וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצעד תחנות הרדיו המומלצות

מוגש מטעם r live

עודכן לאחרונה: 6.4.2022 / 13:30

אם אתם מחשיבים את עצמכם כפריקים של רדיו ורוצים להאזין לתחנות הכי טובות שיש כיום בארץ, הגעתם למקום הנכון

מיקרופון רדיו פודקאסט. freepik,
מיקרופון רדיו פודקאסט/freepik

אם אתם מחשיבים את עצמכם כפריקים של רדיו ורוצים להאזין לתחנות הכי טובות שיש כיום בארץ, הגעתם למקום הנכון. במאמר הבא נציג בפניכם את תחנות הרדיו המומלצות של ישראל, האזנה נעימה.

גלגל"צ: גלגל"צ היא אחת התחנות האהובות והמוכרות ביותר בארץ, תחנה המופעל על ידי גלי צה"ל. התחנה פועלת משנת 1993 והיא משדרת מוזיקה פופולרית מכל רחבי העולם. אם תאזינו לתחנה תוכלו לשמוע את מיטב השירים מהארץ ומהעולם, לצד דיווחים שוטפים על מצב התנועה בכבישי הארץ. מי שמכיר את גלגל"צ יודע שמדובר בתחנה שחרטה על דגלה את המאבק בתאונות הדרכים והיא עובדת בשיתוף פעולה מלא עם הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים.

103 FM: בניגוד לגלגל"צ, 103 היא תחנה ששמה את הדגש על דיבורים ולא על מוזיקה. בעבר קראו לתחנה הזו רדיו ללא הפסקה, והאמת היא שכשבוחנים את לוח השידורים של התחנה אכם מדובר בכזו שיש בה דיבורים ללא הפסקה. ב- 103 תוכלו לשמוע מגוון רחב של תכניות אקטואליה ודיונים מרתקים לצד תכניות סאטירה ושיחות עם מאזינים. היא נמצאת למעלה ברשימה שלנו מכיוון שיש בה את הגיוון המעניין והמרתק הזה.

רדיוס 100 FM: רדיוס היא תחנה שקמה למעשה במקום תחנת קול השלום שנסגרה. רדיוס מתמחה בקליעה לטעם של קהל רחב ביותר והיא עושה זאת באמצעות איזון בין מוזיקה עכשווית למוזיקה נוסטלגית יותר, מה שהמאזינים שלה מאד אוהבים ומעריכים. בתחנה הזו תוכלו למצוא מגוון רחב של סגנונות ולכן אין לנו ספק שגם אתם תתאהבו בה.

אקו 99 FM: אקו היא אחת מתחנות הרדיו המצליחות ביותר בישראל והיא מציעה לקהל המאזינים שלה תכנים פופולריים מאד. אחת התוכניות הפופולריות בתחנה היא תכנית הבוקר של טל ואביעד, תכנית עם רייטינג גבוה מאד. אקו משדרת 24 שעות ביממה, זה בדיוק מה שמייחד אותה ולא משנה באיזו שעה תיכנסו, תוכלו למצוא שם מענה לצרכים המוזיקליים שלכם.

כאן גימל: כאן גימל, שנקראה בעבר רשת גימל, היא תחנה שמשדרת אך ורק מוזיקה ישראלית. בעידן שבו העולם הפך להיות כפר קטן וגלובאלי ואנחנו כבר לא באמת מבדילים בין להיטים שמגיעים מארצות הברית או אירופה, כאן גימל היא כמו בית חם לחזור אליו. מעבר לעובדה שהתחנה משדרת להיטים של גדולי היוצרים הישראלים, היא מספקת גם הזדמנות ליוצרים צעירים ולכן אנחנו מאד מעריכים אותה על כך.

כאן 88: אם אתם אוהבים נוסטלגיה ומוזיקה אלטרנטיבית, כאן 88 היא התחנה עבורכם. כאן 88 היא תחנה מאד מיוחדת, היא מאפשרת לכם ליהנות ממוזיקה חדשה לצד תכנים נוסטלגיים ששינו את מפת המוזיקה העולמית ופרצו דרך. היא מהווה בית אמיתי לחובבי מוזיקה איכותית שלצערנו כיום כבר קצת קשה למצוא בתחנות הגדולות.

רדיו ירושלים: זה אולי יפתיע אתכם, אך אחת התחנות המבוקשות ביותר בארץ היא התחנה המזוהה עם עיר הבירה שלנו, ירושלים. רדיו ירושלים פועל במתכונת של 24 שעות ביממה ותוכלו להאזין באמצעותה למגוון רחב של תכנים מוזיקליים, לצד תכניות אקטואליה מוכרות שמנהלות דיון על ענייני העיר בפרט והמדינה בכלל.

קול הים האדום: קול הים האדום היא התחנה של תושבי אילת, אך האמינו לנו שהיא לא מיועדת רק עבורם. בעקבות המהפכה הדיגיטלית והשידורים על גבי רשת האינטרנט, רבים מאזינים לתחנה הזו גם במרכז וצפון הארץ. התחנה הזו עוסקת בכל מה שחשוב וקרוב לתושבי העיר, אך בד בבד היא משרדת גם מבזקי חדשות, מוזיקה טובה וכמובן תכניות בידור ואקטואליה. בנוסף, תוכלו למצוא שם מגוון רחב של הצעות לבילוי בעיר, כך שאם אתם מגיעים לחופשה באילת שווה לכם להאזין לה.

גלי ישראל: גלי ישראל הוא הרדיו של אזור יהודה ושומרון, תחנה המציגה מגוון רחב של תכנים כמו תרבות, אקטואליה, דת, צרכנות ועוד מגוון רחב של נושאים שעומדים במרכז סדר היום של תושבי האזור. בנוסף, תוכלו למצוא בתחנה הזו תכניות אירוח ומוזיקה איכותית, כך שהיא בהחלט תוכל להוות גם עבורכם בית נעים.

לסיכום, במאמר זה הצגנו את תחנות הרדיו המומלצות בארץ שבהן תוכלו למצוא מגוון רחב של תכנים משודרים. כמובן שיש עוד מגוון רחב של תחנות, אך קצרה היריעה מלהציג את כולן, האזנה נעימה.

מוגש מטעם r live
  • עוד באותו נושא:
  • רדיו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully