וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקירת חופים: הקיץ מבלים בחופים הכי שווים

מוגש מטעם חופי תל אביב

עודכן לאחרונה: 24.7.2022 / 16:28

ישראל היא אומנם מדינה קטנה, אך ניתן למצוא בה חופי ים מדהימים. זוהי הסיבה שבגללה מגיעים בכל שנה מיליוני תיירים לישראל, בעיקר בחודשי הקיץ

אישה מבלה בחוף הים. freepik,
אישה מבלה בחוף הים/freepik

במצטבר אורכי רצועות החוף בישראל הינם מעל 250 ק"מ בסך הכל. מה שאומר שבכל אזור בישראל תוכלו למצוא חופי ים מעולים שמציעים הרבה מעבר לחופים הרגילים. אז מה הם חופי הים שכדאי להעביר בהם את הקיץ הקרוב? הכנו לכם רשימה של חופי הים הכי שווים בישראל. כל מה שאתם צריכים לעשות זה רק לבחור את חוף הים שבו תרצו לבלות. השתדלנו לספק חוף ים אחד מומלץ בכל אזור בארץ לנוחיותכם.

בצפון הארץ: חוף אכזיב

יש כאלה שאומרים כי חוף אכזיב לדעתם האישית הוא החוף היפה ביותר בישראל. אנו כמובן נשאיר לכם אחד את הבחירה, הרי כל אחד מאיתנו אוהב דברים אחרים. עם זאת אפשר להגיד בפה מלא כי מדובר על החוף האולטימטיבי באזור הצפון. החוף עצמו ממוקם צפונית לנהריה, כך שהוא אידיאלי לכל מי שמתכנן חופשה באזור הצפון המערבי. בחוף הזה תוכלו לעשות כמעט כל מה שרק עולה לכם לראש. סתם להיכנס למים, לשבת על החוף ולהשתזף או לשנרקל במים הצלולים. חוף אכזיב יכול להפוך את הביקור שלכם בים התיכון לביקור מושלם שלא תשכחו כל כך הר.

במרכז הארץ: חוף מציצים

אם אתם נמצאים באזור תל אביב, שווה לכם לקפוץ לבקר בחוף מציצים. לא רק בגלל שמדובר על חוף שבו צולם אחד מהסרטים הטובים ביותר של הקולנוע הישראלי. חוף מציצים מביא איתו הרבה מעבר למה שאתם בכלל מעלים בדעתכם. קודם כל הוא מביא איתו את האווירה התל אביבית, אווירה שלא תרגישו אותה באף חוף אחר. מעבר לכך יש מסעדות מעולות וברים מצוינים ממש בקרבת החוף, מבלי שתצטרכו ללכת רחוק. החוף עצמו מאוד נקי, ומציע חוויה מעולה לכל מי שרוצה להנות הקיץ מחופי הים הכי טובים בישראל.

בדרום הארץ: חוף זיקים

יצא לכם לבקר את המשפחה בדרום? מצאתם את עצמכם באזור אשקלון מבלי לדעת מה לעשות? חוף זיקים הוא אופציה מעולה לכל מי שרוצה להנות מאחד החופים היפים בדרום הארץ. אומנם גם באשדוד תוכלו למצוא חופים מעולים, אך חוף זיקים מביא איתו אווירה מעולה. ראשית הוא החוף הדרומי ביותר בישראל, ממנו תוכלו לראות אפילו את החופים של רצועת עזה. מעבר לכך החוף עצמו גדול ומרווח, כך שאינכם אמורים להרגיש בו עומס. מעבר לכך הוא מציע חוויה נעימה ורגועה, רחוקה מאוד מהאווירה בחופים האחרים של ישראל. אם כבר אתם מחפשים חוף שתוכלו לנוח בו בימי החול בשבוע זוהי בהחלט יכולה להיות בחירה מעולה.

באזור הכנרת: חוף צינברי

אנו כמובן לא נספר לכם רק על חופים לאורכו של הים התיכון, גם בכנרת תוכלו למצוא חופים מעולים. אם אתם מעבירים את חופשת הקיץ שלכם באזור הצפון המזרחי זוהי בהחלט אופציה מעולה להנאה משפחתית. חוף צינברי הוא אחד מהחופים הכי טובים בישראל, בכנרת יש כאלה שיגידו שהוא הטוב מכולם. הסיבה לכך היא שאפשר להשמיע מוזיקה על החוף בחופשיות, ולהנות מאווירה מיוחדת שרק הצפון יכול להציע. החוף עצמו מציע שולחנות וברזיות וגם מקומות מוצלים למי שמגיע בעיצומו של הקיץ. מדובר על מקום מעולה שתוכלו להעביר בו כמה שעות טובות, ועל הדרך לראות את יופייה של הכנרת. קשה מאוד להסביר עד כמה הכנרת יפה רק כאשר מגיעים לחוף הזה אפשר להבין.

מוגש מטעם חופי תל אביב
  • עוד באותו נושא:
  • חוף ים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully