וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כך תבחרו סוכנות לביטוח אחריות מקצועית

מוגש מטעם עדיפים

עודכן לאחרונה: 11.7.2022 / 13:20

התחרות בין סוכני הביטוח בתחום של ביטוח אחריות מקצועית היא אדירה. אז איך בכל זאת בוחרים את הסוכן הנכון לצורך ביטוח אחריות מקצועית? הנה כמה טיפים שיעשו לכם את החיים לקלים יותר

אמנם כל מקצוע טומן בחובו סיכונים אבל מי שעצמאי לוקח על עצמו סיכון אפילו גבוה יותר. לא פעם עצמאים מקבלים תביעות בגין רשלנות או נזק שנגרמו כתוצאה משירות שהעניקו. תביעות מסוג זה עשויות להגיע בקלות לסכומים אדירים שלא כל אחד יכול לעמוד בהם.

ביטוח מקצועי יכול ממש להוות עבורכם גלגל הצלה במקרה כזה, ולאפשר לכם לשמור על רמת החיים שאתם רגילים ולמנוע מכם להגיע למצב של סגירת העסק, פשיטת רגל או קטסטרופה כלכלית. אבל המפתח להצלחה ברכישת ביטוח אחריות מקצועית הוא לבחור את סוכנות הביטוח שתוכל לספק לכם מענה מקצועי ואיכותי בזמן אמת.

למה כדאי שיהיה לכם ביטוח מקצועי?

לא משנה כמה שנות לימוד או כמה ניסיון ומוניטין צברתם, אנשים עושים טעויות משלל סיבות. כיום, יותר מתמיד, מוגשות תביעות רבות נגד בלי מקצוע מכל התחומים. חלקן מוצדקות יותר וחלקן מוצדקות פחות, אבל כך או כך חשוב להיערך לאפשרות כזו מראש, כיוון שהתמודדות עמן דורשת משאבים כלכליים שלרוב בעלי העסקים פשוט אין.

אם יגישו נגדכם תביעת רשלנות עדיף לכם שחברת הביטוח תממן את כל ההוצאות המשפטיות מאשר שתאלצו לשלם אותן מכסכם. חברת הביטוח נושאת בעלויות הייצוג המשפטי מ- א' ועד ת', לרבות סכומי הפיצויים שיתכן ותאלצו לשלם, אם בית המשפט יפסוק לטובת התובע.

למה צריך סוכן ביטוח בימינו?

רובכם ודאי מכירים את הפרסומת מהטלוויזיה שנועדה לשכנע אותנו שכיום כבר לא צריך סוכן אישי שיתווך בינכם לבין חברות הביטוח הגדולות. כל אחד כבר יודע שניתן לפנות אל אותן חברות ישירות אפילו בלי לשוחח איתן, אלא בלחיצת כפתור באתר. אמנם רכישת ביטוח היא לכאורה קלה היום יותר מתמיד, אבל לאדם הממוצע בדרך כלל אין את הידע, את הזמן ואת האנרגיה לנהל מו"מ עם חברות הביטוח בזמן משבר.

כמו כן, לרוב, הביטוחים שנמכרים בלחיצת כפתור הם ביטוחים כלליים ואינם מותאמים אישית לכל בעל ובעלת עסק. סוכן ביטוח אחריות מקצועית הוא זה שיכול לעשות בשבילכם את העבודה, החל משלב התאמת הביטוח לצורכיכם הייחודיים וכלה בשלב הגשת התביעה לחברת הביטוח בשעת צרה.

גבר מקליד. freepik,
אל תתפשרו על עתידכם המקצועי/freepik

סוכנות ביטוח שמתמחה בביטוח אחריות מקצועית

חשוב להבין שלכל תחום עיסוק יש כיסוי רלבנטי משלו, ואין ביטוח גנרי שמתאים לכל בעלי המקצוע באשר הם. ביטוח בסיסי לא יגן עליכם כראוי, ולכן אם אתם כבר מבטחים את עצמכם ומשלמים פרמיה חודשית - חשוב לבדוק היטב שזו אכן הפוליסה הכי מתאימה, כדי שתקבלו תמורה מלאה לכספכם.

בטרם רכישת ביטוח אחריות מקצועית חשוב מאוד לאתר סוכנות שזהו תחום התמחותה. עוד יותר רצוי להגיע לסוכנות שמתמחה ספציפית בתחום שבו אתם פועלים, כיוון שלכל תחום יש את הסיכונים שהוא חשוף אליהם וגם את הכיסויים הייחודיים עבורו. רק סוכן ביטוח אחריות מקצועית יכול להבטיח שתהיות מכוסים כראוי וערוכים לכל תרחיש. לשם כך חשוב מאוד שסוכן הביטוח שלכם יכיר לעומק את התחום שבו אתם עוסקים, ושיהיה בקי בכל הניואנסים שקשורים לעולם זה.

אז איך לבחור סוכנות ביטוח מתאימה?

• ניסיון עשיר - תביעת רשלנות עלולה לא רק לעלות לכם המון כסף אלא ממש לחסל את המוניטין שלכם, לפגוע בשמכם הטוב ולערער את עתידכם הכלכלי. לכן ודאי תרצו סוכן ביטוח מקצועי, כזה שצבר ניסיון עשיר במשך שנים ויש לו הצלחות מוכחות, ולא סוכן חסר ניסיון ו/או סוכן שמתמחה רק בתחום האלמנטרי או הפנסיוני. אתם צריכים סוכן ביטוח אחריות מקצועית.
• מוניטין מעולה - אם חלילה תמצאו את עצמכם מתמודדים מול תביעת רשלנות שהוגשה נגדכם, לא תהיו פנויים מנטלית או נפשית לטפל בכל הבירוקרטיה הנדרשת מול חברת הביטוח. עליכם לבחור סוכן אמין, הוגן, יעיל ובעל מוניטין מעולה שיטפל בכל מה שנדרש במקצועיות ובמהירות.
• גמישות ויצירתיות מרבית - לכל עסק יש את הצרכים הייחודיים שלו, ולכן חשוב שיהיה לכם סוכן ביטוח שמסוגל לחשוב גם מחוץ לקופסה ולהפעיל שיקול דעת על מנת להתאים את הביטוח לעסק שלכם ממש כמו כפפה ליד. סוכן כזה יוכל מצד אחד לחסוך לכם כסף על כיסויים מיותרים ומצד שני להתאים לכם את הפוליסה כך שתמזער את הסיכונים שאליהם אתם חשופים למינימום.
• תקשורת ברמה גבוהה - חשוב שתהיה ביניכם לבין הסוכן תקשורת טובה, פתוחה, נעימה, כנה וברורה, ושמכל פגישה או שיחה איתו תרגישו שלמדתם משהו חדש, שהחכמתם ותצאו בתחושה שהכול ברור לכם. חשוב באמת שתרגישו שהסוכן התאים לכם את הפוליסה האידיאלית, ולא ניסה למכור לכם משהו שאתם לא צריכים. עליכם לחוש שאתם יכולים לפנות אליו בכל עניין ובכל בעיה ושאתם יכולים לסמוך עליו בעיניים עצומות.
• קרבה פיזית ו/או טכנולוגיה חדשנית - רצוי שסוכנות הביטוח קרובה יחסית אל מקום עבודתכם או מגוריכם או לפחות שתהיה זמינה עבורכם בכל האמצעים הטכנולוגיים. התנהלות מול סוכנות מרוחקת או כזו שעדיין פועלת באמצעים מיושנים גוזלת מכם זמן יקר.
• זמינות - הסכמים רבים עם מזמיני עבודה דורשים נספחי ביטוח חתומים כדי לוודא שאתם מכוסים בביטוח מתאים לסוג השירות הניתן. סוכן ביטוח מקצועי ידאג שהנספחים האלה יחתמו כמה שיותר מהר על מנת שפרויקטים לא יתעכבו ויגרם נזק כספי עצום.
• המלצות - בקשו מהסוכן שלכם שיפנה אתכם לאנשים אחרים שבהם טיפל בתחום האחריות המקצועית כדי לקבל המלצות. רצוי גם להתייעץ עם קולגות מהתחום שלכם, כדי לוודא שאכן הסוכן עוזר לקבל את מלוא הכיסוי הביטוחי במקרה של תביעת רשלנות.

אז אם אתם רוצים שקט נפשי, מומלץ שיהיה לכם סוכן אישי

בעלי מקצוע רבים מוצאים את עצמם מתמודדים מול תביעות רשלנות מורכבות כשהם מתנהלים לבדם מול חברת הביטוח, ומרגישים אבודים. בהתנהלות ישירה מול חברת הביטוח לרוב אין מי שילחם על הזכויות שמגיעות לעם ומקדיש את המאמץ הנדרש כדי שתקבלו את זכויותיכם. הסוכן האישי לכם מכיר אתכם, פועל במלוא העוצמה והמרץ על מנת לעזור לכם לממש את זכויותיכם.

אל תתפשרו על עתידכם המקצועי. בסוכנות הביטוח פתרונות עדיפים עוסקים כבר למעלה מ- 20 שנה בתחום של ביטוח אחריות מקצועית ועובדים מול חברות הביטוח המובילות בארץ. אנחנו מזמינים אתכם לפנות אלינו עוד היום וליהנות משירות מקצועי, יחס אישי וחם, ניסיון מוכח וכמובן התאמת ביטוח אידאלי. הצטרפו עוד היום לחוג לקוחותינו המרוצים.

מוגש מטעם עדיפים
  • עוד באותו נושא:
  • ביטוח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully