וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניקוי בלחץ מים גבוה: כל היתרונות והטיפים

מוגש מטעם פרוג׳ט

עודכן לאחרונה: 16.5.2022 / 16:59

למה כדאי להשתמש בשירותי ניקוי בלחץ גבוה, אילו פתרונות ניתן להשיג מה היתרונות ואיך מוצאים ספק? התשובות בפנים

ניקוי בלחץ מים. freepik,
ניקוי בלחץ מים/freepik

ניקיון בלחץ מים גבוה זוהי בעצם טכנולוגיה מתקדמת לפתרון של בעיות רבות, מדובר למעשה במשאבת מים אשר מוציאה את המים בלחצים גבוהים במיוחד החל מ-200 בר ועד 3,000 בר, ככל שלחץ המים גבוה יותר כך המכשיר עוצמתי יותר ומתאים לעבודה אגרסיבית יותר.

המשאבה מושכת את המים ממיכל או ישירות מחיבור מים אשר זמין בשטח, במקרים של ניקוי בלחץ מים חמים המים עוברים דרך דוד שמחמם אותם ואז יוצאים מאקדחים בעוצמה גבוהה, לאקדחים מחוברים דיזות שונות ומגוונות אשר מותאמות באופן ספציפי לסוג העבודה וסוג המכונה, החל מדיזה לניקיון, דיזה מסתובבת, דיזה לחציבה וכו' .

איזה פתרונות ניתן להשיג באמצעות ניקיון בלחץ מים גבוה?

שטיפה בלחץ מים מתאים למגוון רחב ביותר של פתרונות בתעשייה, במוסדות, בענף הבניה וללקוחות פרטיים, החל מהבסיס שזה ניקיון - בעיקר למשטחים חיצוניים וחזיתות, כגון ניקוי אבנים משתלבות, ניקוי אבן ירושלמית, ניקוי חזיתות מבנים, הסרת גרפיטי ועוד.

בתעשיה משתמשים בלחץ מים גבוה לניקוי מפעלים, פסי יצור, סילואים, דודי קיטור ועוד. בענף הבנייה משתמשים רבות בניקוי בלחץ מים גבוה כשמדובר בלחצים גבוהים של 2,000-3,000 בר לחציבת בטון ולחספוס בטון ובלחצים בינוניים 500-1,000 בר לניקוי חזיתות בניינים לפני איכלוס, ניקוי שאריות בטון ממשטחים ציבוריים, ניקוי חניונים לפני איכלוס ועוד.

מה היתרונות של שטיפה בלחץ מים גבוה?

לשטיפה בלחץ מים יתרונות רבים ומגוונים לכן לא פלא שרבים בוחרים בשיטה בזאת, כדי לפתור מגוון בעיות. היתרון הגדול ביותר של שטיפה בלחץ מים גבוה זה כמובן הטכנולוגיה האקולוגית, שטיפה בלחצים של 500 בר ומעלה היא כל כך עוצמתית עד שהיא מייתרת שימוש בכימיקלים וכך גם שומרים על הסביבה וגם נמנעים מפגיעה במשטח.

יתרון נוסף שיש לעבודה בלחצים גבוהים הוא שזאת שיטת עבודה נקייה ויחסית מאוד מהירה, העבודה עם הדיזות המתאימות ובמכשור המתאים יכולה לחסוך שעות עבודה רבות ובכך גם לחסוך בעלויות.

איך מוצאים ספק טוב לניקוי בלחץ מים?

כמו כל דבר מציאת ספק טוב מתחילה מחיפוש וקבלת הצעה מ-2-3 ספקים בתחום, כדי לבחור את הספק המתאים ביותר עבורכם יש להתחיל מאופי השירות של הספק, לבדוק שהוא אכן נותן שירות באזור שלכם, שהוא נותן מענה אנושי ואדיב ושיש לו מידע מקצועי ואמין, הבדיקה הבאה שנעשה היא לגבי סוג הציוד של הספק, האם הוא מתאים לצרכים שלכם? האם הוא עוצמתי מספיק? אם מדובר בעבודה בשטח האם לספק יש מכשיר עצמאי או שהוא דואג לגנרטור?

אחרי שראינו שהציוד מתאים יש לבדוק את רמות המחירים , מחיר יקר מידי לא תמיד מצדיק ומחיר זול מידי יכול להחשיד, לכן אנחנו ממליצים לבחור את הספק שיתן את התמורה הטובה ביותר עבור המחיר האטרקטיבי ביותר ושאנחנו אומרים תמורה טובה ביותר אנחנו מתכוונים למקצועיות, ציוד מתקדם, אחריות מוצר, צוות מבוטח ומוסמך לעבודה ושירות אדיב.

מוגש מטעם פרוג׳ט
  • עוד באותו נושא:
  • ניקוי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully