וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוגגים בקרוב אירוע קטן? אל תוותרו על תיעוד מקצועי לכל החיים

מוגש מטעם Aramapp

עודכן לאחרונה: 3.7.2022 / 11:03

ברית מילה, בת מצווה, עלייה לתורה או "סתם" יום הולדת עגול ומיוחד. אירועים אלו מרגשים מאוד ומגלמים בתוכם את השינויים שעוברים אתם והמשפחה שלכם לאורך השנים. חגית אבן חן, צלמת לאירועים קטנים, עם טיפים שיספקו לכם מזכרת בלתי נשכחת

אתם חוגגים בקרוב אירוע משמח? אז קודם כל המון מזל טוב. במהלך החיים אנו חוגגים הרבה אירועים קטנים ומשמעותיים עם האנשים הכי אהובים וחשובים לנו - המשפחה והחברים. ברית מילה לרגל הצטרפותו של עולל חדש, חגיגת בת מצווה לנערה המתבגרת בארוחה במסעדה, עלייה לתורה בבית הכנסת לנער בר המצווה, יום הולדת מיוחד, עגול או מופלג, חגיגות ימי נישואין, טקס אירוסין ועוד. אירועים אלו מרגשים מאוד ומגלמים בתוכם את השינויים שעוברים אתם והמשפחה שלכם לאורך השנים. חגית אבן חן, צלמת לאירועים קטנים, משפחות ובוק בת ובר מצווה, מסבירה מדוע כדאי לכם להיעזר בצלם מקצועי ולא לוותר על חוויה לכל החיים.

גודלו של אירוע קטן

אירוע קטן מוגדר כך בעיקר בגלל מספר האורחים שבו (בין 30 ל-100 מוזמנים). למרות שמדובר במספר קטן יחסית של מוזמנים, ההשקעה, החשיבה על כל הפרטים הקטנים והמשמעות של האירוע הם גדולים, לכן כדאי מאוד לדאוג לתיעוד מקצועי, איכותי וייחודי.

צילומי משפחה. חגית אבן חן,
צילומי משפחה/חגית אבן חן

צילום בנייד או צילום מקצועי?

כולנו מרבים לצלם בנייד המשוכלל, המאפשר לנו להנציח רגעים ולהסריט אותם בכל רגע נתון. אבל נודה על האמת כי הצילומים הללו, אם נעשו על ידכם או על ידי האורחים באירוע, הינם חובבניים ולא יספקו לכם מזכרת איכותית מהאירוע ויותר מכך, לא תמיד אתם תהיו בהם. גם האורחים שלכם באים ליהנות מהאירוע ולא להיות על תקן של צלמים, וגם למי שיש מצלמה טובה, לא יידע בהכרח לתפוס את הרגעים החשובים בזמן הנכון. לכן מומלץ בחום להזמין צלמ/ת המתמחים בצילום אירועים קטנים, וליהנות מצילומים איכותיים ומרגשים שיישארו לכם למזכרת.

צילומי משפחה. חגית אבן חן,
צילומי משפחה/חגית אבן חן

מזכרת ייחודית, איכותית ומרגשת

אירוע קטן הוא אירוע באווירה אינטימית ומרגשת במיוחד, וגודלו לא אמור להשפיע על בחירת אנשי המקצוע שתבחרו. הצלמ/ת שילוו את האירוע יוכלו להנציח רגעים מיוחדים וחשובים, את הפנים הנרגשות, את הדמעה על הלחי, את החיבוקים והחיוכים ואת כל אותם רגעים קטנים של אושר שיהיו במהלכו ואתם תוכלו להיות רגועים ולחוות את האירוע במלואו. במהלך צילום האירוע, אני מצלמת צילומי אווירה שיתעדו את המקום וההתרחשות, מאגדת אתכם לצילומי משפחה, שזו הזדמנות מצוינת בשבילם, ובנוסף, תופסת את כל הרגעים הספונטניים והאותנטיים של בין לבין, כשלא שמים לב למצלמה - אלו התמונות הכי יפות ומרגשות מבחינתי ויש להן ערך מוסף רב.

בבחירה לצלם באופן מקצועי ואיכותי את האירוע המיוחד שלכם, אתם מעניקים לעצמכם מזכרת מרגשת שתלך אתכם שנים רבות קדימה. אחרי כמה שעות האירוע מסתיים, אך התמונות נשארות לתמיד והן ירגשו וישמחו אתכם כשתתסכלו בהן, בכל פעם מחדש.

ומה עם אלבום?

בימינו, מעטים מדפיסים תמונות או מעצבים אלבום, הכל נשאר בנייד או במחשב. כצלמת, אני יודעת שיש ערך רב לאלבום פיזי מודפס, כזה שכיף להחזיק ביד, לשבת עם המשפחה בנחת בסלון ולדפדף בו, להתעכב על התמונות בנחת, להיזכר בכל אותם רגעים מרגשים, משמחים ומצחיקים מהאירוע. מומלץ מאוד, למרות התוספת במחיר, להדפיס אלבום שכזה למזכרת. אז עד החגיגה הבאה, שיהיה במזל טוב ונתראה בשמחות!

חגית אבן חן - יוצרת זכרונות לחיים. צלמת אירועים קטנים, משפחות ובוק בת מצווה
www.hagitevenhen.com

מוגש מטעם Aramapp

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully