וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קייטרינג טבעוני לאירועים - לא מה שחשבתם

מוגש מטעם הולי בייגל

עודכן לאחרונה: 17.8.2022 / 14:18

קייטרינג לאירועים שכולו טבעוני עלול להיות שנוי במחלוקת. הולי בייגל סניף קטמון הוא קייטרינג בירושלים שמציע תפריט טבעוני מנצח ומיוחד לאירועים, עם מגוון עשיר של מנות בשפע של טעמים. על ההצלחה הטבעונית המסחררת - בכתבה הבאה

הולי בייגל. הולי בייגל- קייטרינג טבעוני לאירועים (Depositphotos),
הולי בייגל/הולי בייגל- קייטרינג טבעוני לאירועים (Depositphotos)

אורחים רבים המוזמנים להשתתף באירועים משפחתיים או אירועי חברה מתאכזבים לשמוע שהוזמנו לאירוע שהאוכל המוגש בו הוא טבעוני. במקום הבשרים או הגבינות שיגיש קייטרינג לאירועים רגיל, האוכל המוגש באירוע אליו הוזמנו לא יכלול שום מרכיב מהחי - בשר, חלב או ביצים, ועלול להיות תפל ולא משביע. למען האמת, גם המארחים שחשוב להם לשמור על תפריט טבעוני, חוששים מאוד שלא יאכזבו את האורחים שלהם. אך אל דאגה, לאורחים וגם למארחים נמצא פתרון: הולי בייגל סניף קטמון - קייטרינג בירושלים הפועל בהצלחה מזה 22 שנים, מציע תפריט טבעוני עשיר וטעים שגורם לאורחים ללקק את האצבעות ולא להשאיר פירור.

הולי בייגל. הולי בייגל- קייטרינג טבעוני לאירועים (Depositphotos),
הולי בייגל/הולי בייגל- קייטרינג טבעוני לאירועים (Depositphotos)

קייטרינג לאירועים טבעוני - הכל מתחיל מהבייגל

לצד האיכות, הטריות והטעם המשובח, הצלחתה של רשת הולי בייגל טמונה במוצר הדגל המוביל את המנות המוגשות בה - הבייגל הטעים והפריך שאפשר למלא בו מלא דברים, וגם לאכול אותו כפי שהוא. הבייגל, שמגיע בטעם טבעי או עם תוספות, כמו בצל, מלח, שום, קווקר או בייגל מחיטה מלאה - הוא למעשה טבעוני. מגש הירקות והסלטים, המוגש במסגרת תפריט קייטרינג לאירועים של סניף קטמון של הולי בייגל, כולל ירקות פרוסים עם ממרחים ובייגל. בגרסה הטבעונית של המגש מוגשים ממרחים טבעוניים בלבד - והטעם אותו טעם מעולה!

מנות טבעוניות ומשובחות שמגיש קייטרינג בירושלים

אחד האתגרים המרכזיים של קייטרינג לאירועים שמגיש אוכל טבעוני הוא הכנת המנות העיקריות. בהולי בייגל סניף קטמון נענו לאתגר בשמחה והכינו מנות טבעוניות משובחות שהופכות אותו להיות קייטרינג בירושלים מוביל בתחום הטבעונות. אחת המנות העיקריות האהובות הוא פאי טבעוני בסגנון מקסיקני, ולצידו קציצות העשויות מירקות ומגיעות במגוון טעמים, ביניהם בטטה ושילוב מיוחד של קישואים עם תפוחי אדמה ובצל.

איציק אג'מי, מנהל סניף הולי בייגל בקטמון, אומר שהמנה המבוקשת ביותר באירועים היא האמפנדס, הממולא בפטריות, תרד או בטטה. לדבריו, התגובות האוהדות אותן הוא מקבל משבחות את המנה ומציינות לטובה את רמת ההכנה הגבוהה, את הטעם המיוחד ואת העובדה שהאמפנדס אפויים ולא מטוגנים ולכן הם גם יותר בריאים.

הסלטים של קייטרינג לאירועים הולי בייגל מככבים בתפריט הטבעוני. הסלטים האהובים מהתפריט הרגיל הם טבעוניים לחלוטין: סלט עגבניות שרי, סלט עלי בייבי טריים, סלט כרוב אסייתי, סלט קינואה, סלט בורגול, וכמובן - סלט ישראלי. סלט יווני הכולל בדרך כלל גבינה, מוגש בתפריט הטבעוני עם גבינה מלוחה טבעונית בסגנון גבינת פטה.

התפריט המגוון של הקייטרינג הטבעוני המצוין של הולי בייגל לא יכול היה להיות שלם ללא הקינוחים הטבעוניים הנהדרים: כוסיות מוס במגוון טעמים, עוגת קרמשניט טבעונית ועוגה בטעם מקופלת, שטרודל תפוחי עץ טבעוני, שפע של מגשי פירות צבעוניים, ועוגיות טבעוניות נהדרות העשויות מתמרים ואגוזים, מעשה ידיה של חברת 'דני וגלית' שעובדת בשיתוף פעולה עם הולי בייגל.

הולי בייגל - קייטרינג טבעוני עם שפע של טעמים

לסועדים בבית הקפה הולי בייגל סניף קטמון, מוצע תפריט טבעוני עשיר הכולל מאכלים משובחים. בבית הקפה חנות עם מגוון מוצרים טבעוניים איכותיים, ביניהם קרקרים מיוחדים, ריבות מדהימות, ממרחים מצוינים ורטבים מטריפים.

איציק אג'מי מרגיע את כל מי שחושש להזמין קייטרינג לאירועים טבעוני ואומר כי הולי בייגל הוא קייטרינג בירושלים המתאים גם לאירועים טבעוניים גדולים של 100 איש ויותר. איציק מספר כי אחד הלקוחות שכבר ערך כמה אירועים טבעוניים עם הולי בייגל סניף קטמון אמר כי : "אין הרבה קייטרינג טבעוני לאירועים עם הטעם ותחושת השפע של הולי בייגל". ולראייה, לקוחות רבים מזמינים את התפריט הטבעוני גם למקומות רחוקים בהרבה מירושלים. "עם הקייטרינג הטבעוני שלנו, המארח יכול להעניק לאורחים שלו שפע של טעמים עשירים, ממש כמו בכל אירוע רגיל".

הולי בייגל סניף קטמון, חברים בעמותה המקדמת טבעונות "ויגן פרנדלי".

מוגש מטעם הולי בייגל
  • עוד באותו נושא:
  • קייטרינג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully