וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרית קורקוס מביאה את הסלבס לחנות האופנה האינטרנטית הכי BASIC ברשת

מוגש מטעם שרית קורקוס

עודכן לאחרונה: 30.3.2022 / 17:12

שרית קורקוס לא האמינה שפריחה מקצועית תגיע בשלב זה של חייה. כמי שילדה את ביתה הבכורה בגיל צעיר, היא נאלצה להקריב את תשוקותיה לטובת הבית. אף על פי שמסלול חייה מעולם לא היווה מבחינתה מכשול, היא הופתעה לגלות שמחווה קטנה מצידה הובילה לעסק משגשג בתחום האופנה

שרית קורקוס (42) לא האמינה שפריחה מקצועית תגיע בשלב זה של חייה. כמי שילדה את ביתה הבכורה בגיל צעיר יחסית (21), היא נאלצה להקריב את תשוקותיה לטובת הבית והמשפחה. גם 2 הבנות והבן שנולדו לאחר מספר שנים גרמו לה להתמסר לגידול, וכתוצאה מכך, לא הספיקה לממש תשוקות כמו יתר הנשים הקרייריסטיות שמקיפות אותה, ביניהן דוגמניות מצליחות, נשות עסקים ועוד.

אף על פי שמסלול חייה מעולם לא היווה מבחינתה מכשול בדרך להגשמה עצמית, הופתעה לגלות שמחווה קטנה מצידה הובילה לעסק משגשג בתחום האהוב עליה, תחום האופנה.

שרית קורקוס חנות אינטרנטית. מירב דדש,
שרית קורקוס חנות אינטרנטית/מירב דדש
שרית קורקוס חנות אינטרנטית. מירב דדש,
שרית קורקוס חנות אינטרנטית/מירב דדש

כמו אבן קטנה שיוצרת אדוות על פני המים

שרית תמיד נמשכה לתחום האופנה. פריטי לבוש ייחודיים, אקססוריז, תצוגות וקולקציות חדשות תמיד משכו אותה. לפני כשנתיים, כשעוד עבדה כמנהלת לוגיסטית של חנות בגדים, רכשה 2 חולצות בייסיק, לה ולחברה.

תוך מספר ימים, שרית החלה לקבל פניות, וכך גילתה שחברתה העלתה תמונה של החולצה לחשבון האינסטגרם שלה, ותייגה אותה. מבלי שהתכוונה לכך, החלה להזמין חולצות בייסיק נוספות לחברות, וממספר הזמנות בודדות, מצאה את עצמה מנהלת מערך הזמנות ולוגיסטיקה שלם לעשרות נשים.
שרית: "המחווה הקטנה השפיעה כמו אבן קטנה שזורקים למים ויוצרת גלים קטנים. לאט לאט הם הפכו לגל גדול, ומצאתי את עצמי בצומת דרכים. בסופו של דבר החלטתי, זו הזדמנות עסקית שלא מגיעה בכל יום, וככל הנראה זה בדיוק מה שהיקום מזמן לי. חטפתי את זה בשתי ידיים והתחלתי לעבוד על עסק משלי".

שרית קורקוס חנות אינטרנטית. מירב דדש,
שרית קורקוס חנות אינטרנטית/מירב דדש

S BASIC הכי בסיסי בארון הבגדים

שרית בחרה להרחיב את פעילותה. היא החלה לעצב קולקציית בייסיק לנשים, איתרה חומרי גלם ויצרנים והחלה לשווק מאות מוצרים מידי חודש.

לאחר 3 חודשי פעילות, הבינה שסלון הבית שלה לא יכול להיות מרכז ההזמנות והלוגיסטיקה, ויחד עם חברה שקדה על הקמת חנות אינטרנטית, בה ניתן לבצע הזמנות ולהזמין משלוחים לכל רחבי הארץ.
כיום החנות מונה עשרות פריטי לבוש, בעיקר חולצות ובגדי גוף ממידה XS ועד XL במגוון רחב של צבעים וגזרות, קצב ההזמנות הולך וגובר, ושרית מתפעלת חברת שליחויות, שליח פרטי, 2 מוקדניות שמרכזות את ההזמנות, ואורזים.

בין לקוחות החנות נמנות דוגמניות ואושיות מוכרות בתחום האופנה והתרבות, ביניהן נעמה קסרי, אדל בספלוב, עלמה חן, אור לוזון, אגם בוחבוט, עדן בן זקן ועוד.

שירות ברמה גבוהה ונוחות מרבית

כמו הבגדים שהיא מייצרת, גם בחוויית הרכישה חשובה לשרית הנוחות. כל הדגמים מצולמים על כל גווניהם, ועל מנת להבטיח הזמנה שמדויקת למידות הלקוחות, היא מקפידה על מידות סטנדרט, לא קטנות או גדולות מידי. אם הלקוחה רוצה להיות בטוחה במידה שנכונה עבורה, היא יכולה להשאיר פרטים באתר, ושרית בעצמה תספר לה איזו מידה היא צריכה להזמין.

כדי להפוך את חווית הקנייה לאיכותית, השירות שניתן מהיר במיוחד. באזור המרכז, הזמנות מגיעות לעיתים תוך יום 1 ממועד ההזמנה, ואף מספר שעות לאחר ביצוע הרכישה. שירות המשלוחים זמין גם למי שמעוניינת להחליף פריט, כך שכל אחת יכולה ליהנות מהשירות והאיכות מבלי לצאת מהבית.

הכל תוצרת כחול - לבן

שרית מודעת לעובדה, שהיא יכולה להוזיל את הוצאות הייצור שלה באופן משמעותי על ידי רכישת סחורות בטורקיה וייצור בסין, אך בוחרת לעודד את הכלכלה הישראלית. שרית: "אפילו קופסאות אריזה או טיקטים אני רוכשת רק בישראל. אבל מעבר לעלויות הייצור, כשאני מייצרת את הכל בישראל, יש לי שליטה מוחלטת בכל תהליך הייצור, החל מבחירת הבדים האווריריים, שמכילים 95% כותנה ולכן לא מתקמטים, מתכווצים או מפתחים כדוריות בד אחרי כמה כביסות, ועד לתוצר הסופי. אני יכולה לבקר במפעל מתי שבא לי, ולערוך בקרת איכות כדי להבטיח שהמוצר מגיע כמו שהלקוחה מצפה, ושאני עומדת בסטנדרט שקבעתי".

קנייה בטוחה

לא כולן מצליחות לרכוש פריטי אופנה באינטרנט. לא מעט נשים מגלות שהזמינו מידה לא נכונה או שהצבע של הבגד לא תואם למה שראו בתמונה. על מנת למנוע זאת, שרית נותנת לקונות הדיגיטליות המתחילות והמנוסות 4 טיפים לרכישה ב- S BASIC וביתר חנויות האופנה המקוונות:

1. לבדוק תמיד את הרכב הבד.
2. להזמין מידות סטנדרטיות. אם יש ספק, להשאיר הודעה בצור קשר.
3. להתייעץ בנוגע לכל שאלה או סוגייה, בשביל זה יש את לשונית צור קשר.
4. להתנסות בפריט או שניים, ורק אחר כך לעשות הזמנה גדולה יותר.

לחנות האינטרנטית

לעמוד האינסטגרם של שרית

מוגש מטעם שרית קורקוס
  • עוד באותו נושא:
  • אופנה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully