וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מערכת הלייזר Stellar M22 המתקדמת בארץ לטיפולי עור

גב' אנה דנשין, מוגש מטעם Lumenis

עודכן לאחרונה: 5.7.2022 / 15:16

הכירו את מערכת Stellar M22 אשר פותחה על ידי חברת "Lumenis" וקיבלה את התואר "גולדן סטנדרט" בתעשיית המכשור האסתטי

מערכת ה- Stellar M22 היא הפתרון המתקדם והטוב ביותר לטיפול במספר רב של בעיות עוריות בכלל גווני העור. המערכת הינה בעלת ארבע טכנולוגיות שונות אשר מהווה פיתרון אדיר ל- 72 אינדיקציות קליניות. רופאי אסתטיקה וקליניקות מובילות ברפואה אסתטית יוכלו להנות ממתן פתרון מהיר ובטוח למגוון לקוחות רחב. המגוון של הטיפולים נותן מענה לספקטרום רחב של בעיות אסתטיות: הפחתת עומק הקמטים, חידוש והשבחה עמוקה של רקמת העור, טיפול בסימני מתיחה ועור מדלדל, הסרת קעקועים, מיצוק והעלאת טונוס הרקמה היפרפיגמנטציה ועוד. היופי במערכת היא קבלת תוצאות של רקמת העור ללא צורך בטיפולים פולשניים ו/או כירורגיים. ודבר נורא לא פחות חשוב, שאין שום פגיעה בשגרת היום של המטופל.

הכירו את חברת הדגל Lumenis אשר זכתה לאהדה רבה בקרב מכוני טיפול אסתטיים ומרפאות מהגדולים בעולם. Lumenis הינה החברה המנוסה והוותיקה ביותר בתחום הטיפולים האסתטיים, החברה הינה בין לאומית וכבר זכתה לאהדה בקרב רופאים ומרפאות אסתטיקה מובילים. החברה קיימת כבר מלפני שנות ה-90 ומחזיקה בתקנים בינלאומיים מחמירים ביותר, כולל אישורי FDA ו-CE, וכלל התקנים הנדרשים במדינת ישראל.

חזון החברה הוא מצוינות, בטיחות ותוצאות. הטיפולים במערכות החברה מבוססים על תוצאות קליניות מוכחות אשר נבדקים במחקרים קליניים המתודעים בכתבי עת בינלאומיים. חברת Lumenis מאמינה שהאפשרויות והפתרונות הם אינסופיים ועל כך מבססת את כל הפתרונות הטכנולוגיים המתקדמים שלה בעולם האסתטיקה.

המערכת היחידה שפותרת מעל ל-70 ''כאבים אסתטיים''

את מערכת ה Stellar M22 פיתחה חברת Lumenis מתוך כוונה לתת פתרון אמיתי לסוגים רבים של בעיות עור. המערכת מציעה 4 טכנולוגיות שונות, כל טכנולוגיה מבוססת על סוג אנרגיה אחרת, עם התאמה במגוון הפרמטרים של אותה טכנולוגיה. כך נוצר מצב של התאמה ייחודית בין פרמטרים של הטיפול למצב הבעיה האסתטית. חשוב לציין שהמערכות בנויות במבנה של תצורות פולסים/שטף אנרגטי/משך הפולס עם התאמה לגוון העור של הרקמה המטופלת, כדי שהטיפול יהיה מאוד בטיחותי.

בין טיפולי האסתטיקה אותם מאפשרת המערכת: אקנה דלקתי וקומודוני, פיגמנטציה סנילית וסולרית ופוסט טראומטית, מרקם לא אחיד - עור מחוספס ולא הומוגני, כלי דם - נגעים וסקולריים, מלזמה בעומקים שונים, המנגיומה וכתמים אחרים המורכבים מכלי דם, נימים ברגליים, צלקות פוסט אקנה, צלקות לאחר ניתוח, סימני מתיחה, עור מדלדל, הסרת קעקועים ואיפור קבוע (ללא סיכון של הצטלקות הרקמה) ועוד.

חברת Lumenis שמה דגש ברור על תוצאות מושלמות, בטיחות ואיכות. הגופים הרגולטוריים מבצעים ביקורות סדירות כדי להבטיח את בקרת האיכות והבטיחות של כלל הפונקציות במערכת.
לא מצאנו מערכת זהה עם הבטחות זהות בשוק וזאת בדיוק בגלל החזון הגדול של חברת Lumenis המתרכז ב"תוצאות".

מערכת Stellar M22 אשר פותחה על ידי חברת "Lumenis. Stellar M22,
מערכת Stellar M22 אשר פותחה על ידי חברת "Lumenis/Stellar M22

"מכשיר חדשני המשלב ארבע טכנולוגיות במערכת אחת בלבד"

מערכת Stellar M22 כוללת בתוכה 4 טכנולוגיות שונות אשר ניתנות להחלפה בקלות ובמהירות, אפילו בזמן טיפול, זאת על מנת לאפשר לכל מטפל לבצע מספר רב של טיפולים אסתטיים על ידי מכשיר אחד. חשוב לזכור שהיום המגמה היא שילוב טכנולוגיות, והחלפה בין הטכנולוגיות באותו הטיפול חייבת להיות מהירה ונוחה למטפל.

איזה טכנולוגיות מרכיבות את מערכת Stellar M22?

מערכת Stellar M22 אשר פותחה על ידי חברת "Lumenis. Stellar M22,
מערכת Stellar M22 אשר פותחה על ידי חברת "Lumenis/Stellar M22

Universal PL OPT

ידית PL עם פילטרים מתחלפים בהתאם לסוג הטיפול המבוססים על טכנולוגיית OPT-Optimal Pulse Technology.

הטכנולוגיה מבוססת על ספקטרום של אנרגיית אור רחבה, אשר כוללת בתוכה 9 פילטרים ו-3 מוליכי גל ( ספוטים) הניתנים לשינוי בשניות. חשוב לציין שישנם בסט 2 פילטרים ייחודיים לחברת Douls''-Lumenis'' אשר מעלים בצורה מקסימלית את תוצאות הטיפול בהם: אקנה דלקתי, נגעי כלי דם. בעזרת מגוון רחב של פילטרים וגדלים שונים של הספוט, זה מקנה אופציה רחבה מאוד ונורא מדוייקת בהתאמה של טיפול ייחודי לסוג הבעיה מבחינת רמת החומרה, עומק שלה ברקמה ויחד עם זה התאמה לגוון העור של המטופל באזור הטיפול. כלל הספוטים מכילים מערכת קירור מובנית, שומרת על הטמפרטורה בממוצע של 10- מ''צ, כך שהטיפול נורא בטיחותי, עם מינימום אי נעימות למטופל. ישנם יתרונות מגוונים בטכנולוגיית OPT, המטפל בעל יכולת שליטה על תצורת הפולס. המערכת בעלת יכולות ביצוע של תרגום אנרגיה בעוצמה גבוהה למשך פולס קצר, אשר מאפשר להגיע לתוצאות בעלי אפקטיביות מקסימלית תוך הגנה על הרקמה המטופלת, העוצמה של הפולס קבועה לאורכו. בזכות הפרמטרים הללו ישנה העלאה באפקטיביות של הטיפול, ובקיצור של סדרת הטיפולים עד להגעה לתוצאה הסופית. בעזרת טכנולוגיה זו, ניתן לבצע יותר מ 20 סוגי טיפולים שונים, כגון: אקנה דלקתי, נגעים של כלי דם, פיגמנטציה מגוונת, הסרות שיער ועוד.

מערכת Stellar M22 אשר פותחה על ידי חברת "Lumenis. Stellar M22,
מערכת Stellar M22 אשר פותחה על ידי חברת "Lumenis/Stellar M22

ResurFX

לייזר 1565nm סיבי (Near IR), פרקשיונלי. לייזר מקטעי מכיל סורק CoolScan משוכלל ביותר אשר מקרר את הרקמה שעוברת טיפול, בעזרת הסורק קיימת אופציה של יצירת שטח הפציעה ב 18 וריאציות מדגמיות. ברמת התוכנה של המערכת קיימת אופציה של התאמת עוצמה ועומק חדירה של אנרגיית סיבי הלייזר. הלייזר באורך גל זה, הכרומופור העיקרי שלו הם מולקולות מים, אשר מרכיבןת כ 80% משכבת הדרמיס. בזכות זה, הפציעה מתבצעת בעומק שכבה דרמלית ולא פגיעה בשכבה אפידרמלית. חימום של המים יוצר סטימולציה מאסיבית של תהליך Neocollagenesis, כאשר התוצאה של התהליך היא עיבוי שכבה דרמלית, עליה ברמת סיבי קולגן והאלסטין. בעזרת טיפול זה מטפלים בצלקות פוסט אקנה, צלקות לאחר ניתוח, סימני מתיחה, עור מדלדל, עור נפול ולא מוצק, קמטים, ועוד.

מערכת Stellar M22 אשר פותחה על ידי חברת "Lumenis. Stellar M22,
מערכת Stellar M22 אשר פותחה על ידי חברת "Lumenis/Stellar M22

Q-Switched Nd:YAG

לייזר באורך גל 1064nm, מייצר עוצמה בפולסים של אורך זמן nanosec. בתצורת פולס כזאת מינורית מתרחש פירוק של כרומופור כהה, בין אם זה קעקוע/איפור קבוע או פיגמנטציה בצורה של פיצוץ אקוסטי. הפיגמנט מתפרק בתוך התא, ומערכת החיסון בעזרת המקרופאג'ים-התאים הבולעניים מוציאה את חלקיקי הפסולת מהרקמה שעברה טיפול. ישנם 7 גדלים של טיפים, להתאמה מקסימלית לסוג ועומק הנגע (ישנם גם 4 סוגים של טיפים חד פעמיים). הטכנולוגיה מאוד מתאימה במיוחד לסוג הפיגמנטציה הנפוצה במדינת ישראל- מלאזמה. בסוג פיגמנטציה זו יש צורך בטיפול עם אפקט תרמי מינימלי, וטכנולוגיה זו בול מתאימה לטיפול.

מערכת Stellar M22 אשר פותחה על ידי חברת "Lumenis. Stellar M22,
מערכת Stellar M22 אשר פותחה על ידי חברת "Lumenis/Stellar M22

Multi-SpotTM Nd:YAG

לייזר זה מייצר אורך גל של 1064 nm, הכרומופור של לייזר מסוג זה, זה מולקולות המוגלובין אשר נמצאים בנגעים שמורכבים מכלי גם: כלי דם בפנים, המנגיומות, כלי דם בגוף, ועוד. הלייזר מכיל מערכת קירור מובנת בתוך הטיפ שבא במגע מלא עם רקמת העור. התצורת של הפולס היא בעיקר Long-Pulse עם יציאות מרובות של פולסים מרובים. במהלך הטיפול מתרחש תהליך של קואגולציה של מולקולות ''הם'', אשר מרכיבים את תאי הדם. ישנם 4 סוגים שונים של טיפים בגדלים שונים, בהתאם לגודל של הנגע.

דיברנו עם שרונה תדמור (שרונה - אחות כירורגית, מדריכה קלינית מומחית לטיפולי לייזר דרמו-אסתטיים):

על השימוש במערכת הלייזר Stellar M22 :("המערכת הינה מערכת ורסטילית המשלבת 4 טכנולוגיות שונות הנותנות מענה יעיל בזמן הטיפול, בזכות כך שהמערכת כל כך גמישה - הטיפולים יותר קצרים ויותר ממוקדים. ההחלפה בין הידיות פשוטה וקלה והיא נעשית תוך כדי הטיפול עצמו. המערכת מאפשרת לי לטפל בכמה בעיות עור שונות בטיפול אחד קצר וממוקד".

מערכת Stellar M22 אשר פותחה על ידי חברת "Lumenis. Stellar M22,
30/Stellar M22

מפחדת מטיפול כואב? אין לך מה לדאוג!

בנוסף לכל זה, קיים במכשיר מנגנון בטיחות על האפידרמיס שהיא השכבה העליונה של רקמת העור, שאיתה באה במגע עם הטיפ של האפליקטור. המנגנון משלב מערכת קירור אשר שומרת על טמפרטורה קרה (-10 מ''צ) ויציבה לאורך הטיפול. בכך יש מניע של אי נעימות מיותרת ותופעות לוואי לא רצויות במהלך הטיפול.

בנוסף, אין צורך בזמן החלמה כך שאפשר להמשיך בשגרת יום כרגיל גם לאחר הטיפול.
שרונה תדמור (שרונה - אחות כירורגית, מדריכה קלינית מומחית לטיפולי לייזר דרמו-אסתטיים) מדברת על יתרונות אלה בקרב המטופלים שלה: "הטיפולים במכשיר Steller M22 הם קלים ואינם חודרניים. הטכנולוגיה החדשנית בתוך המכשיר מאפשרת למטפולים ולמטופלות שלי להמשיך בשגרת יום רגילה לחלוטין גם לאחר הטיפול עצמו כך שהם אינם צריכים לעצור את כל שגרת היום שלהם בשביל לעבור את השינוי בעור - תהליך הריפוי מתבצע מעצמו תוך כדי שגרת החיים"

מערכת Stellar M22 אשר פותחה על ידי חברת "Lumenis. Matteo Tretti Clementoni,MD,
טיפול בסימני מתיחה בעזרת טכנולוגיית לייזר ResurFX. שלושה חודשים לאחר שלושה טיפולי ResurFX/Matteo Tretti Clementoni,MD
מערכת Stellar M22 אשר פותחה על ידי חברת "Lumenis. Matteo Tretti Clementoni,MD,
טיפול בכלי דם בעזרת טכנולוגיית קרן אור PL OPT. שלושה חודשים לאחר שלושה טיפולי PL OPT/Matteo Tretti Clementoni,MD
מערכת Stellar M22 אשר פותחה על ידי חברת "Lumenis. Matteo Tretti Clementoni,MD,
טיפול בצלקות פוסט אקנה בעזרת טכנולוגיית קרן אור PL OPT. לאחר 3 טיפולים, לאחר 2 טיפולים ולאחר טיפול 1/Matteo Tretti Clementoni,MD

"בישראל יש מספר עצום של משתמשים בתוך קליניקות של רפואה אסתטית, שביעות רצונם של הקליניקות גבוהה מאוד"

אינסטגרם: lumenis.israel
פייסבוק: Lumenis Israel
אתר: lumenisisrael.co.il
אימייל: aviv@lumenisisrael.co.il
טלפון: 054-3334054

גב' אנה דנשין, מוגש מטעם Lumenis
  • עוד באותו נושא:
  • לייזר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully