וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כללי ברזל חשובים להלוואה לעסקים קטנים

מוגש מטעם Bpc פיננסים

עודכן לאחרונה: 7.6.2022 / 13:38

הגעתם למסקנה כי מוטב לכם לקחת הלוואה לעסק? אם יש לכם עסק קטן מוטב כי תכירו מספר כללים חשובים שעשויים לשנות את תמונת המצב כולה

הלוואה. freepik,
הלוואה/freepik

עסקים קטנים שלוקחים הלוואה מבלי להכיר את הכללים השונים עלולים לשלם עליה ביוקר. לא רק שהיא לא תקדם אותם למקום הרצוי, היא תביא איתה בדיוק את התוצאה ההפוכה. אתם מבחינתכם לא יכולים לקחת סיכונים כאשר זה נוגע לעסק שלכם. תזכרו כי עסק קטן שנקלע לקשיים יתקשה מאוד לחזור לדרך המלך, לפעמים הרצון לא יהיה מספיק.

תנסו להשיג הלוואה בערבות המדינה

כאשר אנו מדברים על הלוואה לעסק קטן מוטב לנסות לקחת הלוואה בערבות המדינה. הלוואה בעקבות המדינה היא הלוואה שמגיעה עם תנאים מאוד אטרקטיביים. זוהי הסיבה שבגללה לא מעט עסקים קטנים מנסים להשיג את ההלוואה הזאת. נזכיר כי הלוואה לעסקים קטנים בערבות המדינה תהיה מורכבת, ויהיה עליכם לעמוד בתנאי סף שונים. מהסיבה הזאת יכול להיות כי תתקשו להשיג את ההלוואה שאותה אתם רוצים להשיג. עם זאת אינכם צריכים לשלול את ההלוואה הזאת על הסף, היא יכולה להציל אתכם. לא מעט בעלי עסקים קטנים שקיבלו הלוואה בערבות המדינה הצליחו למנף אותה למקומות שונים.

הבינו בדיוק מה תעשו עם הכסף

רוצים לקחת הלוואה לעסקים קטנים? עוד לפני שאתם לוקחים את ההלוואה מוטב כי תבינו מה אתם הולכים לעשות עם הכסף. כך תוכלו מיד עם קבלת הכסף לנתב אותו למקומות הנכונים מבחינתכם. נדגיש כי מה שנכון וטוב לעסקים קטנים אחרים לא בהכרח יהיה נכון וטוב גם לכם. אתם צריכים לשאול את עצמכם איזה פעולה תאפשר לכם להשיג את המטרה שהצבתם לעצמכם. אם לא תחשבו מראש מה תעשו עם הכסף, תתקשו להוציא ממנו את מירב התועלת. עסקים קטנים שלא מכינים תוכנית מפורטת יבזבזו את הכסף על דברים שאין בהם צורך. תוכלו להתייעץ עם יועץ עסקי שיסביר לכם בדיוק מה נכון לעשות עם הכסף שקיבלתם בהלוואה.

הכירו את יכולות ההחזר שלכם

אומנם יהיה לכם מאוד קשה לדעת מה יקרה בעתיד בכל מה שקשור ליכולות ההחזר. עם זאת רצוי מאוד שתנסו להבין כמה תהיו מסוגלים להחזיר כל חודש מבלי לסבך את עצמכם. ישנם עסקים קטנים שנמצאים בצמיחה, ולכן לא תהיה לכם בעיה להחזיר סכום חודשי יחסית גבוה. מצד שני ישנם עסקים קטנים שנמצאים בבעיית תזרים, להם יהיה מאוד קשה להחזיר סכום כסף גבוה. ברגע שתבינו מה הם הגבולות שלכם יהיה לכם מאוד פשוט למצוא את ההלוואה המושלמת. הלוואה לעסקים קטנים צריכה להיות הלוואה שתקדם אתכם, ולא כזאת שתחזיר אתכם לאחור. תעשו בדק בית מקיף בשביל שתוכלו לקחת את ההלוואה מבלי שיהיו בעיות שונות בהמשך.

תעשו סקר שוק בין בנקים שונים

אם לא קיבלת הלוואה בערבות המדינה, אל תסכימו מיד לכל הלוואה שתקבלו. כל בנק ירצה לתת הלוואה לעסקים קטנים כל עוד מדובר על עסק בריא. לפיכך בתור לקוחות תוכלו להעביר את הכוח לידיים שלכם. תוכלו לבחון את התנאים השונים בבנקים, כך תוכלו למצוא את הבנק המושלם לכם. בנק שיאפשר לכם להשיג את התנאים הכי נוחים שיש, אלה שלא יכבידו עליכם בהמשך הדרך. סקר שוק בין הבנקים יכול לקחת מספר שבועות, לכן תזכרו לעשות אותו מבעוד מועד. בעלי עסקים קטנים שנזכרים מאוחר מידיי עלולים להצטער על ההתמהמהות. אם לא תעשו סקר שוק תמצאו את עצמכם לוקחים הלוואה שלא תתאים לכם ולא תטיב אתכם בהמשך הדרך.

רוצים לשמוע עוד על הלוואה לעסקים קטנים? כנסו לאתר>>

מוגש מטעם Bpc פיננסים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully