וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פסח 2022 בסטייל: 5 מארזי מתנות מומלצים לחג

מוגש מטעם שראל פארם

עודכן לאחרונה: 30.3.2022 / 13:14

מחפשים מארז שי עבור העובדת? מה עם מתנה יוקרתית למארחים? בפסח הזה לא שוברים את הראש, וקונים ליקרים לנו את המתנות המושלמות לחג - מארזים מפנקים במחירים הכי משתלמים, כולל משלוח עד הבית או למשרד

שראל פארם: מארזים לחג. שראל פארם,
שראל פארם: מארזים לחג/שראל פארם

מארזים יוקרתיים לאישה

מארז Top 10: מארז טיפוח מפנק במיוחד ובתוכו עשרה מוצרים שכל אישה רוצה וצריכה בשגרת הטיפוח שלה. המארז מכיל מוצרי טיפוח העור של המותג הצרפתי 'גרנייה' מבית 'לוריאל' המפורסם: מסכה מפנקת המשלבת קוקוס לטיפוח אזור העיניים ומסכת פנים למראה רענן על בסיס תה ירוק. למסכות מצטרף קרם BB החדשני, המציג יעילות מרבית הכוללת 5 פעולות במוצר 1. הקרם המעניק מראה עור אחיד, זוהר וחיוני ומשלב את כל היתרונות של שגרת היופי בצעד אחד. גם קרם פנים 3 ב-1 של גרנייה - קרם יום, קרם לילה ומסכה מי ורדים - נמצא במארז המפנק הזה. ואיך אפשר בלי הטרנד הלוהט של השנים האחרונות: תחליב משזף המעניק לעור מראה שזוף טבעי, יפה ואחיד בעל פורמולה המכילה שמן מגרעין משמש המסייעת בהזנת העור למראה שזוף לאורך זמן.

כמובן שלא שכחנו שעונת הבילויים והאירועים בפתח ולכן למארז מצורף שפתון של מייבלין ניו יורק במרקם קליל ופלטת צלליות הכוללת שני גווני שימר למראה אלגנטי במיוחד. לסיום היום לעור פנים נקי ישנם במארז מסיר איפור וחלב פנים מיסלר לניקוי והסרת איפור לעור יבש של גרנייה ומגבונים לעור רגיש מבית לוריאל פריז.

מחיר המארז 229 ₪. לרכישה לחצו כאן>>

שראל פארם: מארזים לחג. שראל פארם,
שראל פארם: מארזים לחג/שראל פארם

מארז girls just wanna have fun

מארז מושלם לאישה או הנערה שאוהבת לבלות, לצאת ולהנות. המארז מכיל אייליינר שחור, סומק מתקתק, עיפרון עיניים, מסקרה שחורה למראה ריסים מורמים עבים ועוצמתיים ופלטת צלליות בצבעים יפהפיים ברוח העונה להשלמת איפור הערב.

למוצרי האיפור הללו יצטרפו גם מי פנים, סטיק פילינג פחם לניקוי ראשים שחורים, ג'ל ניקוי לטיפול בפיגמנטציה ומסכת פנים מרעננת - כולם של המותג המוביל 'גרנייה'.

מחיר המארז 235 ₪ לרכישה לחצו כאן>>

שראל פארם: מארזים לחג. שראל פארם,
שראל פארם: מארזים לחג/שראל פארם

מארז Keep it simple

מארז יוקרתי לאישה אלגנטית במיוחד - בושם לאישה של ורסצ'ה 'קריסטל נואר' המעניק ניחוח פרחוני, חושני ועדין וכמוסות קולגן של אלטמן למראה עור צעיר, רענן ומתוח. לשני המוצרים המנצחים האלו מצטרפים סומק, אייליינר, שפתון של מייבלין בצבע ורוד אל זמני ומסכת לחות.

מחיר המארז 339 ₪ לרכישה לחצו כאן>>

מארזים לגבר, לעובד או למארח

מארז Spoiled guy

נתחיל בגולת הכותרת של המארז המשגע זה: שמן עיסוי גב שרירים ופרקים של ד"ר דבור. השמן הנו שמן עיסוי איכותי שמשלב ארנקה, קלינדולה, לבנדר, אקליפטוס ורוזמרין בתוך שמן זית, שקדים וחמניות. מתאים לאחר פעילות גופנית, מספק הקלה בכאבים, הרגעה ושומר על הגמישות. לשמן גם מתווסף קרם רגליים של ד"ר דבור, קרם שמבוסס על שמן זית ושמן עץ התה, מועשר בתמציות צמחים טבעיות כמו מרווה, לבנדר, מנטה, והדס. הקרם עשיר בוויטמינים, מינרלים, חומצות שומן חיוניות ונוגדי חמצון ממקור טבעי ובכך מונע סדקים ומרכך את העור.

להשלמת הפינוק יש במארז גם קרם לחות מבית ניוואה לגבר, קרם ידיים אבוקדו ותמצית קלנדולה של דאב ודיאודורנט ספריי גוף שוקולד של אקס.

מחיר המארז 185 ₪

שראל פארם: מארזים לחג. שראל פארם,
שראל פארם: מארזים לחג/שראל פארם

מארז You know what's best

עבור גבר, אין כמו לקבל בושם לחג, אבל כשמדובר ב'אופוריה' של קלווין קליין זה סימן שאתם קונים מתנה לגבר שמבין עניין. כשלבושם מצטרפים עוד שישה מוצרים מנצחים - ג'ל רחצה, בושם כיס דיאודורנט ספריי גולד של 'אקס', תחליב רחצה לניקוי עור הפנים של קרמה מן, קרם ידיים ושפתון נגד יובש - זה הופך את המארז למתנה המושלמת.

מחיר המארז 265 ₪ לרכישה לחצו כאן>>

מוגש מטעם שראל פארם
  • עוד באותו נושא:
  • מארזי חג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully