וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אינסטלטור בתל אביב: איך בוחרים?

מוגש מטעם ויקטור האינטסלטור

עודכן לאחרונה: 9.6.2022 / 10:40

כיום כל אדם יכול להיות אינסטלטור. כדי לעסוק בתחום זה אין צורך בשום רישיון כלשהו או הכשרה ועל כן, ניתן למצוא גם בשוק זה לא מעט אינסטלטורים לא מספיק מקצועיים אשר אינם יודעים כיצד לבצע את העבודה בצורה הטובה ביותר

אינסטלטור. freepik,
אינסטלטור/freepik

מכיוון שלא מעט אנשים זקוקים לשירותי אינסטלציה באופן מיידי לא פעם בשל בעיות שונות שעלולות להסב נזק מהותי אם לא יטופלו כמה שיותר מהר, הרי שהם מזמינים את האינסטלטור הראשון שהם מוצאים. לעיתים יגיע אליהם אינסטלטור חאפר שלא באמת יבצע עבודה מקצועית ויסב בעיקר נזק לטווח הקרוב או הרחוק. אם אתם זקוקים לשירותיו של אינסטלטור בתל אביב, גם אם יש לכם צורך בהם באופן מידי, חשוב מאוד שתחפשו אינסטלטור מקצועי ומנוסה ולא תתפשרו על כל אינסטלטור באשר הוא.

מה ההבדל בין אינסטלטור מקצועי לבין אינסטלטור לא מספיק מקצועי?

ישנם הבדלים מהותיים בין האופן שבו ניגש אינסטלטור מקצועי לבעיה לבין האופן שבו ייגש אינסטלטור לא מספיק מקצועי לבעיה. הנה כמה דוגמאות לכך:

אם מדובר על פתיחת סתימה בכיור, אינסטלטור מקצועי ישאל קודם כל האם עולים על גדותיהם כאשר סוגרים את הברז. אם התשובה שלכם תהיה לא. כנראה שהבעיה היא ספציפית לדירה שלכם אולם, אם המים עולים גם כאשר הברז סגור ככל הנראה שמדובר בבעיה כלשהי בבניין או בקומה מעליכם ועלות התיקון בוודאי לא תהיה עליכם. אינסטלטור לא מספיק מקצועי ינסה לבדוק מהי הבעיה אצלכם גם אם הבעיה לא באמת אצלכם כי המים עולים גם כאשר הברז סגור ולא פעם יבצע תיקון לא באמת נחוץ.

כמו כן, חומרים לפתיחת סתימות יכולים לגרום יותר נזק מתועלת ועל כן, אינסטלטור מקצועי לא ימהר לנסות לפתוח את הסתימה באותם חומרים לעומת אינסטלטור לא מקצועי שינסה את מזלו.

בנוסף, כאשר אינסטלטור מקצועי יגיע לביתכם בגין סתימה בכיור הוא לרוב יבדוק קודם כל את הסיפון. לא פעם הסיבה לסתימה בכיור היא לכלוך בסיפון שיש צורך לנקות. רק כאשר הוא יוודא שהסיפון לא הבעיה הוא ימשיך לבדוק מקורות אחרים לבעיה.

אינסטלטור לא מספיק מקצועי לא פעם ימציא בעיות שלא באמת קיימות על מנת להעלות את מחיר התיקון והטיפול בבעיה, לא ידייק במתן מענה לבעיה ובגין זאת לא פעם גם יגרום ליותר נזק מאשר תועלת שיתגלה לכם יותר מאוחר.

איתור נזילות - אינסטלטור מקצועי אל מול אינסטלטור לא מקצועי

איתור נזילות מהווה תחום חשוב מאוד במסגרת שירותי אינסטלציה. אינסטלטור לא מספיק מקצועי ישתמש תמיד במצלמה טרמית בכדי לאתר את הנזילה, גם אם אין באמת צורך לאתר את הנזילה באמצעות מצלמה תרמית וזאת בכדי שתשלמו יותר כסף על תהליך איתור הנזילה. אינסטלטור מקצועי יבחן את הבעיה ויבין האם אכן יש צורך להשתמש במצלמה טרמית בכדי לאתר את הנזילה או שמא ניתן לבדוק היכן הנזילה מצויה בלי לערב מצלמה טרמית.

החלפת דוד על ידי אינסטלטור מקצועי אל מול אינסטלטור לא מקצועי

אינסטלטור לא אמין ולא מקצועי ימליץ בכל סוג של תקלה בדוד להחליף את הדוד החדש. לא פעם הוא ימליץ לכם להחליף את הדוד בחדש על אף שיש לכם אחראיות עליו. אינסטלטור מקצועי יבחן את התקלה שבגינה הדוד איננו פועל ורק במידה שאכן בלתי אפשרי לתקן את התקלה או שלא משתלם לתקן אותה, הוא ימליץ על החלפת הדוד ולא לפני שהוא יבדוק האם לדוד יש עדיין אחראיות בתוקף.

במידה והוחלט להחליף את הדוד, חשוב מאוד להיעזר מאינסטלטורים לא מספיק מקצועיים אשר לא יתקינו אל חוזר ושסתום ביטחון. אל חוזר הוא אמצעי ביטחון שהמים לא יחזרו אחורה במקרה של הפסקת מים בכל הבניין. כאשר אין אל חוזר המים עלולים לרדת למטה בצינור. כאשר הדוד דלוק ואין מים, גוף החימום יכול להישרף. גם שסתום ביטחון בדוד הוא דבר חשוב מאוד ויש לוודא שהאינסטלטור התקין אותו.

אין ספק שלא משנה לאיזה צורך הזמנתם את האינסטלטור, עליכם לזכור כי אינסטלטור מקצועי ומנוסה יבצע את העבודה בצורה תקינה ואמינה ולא ידרוש מחיר גבוה יותר. אינסטלטור לא מספיק מקצועי יכול גם להסב לכם נזק בביצוע תיקון לא מספיק איכותי וגם יגרום לכם לשלם הרבה יותר מכפי שבאמת יש צורך.

כיצד תבחרו אינסטלטור בתל אביב?

אם אתם מחפשים אינסטלטור בתל אביב, חשוב מאוד כאמור שתבחרו אותו בקפידה. על כן, טרם אתם בוחרים אינסטלטור תל אביב, כדאי מאוד לחפש עליו מידע, לבדוק מהו הותק והניסיון שיש לו בתחום, האם הוא עוסק שנים רבות בתחום האינסטלציה ויש לו ידע מקצועי רחב היקף בתחום על מנת לסייע לכם בתיקון כל סוג של בעיה או שמא הוא רק התחיל לעסוק בתחום ועל כן יתכן כי הוא לא מספיק בקיא בו. כמו כן, חשוב מאוד שתבדקו היכן האדם למד את התחום, האם הוא למד אותו באופן מקצועי או שמא הוא עבד עם בן משפחה או חבר לצורך צבירת הידע המתאים לעיסוק בתחום. מעבר לכך, חשוב מאוד לבדוק מהו המוניטין של האינסטלטור. כיום ניתן למצוא באינטרנט לא מעט מידע ובעיקר המלצות ודיס המלצות על כל איש מקצוע לרבות אינסטלטורים. כדאי לקבל המלצות על אינסטלטור גם מאנשים קרובים אליכם כגון: בני משפחה או חברים אשר בחרו בשירותיו של אינסטלטור בעבר ויכולים להעיד על המקצועיות שלו, על האמינות, על הניסיון והמחיר שהוא דרש תמורת עבודתו. הדבר החשוב ביותר הוא לבחור באינסטלטור אמין, אשר תוכלו לסמוך עליו שהוא מאבחן את הבעיה בצורה מדויקת ומעניק את המענה הטוב ביותר לבעיה שלכם.

מוגש מטעם ויקטור האינטסלטור

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully