וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חנות לגו בריק טויס

מוגש מטעם בריק טויס

עודכן לאחרונה: 7.4.2022 / 14:43

חנות לגו בריק טויס נמצאת בהוד השרון ותוכלו למצוא שם למעלה מ-500 דגמים שונים של ערכות לגו

בריק טויס. brick-toys,
לגו/brick-toys

בריק טויס היא מבין החנויות היחידות בארץ המייבאת בעצמה את ערכות הלגו ואף ניתן למצוא בחנות ערכות לגו ייחודיות שלא ניתן למצוא אפילו במקומות אחרים בחו"ל. אם אתם חובבי לגו או אפילו אספני לגו מקצועיים, בריק טויס היא חנות בה תרצו לבקר.

מקצוענים או חובבנים?

ערכות לגו הן מוצר מוכר לכל אדם שתפגשו. כולנו שיחקנו בלגו כשהיינו קטנים, ייתכן ואפילו רובנו עדיין מחזיקים ערכות לגו בבית או בבית ההורים. אך שדעתכם לא תהיה מוטעית, לגו אינו מיועד לילדים בלבד. למעשה, היום יש תחרויות לגו ואף אספני לגו מקצועיים שיהיו מוכנים לרכוש פריטי אספנות (בתחום הלגו) בשווי של עשרות ומאות אלפי שקלים. ערכות לגו בתור תחביב יכולות להיות ערכות לילדים אשר גם הן בעלות סגולות גדולות להתפתחות הילד ושיפור היכולת המוטורית. ערכות למבוגרים מעניקות לנו אותה השפעה שיש לערכות לילדים מבחינת הפגת מתח, שיפור הריכוז וכד'.

עם זאת, כאשר אנחנו פונים לפן המקצועי אנחנו מעלים את דרגת הקושי בכמה רבות. ערכות לגו מקצועיות ינועו בטווח יקר יותר. בעוד שערכות לגו בסיסיות לילדים או לחובבנים נעות בין 40 ש"ח ועד כ-350 ש"ח, ערכות מקצועיות יכולות להגיע למחירים העולים על 3,000 ש"ח. מלבד לדרגת קושי, יש ערכות לגו אשר יכולות לשמש אותנו לבניית תפאורה כמו לדוגמא, ערכות לגו של סרטים שאנחנו אוהבים, בין היתר סרטי Marvel, דיסני או ערכות לילדים המבוססות על חיות מחמד, רכבות, עולם הים וערכות חינוכיות אחרות. להיצע ערכות הלגו אין סוף, ובתור צרכנים אנחנו רוצים למצוא את המקום החדשני ביותר ובתנאים הנוחים ביותר: שירות, מחיר ואפשרויות. איך אפשר למצוא מקום כזה? במיוחד בשבילכם, ככה תבחרו נכון את חנות הלגו הבאה.

4 דגשים לבחירת חנות לגו

יבואן - הדבר החשוב ביותר שיש לשים לב אליו הוא האם מדובר על עסק של דרופשיפינג או יבואן רשמי. הרבה עסקים עובדים על בסיס דרופשיפינג ומוכרים במחיר גבוה ולרוב אין את המוצרים במלאי. מלבד לכך, דרך יבואן אתם זכאים להיצע רחב יותר של משחקי מקור ממקום מהימן ומוסמך הכולל אחריות.
אפשרויות - ככל שיש יותר אפשרויות לרכישה דרך חנות לגו, ככה המקום יותר מקצועי. לגו הוא לאו דווקא משחק פשוט לילדים. יש עולם שלם מאחורי עולם הלגו - בין היתר גם אנשים בוגרים, תחרויות מקצועיות וערכות בשווי שעולה על 3,000 ש"ח.
מחיר - מצד אחד אנחנו רוצים לבחור מקום מקצועי, מצד שני אנחנו רוצים לשלם מחיר משתלם. מקום מקצועי שהוא יבואן יוכל להציע לכם מחירים אטרקטיביים יותר על ערכות מקצועיות ומקוריות.
התאמה - חנות לגו מקצועית מציע ערכות לגו מותאמות לכל שכבת גיל, לפי דרגת קושי, עדיפויות, תחביבים וכד'. חנות לגו שמתמקדת אך ורק בלגו תדע להתאים ערכה עבורכם או עבור אותו אדם לו אדם קונים את הערכה.

5 עובדות מעניינות שכל חובב לגו ירצה לדעת

בכל שנייה מיוצרים 1,300 חלקי לגו.
למגדל הלגו הגבוה ביותר בעולם יש כ-550,000 לבני לגו.
המילה לגו מורכבת משתי מילים בדנית אשר האחת היא "משחק" והשנייה היא "טוב".
קבוצת הלגו הראשונה נוצרה בשנת 1932 ע"י אולה קירק כריסטיאנסן.
בעשור הראשון להמצאת הלגו הלבנים היו עשויים עץ ובצבע לבן בלבד.

מוגש מטעם בריק טויס
  • עוד באותו נושא:
  • לגו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully