וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכירו את סיון דרמון - האישה ששברה את שוק המטפחות וכיסויי הראש בסטייל

דבורה ריף פרי, מוגש מטעם סיון דרמון

עודכן לאחרונה: 19.6.2022 / 10:37

בעוד שהביקוש לכיסויי ראש ומטפחות עולה, סיון שמה לעצמה מטרה לתת מענה לכל אישה ולאפשר לה לכסות את השיער עם דגש ענק על יופי צנוע וסטיילינג

סיון דרמון. "סטודיו ניצבת שאול",
סיון דרמון/"סטודיו ניצבת שאול"

"זו זכות ושליחות בשבילי לכסות לנשים נשואות את שערות ראשן", מדגישה סיון דרמון בשיחה שלנו. בעוד שהביקוש לכיסויי ראש ומטפחות עולה, סיון שמה לעצמה מטרה לתת מענה לכל אישה ולאפשר לה לכסות את השיער עם דגש ענק על יופי צנוע וסטיילינג. המותג שלה מתרחב וכיום היא מקיימת סדנאות קשירה אישיות וקבוצתיות כחלק מהעסק.

בשיחה שלי עם סיון אני שמה לב כמה המותג שהקימה חשוב לה, אפשר לשמוע בקולה את התשוקה שלה בלגרום לכל אישה לאהוב את עצמה בכל מצב וגם עם כיסוי ראש "את מותג האופנה שלי לכיסויי ראש ואקססוריז פתחתי מתוך כוונה לאפשר לכל אישה לכסות את שערה בצורה הייחודית לה ולתת לה להרגיש האישה הכי יפה גם בנישואין וכמובן על מנת לקיים מצווה חשובה זו" מספרת סיון "בתור אישה חוזרת בתשובה אני זוכרת את הפעמים הראשונות שניסיתי לקשור מטפחת בקושי והרגשתי לא יפה ולצערי לא היה לי למי לפנות - זו התחושה הכי מסתכלת שיש. כיום, לאחר שעברתי את הקושי והבנתי שכיסוי ראש רק מעצים ומייחד את הנשיות, אני באה במטרה ברורה והיא לעזור לכל אחת ליהנות מכיסויי ראש מהממים ועכשוויים, תוך מתן מענה ללקוחה בזיהוי הקשירה המותאמת לה באופן ספציפי - אם זה מבחינת סגנון הקשירה, אופן הקשירה וצבעים שהכי מתאימים לה והכל מתוך אמונה והיצמדות להלכה עצמה".

הכירו את מותג המטפחות והאקססוריז "סיון דרמון"

המותג משלב בין איכות גבוהה ליופי והיצמדות מוחלטת להלכות צניעות ולהלכות כיסוי ראש. סיון הקימה אתר אי-קומרס על מנת לאפשר לכל אישה ומכל קצוות הארץ ליהנות מקולקציות המותג המנצחות שלה. באתר אפשר למצוא מגוון רחב של כיסויי ראש: לונגים, מטפחות מרובעות, צבעים מיוחדים ומגוונים, סוגי בד שונים. דגמי המטפחות והאקססוריז שלה מתחלפים, מתחדשים ומשתנים בהתאם לעונות השנה ועל פי טרנדים חדשים בעולם האופנה. לסיון חשוב להתחדש תמיד ולהציע ללקוחות שלה רק את המוצרים הכי 'שיקים' והכי עכשוויים שיש.

כשנכנסתי בהתחלה לאתר וראיתי את המחירים, לא הצלחתי להתאפק ושאלתי אותה מיד מהי הסיבה לכך?

סיון, שרואה את העסק שלה כשליחות מסבירה את הקשיים בלהיות אשת משפחה, לעיתים נשים מוותרות על עצמן ולא קונות מטפחת אופנתית כי ההוצאות היומיומיות גדולות מדי והן רואות במטפחות חדשות מותרות "המטרה שלי היא שכל אישה תוכל לפנק את עצמה בלי לחשוב על מחיר ולקנות לעצמה יותר ממטפחת אחת" היא אומרת "אישה נועדה ליופי, חשוב לי להנגיש ללקוחות שלי את האפשרות ליהנות מרבדים שונים של יופי במחירים שמתאימים לכולן".

העסק לא מפסיק לגדול וסיון מכניסה עוד ועוד קטגוריות לאתר עם דגש ענק על "שיק, סטייל ואופנה צנועה". כך שבנוסף למטפחות וכיסויי ראש המותג מציע שמלות ערב מהממות וצנועות, אקססוריז, עגילים, נפחים, קשתות ועוד. חזון העסק הינו לתת לכל אישה את המעטפת השלמה ולצאת עם "טוטאל לוק" מהחנות וללא הצורך לבזבז המון זמן בחיפוש אחר אקססוריז תואם או שמלה תואמת במקומות אחרים. בעולם בו המשימות ביום יום אינן מאפשרות בזבוז זמן - לסיון חשוב שכל אישה באשר היא תצליח להשקיע בעצמה למרות הלחץ המוטל עליה, אם זה בלוק היומיומי ואם זה בלוק שלפני חגים ומועדים.

"פתחתי את המותג בעקבות המסע האישי שלי"

סיון דרמון נשואה באושר ואמא ל5 ילדים. לאחר נישואיה סיון ובעלה חזרו בתשובה ואתגר הצניעות התחיל. סיון עוברת מביגוד רגיל לביגוד צנוע, פתאום היא צריכה לכסות את המרפקים, ללבוש חצאיות ארוכות ובנוסף לכל זה לשים כיסוי ראש.

"אני עד היום זוכרת את עצמי עומדת שעות מול המראה בניסיון לקשור מטפחות ללא הצלחה. אני זוכרת שבעלי היה מחכה לי לפני כל יציאה ולא הייתי רוצה לצאת מהבית מרוב תסכול ומרוב שהרגשתי לא יפה" היא מספרת "פתאום אני צריכה לכסות את השיער שלי ולא רק זה, גם ללבוש חצאיות ארוכות יותר, חולצות שמכסות את המרפקים. הרגשתי כאילו לוקחים לי את כל הנשיות". לסיון לא היה למי לפנות לייעוץ והדרכה ולכן הייתה צריכה לחוות את תהליך זה לבדה עד שהבינה כיצד לאהוב את זה ולקשור את הכיסוי בצורה מלכותית ויפה. היום היא באה לקצר לבנות נשואות

את התהליך על מנת שלא ייאלצו לעבור את מה שהיא עברה והיא מציעה מגוון רחב של מטפחות, כיסויי ראש ואקססוריז. בנוסף פתחה סדנאות ליווי אישיות וקבוצתיות במטרה לעזור לנשים לקשור מטפחות בהתאם למבנה פנים, סגנון וסטייל באופן ייחודי לכל אחת .

"הסוד של כל הדבר הזה טמון בבחירה נכונה ומדויקת של סוג המטפחת, צבעים מתאימים, סוגי הקשירה ובחירת מוצרים נלווים בצורה הנכונה"

סיון: "במותג שלי אני שמה דגש על כל שלבי הקשירה: מסידור נכון של השיער, להתאמת נפחים או קשתות ועד לקשירה עצמה. יש חשיבות נורא גדולה דווקא לשלבי הקשירה הראשונים, כאשר הבסיס טוב, הכיסוי נשאר על השיער לאורך כל שעות היום והקשירה נוחה.

אני מציעה אך ורק נפחים וקשתות איכותיים וזאת על מנת שהכיסוי יישאר על השיער לאורך כל שעות היום בלי שייפול, יחליק או ייהרס. זה בין הדברים שהכי חשובים לנו בכיסוי ראש - אף אחת לא רוצה להתעסק כל היום בקשירת כיסוי ראש מחדש".

"המטרה הגדולה של סיון היא לשנות את התפיסה המוטעית ולהראות לבנות נשואות שעם הדרכה נכונה אפשר אחרת".

סיון דרמון. "סטודיו ניצבת שאול",
סיון דרמון/"סטודיו ניצבת שאול"
סיון דרמון. "סטודיו ניצבת שאול",
סיון דרמון/"סטודיו ניצבת שאול"

סיון ממשיכה לספר על הקושי במעבר מרווקות לנישואין, ועל הקונפליקטים שנוצרים לאישה נשואה חדשה שאינה יודעת כיצד לכסות את שערה בדרך שהכי מתאימה לה. היא מספרת על לקוחות שמגיעות אליה לסטודיו בתחושות תסכול ואמרות כמו "אני לא מרגישה יפה" או "אני מרגישה זקנה עם הכיסוי ראש". המטרה הגדולה של סיון היא לשנות את התפיסה המוטעית ולהראות לבנות נשואות שעם הדרכה נכונה אפשר אחרת. הלקוחות של סיון יוצאות ממנה בתחושה עילאית. הן פתאום יודעות איך לעשות את זה נכון והן חוזרות להרגיש מדהימות ומבינות שכיסוי ראש הוא בעצם כתר האישה אשר מהווה עבורן תכשיט ייחודי ויוצא מן הכלל.

"אני נותנת לבנות שמגיעות אליי ערך ענק שמלווה אותן בחייהן גם לאחר שהן יוצאות מהסדנאות ליווי"

המותג "סיון דרמון" לא נח לרגע. מעבר לחנות אי-קומרס היא פותחת בסדנאות ליווי אישיות וקבוצתיות בהן היא מלמדת צעד אחר צעד כיצד לקשור כיסוי ראש בצורה הנכונה, איזו קשירה מתאימה לכל אחת ומה הצבעים שהכי יחמיאו לגוון העור ותווי הפנים. המידע וההדרכה שנותנת סיון לנשים שמגיעות אלייה נשאר איתן גם לאחר הסדנאות, במטרה ברורה שהן ידעו כיצד להתמודד עם בחירת מטפחות וקשירה נכונה גם בלעדיה.

סיון דרמון - דמות ייחודית בפני עצמה

מעבר למותג המטפחות שיצרה, סיון דרמון היא אישיות מעניינת ומרתקת בפני עצמה. סיון מנהלת עמוד אינסטגרם ומשתפת קהל צופות הדוק ב"לייפסטייל" שלה, באמונות שלה, בזוגיות שלה ובמותג שלה. סיון היא רב-גונית, אכפתית ונעימה וכשאני מדברת איתה אני מיד מבינה מדוע מותג המטפחות ואקססוריז שפתחה נקרא על שמה. כי אין ספק - סיון דרמון היא ערך מוסף בפני עצמו.

לאתר

לאינסטגרם

לכל הפעילויות של סיון (סדנאות, מדריכים ועוד): @SIVANDARMON

דבורה ריף פרי, מוגש מטעם סיון דרמון
  • עוד באותו נושא:
  • כיסוי ראש

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully