וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"סיקורית חקירות": משרד חקירות שחוקר מעבר

מורן אוחיון, מוגש מטעם סיקורית חקירות

עודכן לאחרונה: 6.7.2022 / 11:58

תחום החקירות הוא תחום מעניין מאד, ולא בכדי. מדובר בתחום אשר טומן בחובו יותר מן הנסתר על פני הגלוי, ובנסתר זה - יותר מן המציאות מאשר זו שנראית על פני השטח

חוקר פרטי. freepik,
חוקר פרטי/freepik

משרד "סיקורית חקירות" אשר נוסד על ידי מר יצחק מאיר בשנת 1980 הוא משרד חקירות אשר נותן פתרונות בדיוק לכך, ומוכיח בכל חקירה מחדש כמה הנסתר גדול ומשמעותי הוא, וכמה משקל יש לו לאותו נסתר. בין אם באופן מנטלי וריגשי, וכמובן מקצועי, משפטי ופרקטי מול הלקוחות שלו. ואכן, אין כלל ספק כי כמה שעולם החקירות נראה מרתק מרחוק, הוא עוד יותר מרתק ומשמעותי מקרוב, מנקודת מבטו של חוקר בשטח.

כבעל רזומה נרחב ושופע בתחום החקירות הפרטיות, המעקבים והתצפיות, איסוף המודיעין, המיידעים והמידענות. ובנוסף, שירות כקצין מצ"ח בדימוס וראש מדור סמים וחקירות מיוחדות, יודע יצחק בדיוק על מה הוא מדבר. הטעם שבביצוע הליכי חקירה, הוא טעם מרכזי עבור לקוחותיו, הוא מהווה עבורם קרקע מוצקה. מצד אחד, קרקע כבסיס איתן של אמת להתבסס עליה, אמת אותנטית גרידא, מן השטח. מהצד האחר, קרקע פורייה, על מנת לקבל את אשר מגיע להם, את יומם בבית המשפט, בזכות ולא בחסד, מול הגורם הפוגע. ובענייננו, מושא החקירה. בנוסף, מעבר לניסיון של מעל 40 שנים בתחום החקירות, אוחז יצחק בידע אקדמי רב בתחום, שכן הוא בעל תואר ראשון LL.B במשפטים מטעם אוניברסיטת בר אילן, וכן בעודו כיום בשנות ה-60 לחייו, עדיין לומד עוד ועוד.

יצחק וצוותו כיום בחברת "סיקורית חקירות" מהווים צוות מנצח, אשר שמים לנגד עיניהם את הלקוח, את מקומו והופכים את רצונו לרצונם, וחותרים לעשיית משפט צדק ואמת. צוות החוקרים הוא צוות מיומן ומלומד בהנהגתו ותחת הכשרתו הבלעדית של יצחק. והוא דואג להכשרה מקיפה ומעודכנת לכלל הצוות בתחומים הטכנולוגיים, הדיגיטליים, המקצועיים, המנטליים והשוטפים של המקצוע על כל היבטיו. זאת תחת פיקוחו ההדוק, בסודיות מוחלטת ושמירת רזיו של הלקוח, וכן כמובן תוך הקפדה מלאה על הוראת החוק, בתחום האזרחי והפלילי כאחד. כל זאת משמעותי מאד בתחום החקירות, שכן, לקבילות ראיות יש תוקף משפטי בתנאים מסוימים ותחת סייגים מסוימים. זאת ועוד, הצוות מורכב מחוד החנית ומלח הארץ של החוקרים בישראל. ביניהם משרתי מערכות בטחוניות, קציני מודיעין, מומחי סייבר, חוקרי מצ"ח ועוד.

סודות החקירה והשיטות המנצחות של הצוות לקבלת תוצאות מדויקות

את החקירות מבצע צוות המשרד באמצעים רבים ומגוונים, טכנולוגיים, דיגיטליים, ואף אמצעים ותיקים יותר. החיבור בין אלו יוצר עבור החוקר המקצועי את התמונה הכוללת ואת תוצאות החקירה הטובות והמדויקות ביותר. כך למשל, עושה המשרד שימוש באמצעי מעקבים ותצפיות. מדובר בנוכחותו של חוקר בשטח, וביצוע מעקב ותצפית פשוטם כמשמעם, אחר מושא החקירה. כאמור, התיעוד מתבצע באמצעות מגוון רחב של אמצעים, אשר יוצרים עבור החוקר את התמונה המלאה ואילו, עבור הלקוח יוצרים את התוצאה הטובה ביותר אשר תהווה ראיה קבילה ואיתנה בבית המשפט. בין יתר האלמנטים בתהליך תצפית ומעקב ישנם הליך איסוף המידע, שימוש בציוד צילום וציוד טכנולוגי מרשים, טכנולוגיות GPS והאזנות כמפורט בחוק וכפוף לחוק האזנת סתר ועוד, כל זאת מיושם באופן מקצועי ומדויק למשעי.

צוותו של יצחק ב"סיקורית חקירות" מאמין כי אחת הדרכים לחשיפת האמת היא לגרום לאדם המודע לאמת לחלוק את אשר הוא יודע. על כן, כחלק מן אמצעי החקירה משתמש המשרד ב"כיסוי ודיבוב" אשר מאפשר להם להגיע להבנת ההתנהגות האנושית על כל גווניה, באמצעות רכישת אמונו של מושא החקירה ודיבובו, בדיסקרטיות מלאה.

גוונים רבים לו לתחום החקירות- ועל כולם עומד משרד "סיקורית חקירות"

בין לקוחות המשרד עומדים בגאון המגזר הפרטי והציבורי כאחד, בין היתר עורכי דין ולקוחות פרטיים, וכן חברות ממשלתיות, רשויות מקומיות, מוסדות, עמותות ועוד רבים. בין תחומי המשרד תוכלו למצוא כמעט כל נושא חקירה אשר תוכלו לדמיין. בין היתר תחום דיני האישות (משפחה), דיני עבודה, משפט מסחרי, כלכלי, חקירות סייבר הגנתי, סייבר התקפי והיד עוד עומדת נטויה.

בפירוט קל, חקירות אישות, למשל, הן מהסוג הרגיש ביותר בתחום החקירה. מדובר בתחום חקירות אשר טומן בחובו צורך בידע מקצועי ואינטלגנציה ריגשית כאחד, על מנת לגבש את התוצאה הטובה ביותר עבור הלקוח. כאן, הדיסקרטיות חשובה בצורה יוצאת דופן, מעקבים אחרי בוגדים או בוגדות בכל המובנים (אבחנה בין בגידה למראית עין, מעשה כיעור, עבירות על חוקי הדת וכדומה). וכן, אף מאבקי ירושה שונים מטופלים בכובד ראש ובדיוק מופתי. התוצאות המתקבלות פרקטיות ומדויקות להליך המשפטי, וכן גם מגוון משמעויותן אשר מקבלות נופח וגוון חשובים במיוחד, ופשוטו כמשמעו, אלמנט מכריע, בבתי המשפט ובבתי הדין השונים. הצוות של יצחק מיומן במיוחד לכך ולכל ההשלכות הנלוות בתחום הזה וילווה אתכם לאורך כל הדרך.

תחום נוסף הוא תחום החקירה הכלכלית, למשל. מדובר בתחום המשלב מעקבים ותצפיות ככלי חשוב במיוחד וכדבר שבשיגרה. המטרה היא איסוף נתונים מדויקים אודות מושא החקירה במגוון מישורים, למען הקייס המשפטי שלפנינו, למשל ברמה העיסקית, המנטלית, האישית, הבין אישית ועוד פרמטרים חשובים. זאת על מנת לסווג נרטיב מסוים אודות מושא החקירה ולגבש ראיה קבילה וחזקה. בין יתר היתרונות של החקירה הכלכלית היכולת לחשוף הסתרת נכסים, הסתרת חשבונות בנק, איסוף מידע לקראת ביצוע עיקולים ועוד.

לצידו צועד גם תחום החקירה המסחרית. מדובר בתחום אשר מירב עיסוקו הוא באישוש או הפרכה של חשדות כלפי מושאי החקירה. אלו יכולים להיות יריבים עסקיים, עובדי חברה, ספקים, שותפים ולמעשה, כל אחד אחר בעל זיקה עסקית אליך - הלקוח. כאן מביא צוות החקירה של יצחק את התותחים הכבדים למען קבלת תוצאות באופן דיסקרטי אשר יספקו שלווה ושקט תעשייתי עבור הלקוח. במהלך החקירה נערכות בדיקות אמינות ומהימנות קפדניות ביותר, זאת למשל אודות גניבות סחורה, מעילות בכספים, הדלפת מידע עיסקי, ריגול תעשייתי ועוד. והתוצאות- מדויקות להפליא. כאן ניתן גם לציין את תחום החקירה העיסקית, אשר מאפשר לכם לבצע חקירה מול שותפים פוטנציאליים או עתידיים, אשר טרם נקשרתם עימם בשותפות מסחרית כלשהי. וגם כאן, המידע הוא יקר ערך ויחסוך לכם כסף רב, וכן מדויק ועדכני במאת האחוזים.

אם תהיתם, "סיקורית חקירות" מבצעת גם חקירות בתחום הפלילי. ידוע דבר כי חקירות אלו נוטות להיחשב כאתגר לפי האמונה הרווחת. והנה, צוותו של יצחק נקרה להפריך אותה ולהבהיר כמה חקירה מקצועית, נחושה ואמיצה יכולה להביא לקטיפת הפירות. בין היתר מפאת ניסיונו רב השנים והידע של יצחק בתחום הפלילי כחוקר מצ"ח (ועוד), מכיר הוא את כלל התחומים הפליליים על גופם. הן מבחינת עבירות סמים, אלימות, רצח, סחיטה, סחיטה באיומים, זיופים והונאות. וכן, פריצות וגניבות, התחזות, הוצאת דיבה ולשון הרע, עבירות צווארון לבן ועוד מריעין בשין על כל גווניהם. החקירה המקצועית של יצחק וצוותו מגיעה לתוצאות ברמה מדויקת וחריפה במיוחד, אשר תגבש את הראיות הטובות ביותר עבור התיק.

תחומים מרתקים נוספים הם למשל תחום חקירות הנוער עבור הורים מודאגים. מקרים רבים מראים כי הורים רבים אינם רואים או מודעים למתרחש מאחורי גבם, וכך התנהגות לא נאותה ומסוכנת כגון עישון סמים, צריכת אלכוהול, אלימות, עבריינות ועוד, "חומקות להן מעונש". הצוות של יצחק מצוי לעזר, ככל שיש שינוי התנהגותי לא ברור אצל ילדיכם, ופותר את הסוגיה בהצלחה וברגישות. ולאחר מכן, מספק מידע אמין ומכוון לפיתרון הסוגיה כמו תכניות טיפול מגוונות, שיקום ומניעה. תחום מעניין נוסף הוא תחום החקירות המגזריות, אשר תודות לכלים המגוונים והכה רבים שיש ליצחק וצוותו כמו ידיעת שפות מדופלמת והכרת המגזרים השונים מ'בפנים', מאפשרים פתירת הסוגיה בצורה מדויקת.

עוד בענייננו, חקירות זכויות יוצרים וקניין רוחני, אשר באות לתת פיתרון לגניבת פרי עמלך ללא בושה. והרי, מאחר שמדובר בהליכים רגישים במיוחד בבתי המשפט אשר יכול ויביאו עימם הפסדים כספיים רבים מאד, הם דורשים הוכחות חותכות ומוצקות. לכן, ישנו צורך בליווי מקצועי לא פחות ממצוין אשר ייצר תוצאות מצוינות. יצחק וצוותו מתמחים בכך, ובאמצעים - מגוון אלמנטי החקירה שברשותם, יספקו זאת עבורך. תחום מעניין ומרתק נוסף הוא תחום החקירה לאיתור נכסים וממון, רכבים, כלי צמ"ה, כלים ימיים ואוויריים וכדומה. והרי, גניבת כלי הרכב הפכה ל"תעשייה" לכל הדעות בימינו, והנה, צוותו של יצחק מציע פיתרון מהיר ומוצלח אפילו לכך. ביכולתה של "סיקורית חקירות" לאתר את הרכב, או את הכלי האחר, ולהשיבו אליכם.

משרד חקירות שמספק תוצאות אמיתיות

הליכים משפטיים יכולים להיות לא פשוטים ומסובכים ואף מייאשים, ואף יכול ויארכו עוד ועוד על ציר הזמן, ועוד בסופו של דבר יכול ויצא הלקוח כאשר שכרו בהפסדו. שהרי, הליך משפטי נסוב סביב "האמת המשפטית" אשר דורשת הוכחות מדויקות, מוצקות ובעיקר- קבילות. זאת על מנת לגבש את אותה אמת, על מנת לזכות בתיק. על כן, שמו יצחק וצוותו למטרה לספק עבור כל לקוח ולקוח, בכל תיק מחדש, את הסיכוי הטוב ביותר בדמות הראיות המצוינות והמדויקות ביותר, אשר יגבשו את האמת המשפטית שתעניק לך את הניצחון הנכסף. בסופו של דבר, הניצחון האמיתי של יצחק וצוותו הוא הניצחון שלך, הן מבחינת רווח והישגים כלכליים והן מבחינת חיסכון במשאבים חשובים כמו זמן ואנרגיה. והתוצאה- אתה יכול לשים את ההליך המשפטי מאחוריך, ולהישען לאחור בחיוך רחב.

לצורך יעוץ, הכוונה ומתן פתרונות ללא כל התחייבות כספית עד שעה ראשונה, התקשרו למנהל ובעל המשרד יצחק מאיר בטלפון הנייד 053-6202089.

לאתר לחצו כאן
לפייסבוק לחצו כאן

מורן אוחיון, מוגש מטעם סיקורית חקירות
  • עוד באותו נושא:
  • חקירות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully