וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מערכת שמבטיחה לסייע לעסקים לנהל נכון ספקים מגייסת ב"הדסטארט"

מוגש מטעם Orders

10.5.2022 / 14:01

Orders מגייסת מימון לפיתוח מערכת הזמנות רכש שתעשה סדר ותציע לבעלי עסקים ניהול פשוט ומדויק מול כל ספק בכל הזמנת רכש

הפסדים כספיים בעסק בגלל עבודה לא מסודרת מול ספקים מציגים תמונה עגומה ממנה סובלים לא מעט עסקים הן במדינת ישראל והן במדינות רבות אחרות בעולם. Orders מגייסת מימון לפיתוח מערכת הזמנות רכש שנוגעת בנקודה זו על מנת להציע ניהול פשוט ומדויק מול כל ספק בכל הזמנת רכש.

אורדרס. orders,
אפשר לעשות את זה פשוט ומדויק/orders

ההשפעות הבעייתיות בעבודה מקרטעת של עסקים מול ספקים

במשק הישראלי יש עשרות אלפי חנויות ועסקים קטנים אחרים מתחומים רבים ומגוונים שעובדים מדי יום מול ספקים שונים. חנויות לממכר חומרי בנייה, קבלני שיפוצים, טכנאי מוצרי אלקטרוניקה ואחרים נחשפים להשפעות בעייתיות בניהול ספקים, המביאות אותם להפסדים כספיים שיכולים להקשות על תזרים המזומנים של העסק, ולעתים אף חלילה להוביל אותו לסגירה בתוך פרק זמן קצר.

מדי שנה נסגרים עסקים רבים בישראל לא רק בגלל הפסדים שנוצרו מהכנסות נמוכות או מאי גיוס לקוחות חדשים, אלא גם בגלל הוצאות קבועות ומשתנות כבדות, ובגלל טעויות בעבודה בהזמנות רכש מספקים, כמו למשל איבוד של חשבוניות, העלאת מחיר מצד ספק כלשהו ללא עדכון מראש וכיו'. חשוב לזכור שאיבוד חשבונית גורר גם איבוד של קבלת סכום מע"מ התשומות וחוסר יכולת להכיר בחשבונית כהוצאה שנוצרה למטרת יצירת הכנסה. אם נוסיף לכך את בזבוז הזמן בחיפוש אחר חשבונית אבודה או בכוח אדם שלא מנוצל ביעילות בגלל חוסרים ואי התאמות מול ספקים, נבין עד כמה ההשפעה השלילית על כל עסק יכולה להיות בעייתית מאוד.

אפשרויות ניהול הספקים בישראל נכון לעכשיו

במצב מאתגר כזה עבור עסקים רבים בארץ ובעולם, אין ספק שקיים רצון רב מצדם של בעלי עסקים לעבוד בצורה מסודרת, יעילה, מדויקת, פשוטה ומהירה יותר. אך המצב בארץ מצייר תמונה שונה לחלוטין בכל הקשור למערכות ניהול לעסקים. היום מערכות ניהול עסק רבות נחשבות למסורבלות, לכאלה שלוקות בחוסר רספונסיביות או בחוסר באפליקציה לניהול מרחוק עם סמארטפונים למשל, ובנוסף לכל הן גם מצריכות הוצאה כספית לא מבוטלת מהעסק.

מאחר שמערכות אלה גם מתאימות יותר לניהול מגוון רחב מאוד של משימות, הרי שלמטרה של ניהול הזמנות רכש הן פחות יעילות. בפועל, ניתן למצוא לא מעט בעלי עסקים שלא משתמשים בכל האופציות של מערכות ניהול עסק שונות, בעיקר בגלל שמדובר על חוסר גמישות וצורך בלמידה ממושכת. כך קורה שבעסקים רבים משקיעים המון בגיוס של לקוחות חדשים, במתן שירות איכותי לאחר הקנייה ובשיווק של העסק באמצעות דיוורים ישירים וכד', כשהדבר נעשה בעזרת מערכת ניהול מורכבת. אך עסקים כאלה לרוב גם לא מצליחים לשלוט בניהול העבודה מול הספקים, ובכך הם מפסידים לקוחות בגלל עליות מחירים לא מתואמות או שהם מוכרים ברווח נמוך, כשבנוסף לעתים נוצרים הפסדים גם בגלל טעויות בכרטסות הספקים.

כיצד Orders מביאה לטיפול במצבים של טעויות והפסדים

המודל העסקי של Orders, יחד עם יכולות התפעול הנוחות שיקבל כל משתמש, מביאים לטיפול שמונע הפסדים בגלל טעויות ואיבוד מידע. לאחר גיוס ההמונים וההפצה לשוק, המערכת תשווק על בסיס של מנוי חודשי או מנוי שנתי שיציג לעסקים הוצאה כספית פחותה מאוד ביחס למערכות שקיימות היום בשוק. אלו שיתגייסו לגיוס הכספים ייהנו ממחירים נמוכים עוד יותר, ומי שרק ירצה לנסות מערכת ניהול הזמנות רכש זו, יוכל לעשות זאת ללא תשלום למשך חודש.

מעבר לתשלום על המערכת, החיסכון יבוא לידי ביטוי בניהול עבודה מדויקת וקלה בכל הזמנות הרכש מול הספקים השונים של העסק. המערכת תאפשר למי שעובד עליה לתעד את כל היסטוריית ההזמנות לספקים, לבדוק את מצב הכרטסת כדי לעלות על טעויות, לקבל עדכון מספק שמעלה

מחירים כדי להחליט אם לאשר זאת, לקבל נתונים סטטיסטיים ודו"חות בקבצים שונים, לבצע פעולות ניהול ממסך אחד במהירות רבה מבלי שיהיה צורך לעבוד עם עוד לשוניות, לוודא שאין חשבוניות חסרות לאחר ביצוע הזמנות רכש ועוד.

סטטיסטיקות אורדרס. orders,
לקבל נתונים סטטיסטיים ודו"חות בקבצים שונים/orders

מה יגלו בעלי עסקים שייחשפו לממשק הניהול ולמודל העסקי של המערכת?

פיתוח המערכת יאפשר לבעלי חנויות ועסקים רבים אחרים הן בישראל והן בעולם, לגלות אלמנטים מגוונים שיכולים לעזור להם במשימות השונות מול ספקיהם. ממשק המערכת מגיע ב-3 שפות (עברית, אנגלית ורוסית) כדי להתאים לאוכלוסיות שונות הן בארץ והן בעולם, והוא נחשב לנוח מאוד בזכות הקפדה על חוויית משתמש ידידותית בכל פעולה. הממשק הנוח מדגיש גם שמדובר על מערכת שקל מאוד ללמוד כדי לתפעל אותה בעסק במהרה, גם אם אין ידע במחשבים או ידע קודם במערכות ניהול עסק.

כך יוכל כל מי שמשתמש במערכת לבצע במהירות רבה הזמנות רכש חדשות בדף הראשי בלבד, לערוך או לשנות סטאטוס בהזמנות בכרטיסיה שתימצא באותו עמוד, לייצא דו"חות שונים בפשטות, לעבוד מול כל ספק במיילים או בהודעות ווטסאפ, לקבל התראות, לסנן הזמנות בהתאם לקטגוריות או לספקים ולזמנים מוגדרים ועוד. לטובת ציבור המשתמשים, ניתן יהיה להיעזר בתמיכה בצ'אט, לקבל סיוע בטלפון או במייל ולצפות בסרטונים שימושיים במרכז העזרה וההדרכה.

הפיתוח ייצא לפועל במידה ויגייס הון דרך אתר גיוס מימון המונים הדסטארט. מוזמנים לבקר בדף הפרויקט.

מוגש מטעם Orders
  • עוד באותו נושא:
  • הדסטארט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully