים שלעיתים מלווה את עולם תוספי התזונה. אנחנו רוצים את הטוב והמועיל ביותר עבור לקוחותינו".

לסיכום, בעת הנוכחית, שבה המדפים מוצפים תוספי מזון מחברות שונות, חלקן מוכרות יותר וחלקן מוכרות פחות, עדיף ללכת על בטוח ולבחור בחברה ותיקה ואמינה, שמייצרת את מוצריה בסטנדרטים הגבוהים ביותר, ולא חוסכת במגוון המרכיבים הטבעיים ובכמות החומרים הפעילים המביאים לתוצאות.
החברה גם תלווה אתכם בתהליך ותשמח לענות לכם על כל שאלה במהלך הדרך.

איפה ניתן לרכוש את המוצרים? https://www.vlabs.co.il/blogs/where-to-buy
המוצרים: https://www.vlabs.co.il/collections/all

מוגש מטעם V labs

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully