וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גן עדן למשפחות: טיפים לטיול בתאילנד עם הילדים

מוגש מטעם המרכז למטייל תאילנד

עודכן לאחרונה: 15.8.2022 / 12:51

תאילנד נחשבת לאחד מהיעדים הפופולריים ביותר בקרב הישראלים, ויש לכך סיבה טובה

תאילנד. freepik,
תאילנד/freepik

כל אחד יכול למצוא בתאילנד משהו לאהוב - ג'ונגלים עצומים ושמורות טבע, ים טורקיז משגע עם אתרי צלילה מהפנטים, אטרקציות אקסטרים לכל הגילאים, מקדשים וארמונות מרהיבים, מסאג'ים מפנקים, קניות במחירים מצחיקים, בילויים ואוכל מצוין. תאילנד היא גם יעד המותאם לכל תקציב, והיא כוללת אפשרויות לינה רבות - מבונגלוס על קו החוף, דרך וילות מעוצבות ועד בתי מלון יוקרתיים. אז אם אתם מתכננים לצאת לחופשה משפחתית בתאילנד עם הילדים, לפניכם כמה טיפים שיבטיחו לכם חופשה מושלמת.

מתי כדאי לטוס לתאילנד?

ניתן לומר כי תאילנד מתאימה לכל ימות השנה. מזג האוויר בה הוא כמעט תמיד שמשי וחם. יחד עם זאת, נהוג לחלק את האקלים בתאילנד לשלוש עונות: העונה הגשומה מהחודשים יוני עד אוקטובר המתאפיינת במונסונים וגשמים, שלרוב חולפים מהר כלעומת שבאו, העונה החמה מחודשים מרץ עד מאי שמוגדרת כיבשה עם מעט גשמים והטמפרטורה בה נעה סביב 35 מעלות צלסיוס, והעונה הקרה - זוהי העונה המומלצת ביותר לטיול משפחתי בתאילנד. היא נמשכת מחודש נובמבר ועד פברואר ומזג האוויר בה נעים ביותר. קחו בחשבון שבעונה הזאת המחירים גבוהים יותר בשל הביקוש הרב. בתיאום מראש ניתן לתאם עם מרכז למטייל תאילנד.

כמה עולה טיול בתאילנד?

אחד מהיתרונות הגדולים של תאילנד היא השהות הזולה במדינה. בתי המלון, האוכל, האטרקציות, התחבורה והבילויים, נחשבים כזולים יחסית בהשוואה למחירים בישראל. העלות לאדם משתנה כמובן בהתאם לסגנון הטיול שלכם. היא תלויה למשל האם אתם מעוניינים ללכת עם הילדים לאטרקציות מהבוקר עד הערב, או להסתפק ברביצה בבריכה? האם אתם מתכננים לסעוד כל ערב במסעדה או לבשל ארוחות בעצמכם? ניתן להעריך כי העלות הממוצעת עבור לינה במלון 3-4 כוכבים עולה בין 2,000 ל-3,000 באט עבור לילה לזוג. עלות האטרקציות נעה בין 1500 באט לאדם ליום לבין 6000 באט לאדם עבור טיול של יומיים-שלושה. מה שמייקר את החופשה זוהי הטיסה - המחירים יכולים להתחיל מ-700 דולר לכרטיס טיסה ולהגיע עד ל-1400 דולר בתקופה המבוקשת. על אף המחיר גבוה, אין ספק שמדובר בחוויה של פעם בחיים ששווה כל שקל.

הגעה לתאילנד

ניתן להגיע לתאילנד בטיסה ישירה הנמשכת 11 שעות ונוחתת בבנגקוק, עיר הבירה של תאילנד, וממנה להמשיך לצפון המדינה או לאחד האיים. אפשרות אחרת היא לטוס בטיסת קונקשיין שמחירה זול יותר, וכוללת עצירה או שניים. מכיוון שלילדים יש סבלנות מוגבלת, ההמלצה שלנו היא לטוס בטיסה ישירה מישראל לבנגקוק שנוחתת בשעות הערב. כך הילדים יוכלו לישון מיד אחרי המסע הארוך.

לינה עם ילדים בתאילנד

בתאילנד ישנם בתי מלון נוחים מאוד למשפחות, אך אם אתם מגיעים עם תינוק חשוב לוודא שבחדר ישנה עריסה עבורו. בתי מלון רבים מציעים שירותי בייביסיטינג בתוספת תשלום ומועדוני ילדים עם פעילויות לקטנטנים. כדאי לבחור בבית מלון כזה, על מנת לאפשר לכם, ההורים, קצת זמן לעצמכם. חשוב לבדוק היטב את המיקום של בית המלון, ולוודא שהוא במרחק הליכה קצר ממרכז העיר או האי. כך יהיה לכם קל יותר להתנייד עם הילדים, ולא תצטרכו לבזבז כסף על מוניות.

תכנון מסלול לתאילנד

תאילנד היא מדינה גדולה (שטחה 513,120 קמ"ר - פי 23 מישראל) וניתן לחלק אותה לכמה אזורי תיירות עיקריים: צפון תאילנד הכולל את צ'אנג מאי, צ'אנג ריי, שבטי הגבעות ומשולש הזהב, מרכז תאילנד הכולל את בנגקוק, קנצ'נבורי, תאילנד ההיסטורית והשפלה, מזרח תאילנד הכולל ערי חוף ואיים כמו פטאיה, קו סמת וקו צ'אנג, ודרום תאילנד בה תמצאו יערות גשם ואת האיים המפורסמים של תאילנד - האיים המזרחיים: קוסמוי, קופנגן וקוטאו, והאיים המערביים - פוקט, קופיפי וקראבי.
אם אתם מתכננים טיול של שבועיים-שלושה, מומלץ להתמקד בשניים שלושה יעדים מרכזיים. מסלול הטיול הפופולרי בתאילנד עבור משפחות מתחיל מצ'אנג מאי שבצפון המאפשרת לילדים להתחבר לתרבות המקומית, ממשיך לאיים שם תוכלו ליהנות משפע של אטרקציות לצד בטן-גב, ומסתיים בבנגקוק. עדיף להשאיר את עיר הבירה ההומה והצפופה לסוף החופשה שלכם, מכיוון שהעומס שיש בה עלול בתחילה להרתיע את ילדיכם.

אטרקציות לילדים במרכז למטייל תאילנד

אמרתם אטרקציות, אמרתם תאילנד. המדינה מציעה שפע של פעילויות וחוויות מהנות לכל המשפחה: בצפון תאילנד תוכלו לצאת לטיול ג'יפים יחד עם משפחות נוספות ולבקר בשבט ארוכות הצוואר, חוות הסחלבים, חוות הסחלבים, לפגוש בעלי חיים מקרוב, לשוט בראפטינג ולסייר בשוק הלילה של צ'אנג מאי. ניתן לסגור אטרקציות וטיולי יום דרך המרכז למטייל תאילנד.

בדרום תאילנד מחכים לכם איים קסומים עם חופים שנראים כאילו נלקחו מתוך גלויה. תוכלו לצאת מפוקט או מקופיפי לשייט שבעת האיים ולהפליג לעבר איים מיוחדים במינם. עוד מחכה לכם בפוקט פארק השעשועים ""Football Crazy Golf" שם תוכלו להעביר כמעט יום שלם.

בבנגקוק, שם כדאי כאמור לסיים את הטיול החלומי שלכם, מחכות לכם אטרקציות רבות שלא כדאי לפספס - מרכזי קניות שיאפשרו לכם להימלט מהחום, סיאם פארק סיטי - פארק שעשועים ומים שכולל את בריכת הגלים הגדולה בעולם, "עולם חיי המים של בנגקוק" המציג בעלי חיים ימיים, עולם הספארי, מוזיאון מאדאם טוסו, עולם השלג ומופעים רבים. במרחק של כשעתיים נסיעה מבנגקוק נמצאת העיירה קנצ'נבורי בה תוכלו לבקר במפלים יפהפיים, לפגוש בעלי חיים נדירים ולסייר בשווקים שעל גדת הנהר.
בשל ריבוי האטרקציות, אנחנו ממליצים להתמקד באטרקציה גדולה אחת ביום. כך הילדים שלכם לא יתעייפו מדי, ותוכלו ליהנות כמו שצריך מבלי להיות מותשים.

אוכל לילדים בתאילנד

תאילנד היא אמנם מדינה אסיייתית, אבל תשמחו לדעת שיש בה מאכלים מערבים כמו פיצות, המבורגרים, שניצלים. בנוסף, ישנן מסעדות ישראליות רבות המגישות חומוס ושקשוקה. אם אתם רוצים להכיר לילדים שלכם את האוכל המקומי, כדאי להתחיל מפאד- תאי, רק ודאו שהמנה איננה חריפה. לשומרי המסורת שביניכם, מומלץ מאוד להגיע לבית חב"ד שבבנגקוק באחד מימי השישי, וליהנות מסעודת שבת יחד עם משפחות ישראליות נוספות. כדאי כמובן להתענג על הפירות הטריים של תאילנד כמו אננס ומנגו, לשתות שייקים על החוף לזלול את הקינוח שמתאים לילדים ומבוגרים כאחד - בננה רוטי (או כפי שהוא מכונה בתאילנד - בננה לוטי), המורכב מבצק אותו מטגנים עם חמאה וממלאים אותו בבננה, מנגו או חמאת בוטנים.

לסיכום, תאילנד תעניק לכם חופשה משפחתית בלתי נשכחת. יחד עם זאת, כדי ליהנות מכל מה שיש לתאילנד להציע, חשוב מאוד לארגן היטב את הטיול שלכם ולדאוג מראש לכל הפרטים הקטנים. על מנת לבנות מסלול המותאם לתקציב, לזמני השהות שלכם וכמובן לטעם שלכם כמשפחה, כדאי לפנות ל"מרכז למטייל תאילנד". רשת סוכנות הנסיעות הוותיקה בתאילנד הכוללת מספר סניפים הפזורים במדינה, והיא מעניקה שירותים לקהל הישראלי בשפה העברית. נציגי המרכז למטייל תאילנד ישמחו ללוות אתכם ולתכנן עבורכם מסלול המותאם לכם אישית אשר כולל אטרקציות במחירים אטרקטיביים. תיהנו.

מוגש מטעם המרכז למטייל תאילנד
  • עוד באותו נושא:
  • תאילנד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully