וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הובלות דירה: כל מה שאתם צריכים לדעת

מוגש מטעם סטארט מובינג

10.5.2022 / 11:10

מהי העלות, מה משפיע על המחירים, איך בוחרים חברת הובלות ומדוע צריך שירותי הובלות דירה? קבלו את המדריך המלא עם כל התשובות

מעוניינים לעבור דירה? ההובלה עצמה היא ככל הנראה השלב החשוב והמשמעותי ביותר שעומד לרשותכם. כאשר השאיפה הטבעית תהיה להעביר את כל החפצים מהדירה הישנה לדירה חדשה. אולי זה נשמע עניין פשוט, אך אתם מוכרחים להגיע מוכנים לקראת ההובלה עצמה. יכולים להיות לא מעט סימני שאלה לגבי הנושא של הובלות דירה, כעת הגיע הזמן לשים סימני קריאה. אחרי שתקראו את המאמר מתחילתו ועד סופו, אתם תהיו מוכנים לקראת הצעד המשמעותי.

את המדריך מוטב לקרוא עוד לפני שפניתם לחברה מסוימת או לפני ההובלה עצמה. כך יהיה לכם את הידע הדרוש לעשות את ההחלטות הנכונות והמדויקות בזמן ובמקום הנכון. הרי כל טעות קטנה עלולה להוביל אתכם למצב שבו ההובלה תהיה פחות טובה ממה שחשבתם לעצמכם. במקרים שונים ההובלה יכולה להפוך להיות סיוט מתמשך, מצב שתרצו להימנע ממנו.

seperator

מדוע צריך שירותי הובלות דירה?

כאשר אתם רוצים לעבור מדירה אחת לדירה אחרת יהיה עליכם להעביר את כל החפצים. אף אחד לא ירצה למצוא את עצמו במצב שבו הוא נדרש לרכוש חפצים חדשים לדירה החדשה. הרי יש לא מעט חפצים אחרים שנמצאים בשימוש תדיר, כזה שתוכלו להמשיך להשתמש בהם. שירותי הובלה נועדו על מנת לסייע לכם להעביר את החפצים מהדירה הישנה אל הדירה החדשה. הרי לא תמיד מדובר על חפצים שיהיה קל להעביר אותם, לפיכך ישנו צורך בשירותי הובלה מתקדמים. כמובן שתוכלו להחליט אילו חפצים אתם רוצים להעביר, ואילו חפצים אתם מעוניינים להשאיר. דירה חדשה היא הזדמנות מעולה להתחלות חדשות, אך אין צורך להשאיר את החפצים בדירה הישנה. תוכלו להתחדש באופן נקודתי בכל מיני רהיטים שונים על פי הצרכים האמיתיים שלכם.

הובלות בשלומי. סטארט מובינג,
הובלות בשלומי/סטארט מובינג

האם ניתן לבצע הובלה באופן עצמאי?

הובלות דירה זה לא עסק קל, אפילו אם נדמה לכם שתוכלו לבצע אותו בעצמכם. באופן כללי ישנה אפשרות להעביר את החפצים לבד, כל עוד אתם חושבים שאתם מסוגלים לעשות זאת. אך תזכרו כי הובלה של דירה יכולה להסתבך מכל מיני סיבות שונות, ואתם מבחינתכם תרצו לדעת כי אינכם לבד. חברה המספקת שירותי הובלת דירה תהיה זאת שתגבה אתכם בכל מצב שעלול לקרות. הרי כמו שאתם מתארים לעצמכם תוך שניות בודדות ההובלה הפשוטה יכולה להפוך להיות הובלה קשה ומסובכת. לכן מוטב כי אתם תשאירו את העבודה עצמה לחברת הובלות מנוסה שיודעת את העבודה. כזאת שתגיע אליכם עם כל הציוד הדרוש על מנת להשלים את ההובלה במהירות ובאפקטיביות. כיום תוכלו למצוא חברות רבות המספקות שירותי הובלה ללקוחות פרטיים ועסקיים. בשורה התחתונה מוטב כי לא תבצעו את ההובלה של הדירה בעצמכם בגלל הסיכונים השונים.

מה צריך לעשות לפני שמחפשים מובילים או חברת הובלות?

הגעתם למסקנה כי מוטב לכם להזמין מובילים לצורך ביצוע ההובלה? עוד לפני שאתם מזמינים אותם ואו את חברת ההובלות יהיה עליכם להבין כמה חפצים תרצו להעביר. הרי כמות החפצים בדירה שלכם תהיה שונה בהשוואה לכמות החפצים בדירות אחרות. זוהי הסיבה שבגללה גם המחיר הסופי שתשלמו עשוי להיות שונה בהשוואה לאחרים. בנוסף יהיה עליכם להבין בדיוק לאן אתם עוברים על מנת שיהיה קל לעשות את החישובים הדרושים. חברת ההובלות חייבת לקבל את הפרטים הללו על מנת שהיא תוכל לדעת מה מצפה לה. ישנן חברות שונות שיציבו לכם תנאים עוד לפני שאתם תסכמו איתם על ההובלה. אתם מבחינתכם תרצו לדעת כי ההובלה עצמה תתקדם כמו שהיא אמורה להתקדם. ככל שתגיעו מוכנים יותר לקראת ההובלה, כך תוכלו לצלוח אותה כמו שצריך.

מהי העלות של הובלות דירה?

אחד מהפרמטרים החשובים ביותר שמשפיעים על הבחירה הסופית זה עלות ההובלה. אתם מהצד שלכם תרצו לשלם כמה שפחות, אך בו בזמן גם לקבל תמורה מתאימה. העלות של ההובלה מושפעת מלא מעט עניינים שונים, ולכן קשה מאוד לקבוע תג מחיר ספציפי להובלה. רק אחרי שתספקו לחברת ההובלות את כל פרטי ההובלה, היא תוכל לתת לכם הצעת מחיר מסודרת. ברוב המקרים עלות ההובלה אמורה לנוע בין 500 ₪ להובלה קטנה עד 3000 ₪ להובלה גדולה. כמובן שיכולים להיות כל מיני מקרים שונים שבהם המחיר יעלה או ירד בהתאם. אתם מבחינתכם יכולים להשפיע לא מעט על המחיר שאותו ידרשו מכם לשלם. מובילים איכותיים ככל שיהיו עשויים לדרוש מחיר שונה אלה מאלה כל אחד מסיבותיו שלו.

מה משפיע על מחיר הובלות דירה?

- האזור שבו תתבצע ההובלה ישפיע על המחיר שאותו תדרשו לשלם. בכל אזור בארץ יש מחירים שונים, כך שאתם צריכים לקחת זאת בחשבון. באזור המרכז מחירי ההובלה עולים יותר בהשוואה למחירי ההובלה בפריפריה או באזורים אחרים בארץ. כמובן שתמיד יש לכם את היכולת לשלוט על המחיר שאותו תהיו מעוניינים לשלם. המחיר נקבע גם בהתאם לאזור שאליו אתם תרצו לעבור.

- כמות הציוד והחפצים שאותם תרצו להעביר ישפיעו גם הם על המחיר. הרי המחיר של ההובלה יעלה ככל שיהיו מדובר על כמות גדולה יותר של קרטונים. מהסיבה הזאת מוטב כי תנסו לצמצם את כמות הקרטונים על מנת להוזיל את המחיר. רוב החברות מספקות את הצעת המחיר לאחר שתגידו להם בכמה קרטונים מדובר.

- המרחק בין הדירה הישנה לבין הדירה החדשה יכול לעלות או להוריד את המחיר. כמו שאתם מתארים לעצמכם ככל שמרחק הנסיעה יהיה ארוך יותר, כך המחיר צפוי לעלות. הרי ככל שנוסעים יותר, כך הזמן המוקדש לביצוע ההובלה גדל, וגם כמות הדלק עולה. לכן מחירי הובלות בינעירונית יהיו גבוה יותר בהשוואה למחיר הובלות עירוניות.

- המיומנות של חברת ההובלה גם היא משפיעה על המחיר שהיא תדרוש מכם. חברה מיומנת ברוב המקרים תהיה גם יותר מבוקשכם, וכתוצאה מכך היא תוכל לדרוש מחיר בהתאם. חברה לא מנוסה תהיה כזאת שתחפש אחר לקוחות חדשים, ולכן גם המחיר אמור להיות יותר אטרקטיבי.

איך בוחרים מובילים למעבר דירה?

- בשלב הראשון יהיה עליכם לבחון את הניסיון של חברת ההובלות שאליה פניתם ואת המובילים שלה. מראש תרצו לחפש חברת הובלות דירה שתהיה מנוסה ומבינה בכל מה שקשור לעולם הזה. הרי הניסיון שהחברה צברה לאורך הדרך ישפיע רבות על התוצאה הסופית בהובלה עצמה. חברה מנוסה תדע כיצד לצאת מסיטואציות שונות שעשויות להיות מורכבות מאוד לפי נקודת מבטכם.

- הזמינות של החברה גם היא פרמטר שלא תוכלו להתעלם ממנו. הרי מובילים אמורים להיות זמינים לספק לכם את ההובלה ולהגיע ביום ובשעה שנוחים לכם. בחלק גדול מאוד מהמקרים לא תהיה לכם אפשרות להתגמש עם התאריכים או עם השעות של ההובלה. תרצו לדעת כי הצוות של החברה יגיע אליכם ויבצע את ההובלה בדיוק מתי שיהיה לכם נוח.

- את הבחירה הסופית לא עושים על סמך המחיר, אך עדיין המחיר מהווה פקטור משמעותי. יש כאלה שמגיעים למצב שבו הם מבצעים את ההובלה עם תקציב מוגבל, כך שלא יהיה יותר מידיי משחק. על ידי השוואת מחירים בין חברות הובלה שונות יהיה לכם קל למצוא את החברה המתאימה. בכל אופן אל תבחרו את חברת ההובלות רק על סמך הצעת המחיר.

- תמיד טוב מבחינתכם לשמוע המלצות של בני משפחה או חברים קרובים. אנשים שונים ששכרו חברת הובלות מסוימת, והם יכולים לספר עליה דברים טובים. הרי לכל חברת הובלות יש נקודות חיוביות ונקודות שליליות. על סמך ההמלצות והביקורות תוכלו לדעת בדיוק אל מי אתם עומדים לפנות.

הכתבה נכתבה בעזרת איתן צדקה וסטארט מובינג

מוגש מטעם סטארט מובינג
  • עוד באותו נושא:
  • הובלות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully