וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

להיות בבית ולהרגיש במלון: המגבות, המצעים והאקסטרה פינוקים

מוגש מטעם ערד טקסטיל

עודכן לאחרונה: 29.5.2022 / 16:32

לא תמיד אפשר לצאת לחופשות, ולפעמים היינו רוצים שהבית שלנו ייראה קצת כמו המלון. בעזרת כמה פעולות פשוטות, ניתן לשדרג את חדר השינה ואת חדר האמבטיה בלי להיכנס להוצאות גדולות. הפרטים בפנים

חופשה במלון היא הנאה שכולנו רוצים, ומדי פעם גם יוצאים לבילוי שכזה. אנחנו נהנים מהשקט, מהיכולת לצאת מהשגרה, מהחדר היפה והמעוצב, מהפינוק שמאפשר לנו פשוט ליהנות בלי לטרוח בשביל זה. לא תמיד אפשר לצאת לחופשות, ולפעמים היינו רוצים שהבית שלנו ייראה קצת כמו המלון. יש כמה פעולות שיכולות לשדרג את חדר השינה ואת חדר האמבטיה בלי להיכנס להוצאות גדולות. לא צריך להזמין מעצב פנים לצורך זה, וודאי שאין צורך להזמין שיפוצניק ולשבור קירות אם לא תכננתם לשפץ. בכמה נגיעות, הוספת פריטים וחשיבה עיצובית אפשר ליצור אסתטיקה מפנקת, כך שתוכלו ליהנות מרגיעה, משקט ושלווה אחרי יום פעילות בחדר מעוצב, יפה ונעים.

מעצבים חדר שינה

כשמדובר על הלבשת חדר, אין צורך להחליף את המיטה, אך בהחלט אפשר להצטייד בסט של מצעים חדשים ויפים בצבעים שאתם אוהבים. אפשר ליצור ניגודים בין צבע הסדין לצבע הציפיות, ואפשר להוסיף עוד כריות לשדרוג המראה. אם אוהבים צבעים בהירים ומרגיעים או צבעים שיתאימו לווילונות, לכורסה או לשטיח, אפשר לבחור בכל צבע שיתאים וייצור אווירה מהפנטת.

להשלמת המראה המעוצב, אפשר להוסיף תאורה. הכוונה היא לתאורת לילה עדינה, שיוצרת מראה חמים ומוסיפה צבע. מנורה ליד המיטות, מנורה ליד שידת האיפור, ואפשר להוסיף גם מנורה עומדת בפינת החדר. הכול תלוי בבחירה שלכם, בהעדפה שלכם וכמובן תוך התחשבות בגודל החדר. אם יש מדפים בחדר, אפשר להוסיף עליהם נרות יפים ופריטים נוספים כמו תמונות קטנות במסגרות עם רגלית.

עלי ריח ונרות. pixabay,
הפרטים הקטנים הם אלה שעושים את ההבדל הגדול/pixabay

משדרגים את חדר הרחצה

חדרי האמבטיה בשנים האחרונות קיבלו תשומת לב רבה יותר, והיום הם לא רק קיטונים קטנים ופונקציונליים, אלא הם חלק מהעיצוב של הבית. הפרטים הקטנים הם אלה שעושים את ההבדל הגדול במקלחת. חיפוי הקירות נותר כפי שהוא, כך גם האמבטיה או המקלחון, הכלים הסניטריים והברזים. את כל שאר הפריטים ניתן להחליף, לשנות, לבחור ולעצב, והם יוצרים מראה שונה ומפנק, בדיוק כמו בבית מלון.

הפריטים הקטנים אך ההכרחיים שכל אחד זקוק להם במקלחת הם מגבת, כלי רחצה ומראה. את הפריטים הללו אפשר לבחור כך שייתנו תחושה חדשה ומפנקת, וגם להוסיף כמה אביזרי עיצוב. אם יש מדפים במקלחת, אפשר להניח עליהם מגבות חדשות בצבעים משתלבים או בצבע מסוים שיתאים לחלל החדר ולצבעים שלו.

במקום להצניע את המגבות בתוך ארון, מומלץ להניח אותם כפריט יפה ומעוצב. את המגבות לפנים אפשר להתאים בצבען למגבות הגוף, ולתלות על מתלה או להניח בצורה מגולגלת בתוך סלסילה קטנה. אפשר להניח על מדף או בתוך מדף בנוי, אם יש, נרות ריחניים, בקבוקי סבון יפים ואפילו עציץ קטן.
כמו כן ניתן להניח שטיחון, או להחליף את השטיחון הקיים לאחר, שמתאים ומשתלב בצבעו עם שאר האביזרים. ניתן להוסיף מדפי עץ או שידת מדפים, כמובן תלוי בגודל החלל, ולהניח עליהם פריטים יפים, קופסאות עם מוצרי טואלטיקה, סלסילות ועוד. אם יש לכם וילון אמבטיה, ניתן להתאים את הצבע שלו לשאר הפריטים ואפילו לעיצוב חדר השינה.

ישנם חדרי רחצה שבהם יש מקלחון, יש אחרים עם אמבטיה, ג'קוזי או אמבטיה מעוצבת על רגליים. בכל אחת מהאפשרויות ניתן לשדרג את סביבת הרחצה באמצעות הוספת בקבוקי סבון צבעוניים, סבונים קשיחים יפים או אגרטל המתאים לגוונים בחדר או בצבע בולט במכוון.

אוהבים חלוקי רחצה? כמו בחדרי המלון, תלו חלוקים על קולב בתוך החדר, ותנו לעצמכם להרגיש שהגעתם למקום המרגיע בסוף היום, ואתם נהנים ממראה עיניכם. חוויה של ספא או של מלון בבית שלכם.

מוגש מטעם ערד טקסטיל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully