וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המדריך הממצה למעבר דירה בתל אביב בזמן מגיפה

מוגש מטעם שניר הובלות

עודכן לאחרונה: 11.4.2022 / 15:23

מתכוונים לעבור דירה בתל אביב בקרוב? עשו לעצמכם טובה ותקראו את המדריך הזה

שניר הובלות. שניר הובלות,
שניר הובלות/שניר הובלות

ישנם דברים מעטים שנחשבים יותר גרועים מלעבור דירה בתל אביב, בין אם זה בשיא חום הקיץ או בחורף הקר, בטח בזמן מגיפה. לא פשוט לארוז את כל הבית, אבל אם אתם עוברים דירה בקרוב המדריך הזה עשוי לעזור לכם.

העבירו את המיידעים שלכם לכתובת החדשה

את כתובת הדואר שלך אפשר לשנות באופן מקוון באינטרנט (בדרך כלל עשרה ימים). צרו קשר עם חברות כרטיסי אשראי, הלוואות סטודנטים, חברות הטלפון וחברת הכבלים שצריכות לדעת שאתם עוברים דירה.

התחברו ל-WIFI ביום הראשון

מכיוון שהרבה אנשים עובדים מהבית, הדבר האחרון שאתם רוצים הוא להמתין עד ליום המעבר כדי לקבל גישה לאינטרנט. הקפידו לתזמן את התקנת ה-WIFI שלכם מראש, ורצוי לעשות זאת ביום המעבר כדי שתוכלו להירגע עם נטפליקס אחרי שהתקדמתם עם הפריקה. אם נמאס לכם מספק האינטרנט הנוכחי שלכם ואתם רוצים לעבור שירות או לבטל את השירות, התקשרו לשירות הלקוחות הרלוונטי לכם על מנת להתחיל בתהליך. היזהרו מדמי ביטול עבור חלק מהשירותים לפני שאתם מתנתקים סופית.

מדדו את המעברים והדלתות בדירה החדשה

אם מתאפשר לכם, בצעו מדידות מהירות של חלונות, קירות ודלתות לפני שכל ארגזי ההובלה שלכם יציפו את הדירה. חלק מהמעברים והפתחים בדירות בתל אביב קטנים ועליכם להיות בטוחים שהספה תתאים ותעבור דרך הדלת לפני שתסחבו אותה חמש קומות בעצמכם. נסו לזרוק את כל מה שלא השתמשתם בו בחצי השנה האחרונה. אתם כנראה לא צריכים את הכורסה המסורבלת בפינה שאף אחד אף פעם לא ישב עליה ואתם בהחלט לא צריכים את נגן התקליטים הזה שנראה כמו מזוודה ישנה. במקום לזרוק אותם, תתרמו אותם או מכרו אותם באפליקציה, שימו עלונים בבניין שלכם ותערכו מכירת חצר. ככל שתצטרכו להעביר פחות דברים כך יום ההובלה יהיה זול יותר ויגזול פחות זמן.

ארגזים

חברת שניר הובלות מוכרת ארגזים ומשכירה קופסאות קשיחות לשימוש חוזר עם משלוח חינם באותו יום. סט של קופסאות פלסטיק שניתן לערום אותן אחת על השנייה יובאו אליכם וייאספו מהכתובת החדשה שלכם לאחר המעבר (שבועיים עד ארבעה שבועות לאחר מכן).

חפשו אחר ארגזים

למפעלים שמקבלים סחורות בכמויות גדולות יהיה ככל הנראה מלאי גדול של קרטונים שהם מחפשים לזרוק. נסו את החנות הקרובה ביותר אליכם וידעו אותם שאתם מחפשים ארגזים למעבר.

בקשו מבעל הדירה החדש שלכם את המפתחות כמה ימים לפני שמתחיל החוזה - לעיתים הדייר שאתם מחליפים עשוי לעזוב את הדירה רק יום לפני תאריך הכניסה שלכם מה שעשוי שלא להשאיר ברירה לכם ולשותפים שלכם חוץ מלעבור באותו יום (חפשו כאוס במילון). עם זאת, מומלץ בכל זאת לברר מול בעל הדירה החדשה, שכן תכנון מראש יפחית את הלחץ ביום המעבר הרשמי שלכם. זה שווה את זה.

ודאו שיש מישהו שישים עין על המשאית בזמן שאתם פורקים אותה/מעמיסים אותה - שוטרים תמיד ישמחו לכתוב דוח למשאיות וטנדרים שחונים בחניה כפולה ואתם כנראה לא רוצים ששום דבר מהמשאית ייגנב באחד מהימים המתישים בחייכם.

שכרו מובילים מקצועיים

זו הדרך הקלה ביותר (אך גם היקרה ביותר) וסביר להניח שלא תצאו עם פחות מ-1,000 ש"ח, פלוס טיפ. זכרו, כשמדובר על הובלת דירה - רוב חברות ההובלה דורשות לדווח על מלאי מפורט של הציוד שדורש הובלה או אפילו לפרט בשיחת טלפון על מנת לקבל מושג על השטח של הבית ומה עליהם להוביל עבורכם לפני שתקבלו הצעת מחיר רלוונטית. הקפידו לבדוק שכל חברת הובלה שאתם שוקלים לשכור נוקטת באמצעי זהירות תברואתיים שקשורים לקורונה.

השאירו טיפ למובילים שלכם

אם החלטתם להיעזר במובילים מקצועיים הם בד"כ הכי עסוקים בתחילת ובסוף החודש ובסופי שבוע. תוכלו לבקש הנחה על הובלה באמצע שבוע או באמצע החודש.

מעבר דירה הוא עבודה קשה ויש סיבה לכך ששכרתם חברת הובלות. בהתאם לכמויות רהיטים או אם אתם גרים בקומה גבוהה, ללא מעלית, מומחי התעשייה משאירים טיפ כ-100 ש"ח או 18%-25% אחוז מהחשבון הכולל, במיוחד אם הם עבדו כראוי, בזמן וללא תקלות חריגות (כמו לשבור משהו).

מוגש מטעם שניר הובלות
  • עוד באותו נושא:
  • הובלות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully