וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעוניינים לבנות תיק השקעות? כך תעשו את זה נכון

מוגש מטעם SKN

עודכן לאחרונה: 20.4.2022 / 13:14

הצלחתם לשמור קצת כסף בצד? ההחלטה הכי נכונה מבחינתכם תהיה להשקיע אותו בצורה נכונה

כיום לרשותכם עומדות השקעות שונות, לכל השקעה יש את הפלוסים ואת המינוסים שלה. אך פתיחת תיק השקעות היא פעולה הכרחית מאוד שתאפשר לכם לעשות סדר בבלגן. סוף כל סוף תהיה לכם האפשרות לנהל את כל ההשקעות הקיימות תחת קורת גג אחת. תוכלו לדעת בקלות מה כל השקעה שלכם עושה, ואיזה השקעה כדאי לכם להחליף. הפתרון של תיקי השקעות הפך להיות פתרון מאוד פופולארי, כזה שמביא איתו תועלת גדולה. אז מה אתם צריכים לדעת כאשר אתם ניגשים לבנות תיק השקעות? לרוב מוטב לעשות זאת עם איש מקצוע מנוסה. אך למרות כל זאת נסביר לכם בדיוק את מה שחשוב שתכירו.

לפני שמתחילים מגדירים מטרות

המטרות שלכם הן לא בהכרח המטרות של המשקיעים האחרים. לכן אנו מציעים לכם להגדיר את המטרות שלכם לפני שתתחילו להשקיע. כך יהיה לכם קל להבין לאן אתם אמורים לשאוף או מה אתם תרצו להשיג. משקיע שלא יהיו לו מטרות ברורות ימצא את עצמו דועך במקום, ולא מתקדם אל עבר השגת המטרה. בניית רשימת מטרות תאפשר לכם להבין עד כמה אתם מצליחים במה שאתם עושים. נדגיש כי המטרות צריכות להיות מטרות שתוכלו להשיג אותן בסופה של הדרך. אם המטרות לא יהיו ישימות זה עלול לגרום לכם לתחושה של תסכול.

הבינו כמה אתם מסוגלים להשקיע

כל השקעה היא עולם שלם בפני עצמה, ולכל השקעה יש את הסטנדרטים שלה. רוצים לבנות תיק השקעות? בתחילת הדרך יהיה עליכם להבין כמה אתם מוכנים להשקיע. הסכום שאותו תוכלו להשקיע בהשקעות השונות עשוי להגביל אתכם יותר או פחות. כמובן שהמטרה היא שתוכלו להשקיע כמה שיותר, כך תוכלו לפתוח בפניכם אפיקי השקעות שונים. אך עדיין חשוב שהסכום שאותו תשקיעו יהיה סכום שלא ימנע מכם לבצע פעולות אחרות. יש כאלה ששוכחים כי ההשקעה באה לצד הצורך לחיות את החיים בצורה רגילה לגמרי. אם ההשקעה תהיה מהכסף שבניתם עליו, מאוד יכול להיות כי זה יביא אתכם לבעיה רצינית בהמשך הדרך.

השקעות. freepik,
תמיד תשאלו את אנשי המקצוע מה בדיוק הכסף שלכם עושה ועד כמה הוא מגדיל את עצמו/freepik

תמיד תהיו עם היד על הדופק

בחרתם חברה מסוימת שתהיה אחראית על ניהול תיק השקעות? זה לא אומר שאתם יכולים לשחרר לגמרי את המושכות. תזכרו תמיד כי מדובר על הכסף שלכם, ולכן זכותכם להיות תמיד בבקרה. תמיד תשאלו את אנשי המקצוע מה בדיוק הכסף שלכם עושה ועד כמה הוא מגדיל את עצמו. אם תנוחו על זרי הדפנה מאוד יכול להיות כי כאשר תתעוררו כבר יהיה קצת מאוחר מידיי. אנו מציעים לכם להיות תמיד עם היד על הדופק כך לא תפספסו אף פרט. גם אם זה נראה לכם מעט מוגזם, עדיף שזוהי תהיה המציאות שבה אתם נמצאים.

תבנו לעצמכם פרופיל משקיע

מה זה בדיוק פרופיל משקיע? פרופיל משקיע הוא פרופיל שאמור לסייע לכם לבחור את ההשקעות המתאימות לכם. הרי ההשקעות שמתאימות לכם הן לא בהכרח ההשקעות שמתאימות לאחרים. זוהי הסיבה שבגללה פרופיל המשקיע שלכם יהיה שונה מפרופיל המשקיע של אחרים. הפרופיל אמור לכלול הגדרה של השקעות שיהיו מתאימות לכם כמו כפפה ליד. כאלה שיאפשרו לכם להפוך את הבחירות השונות לכאלה שתפורות למידות שלכם. כמו שהבנתם מה שיגרום לכם לסיפוק לא בהכרח יהיה מספק גם את האחרים. כל אחד אמור למצוא את עצמו במצב שבו ההשקעות מותאמות עבורו כמו מכסה לסיר.

מוגש מטעם SKN

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully